Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 januari 2015 om 22:34
quote:doornroosje9 schreef op 18 januari 2015 @ 22:32:
[...]
Helemaal anders dan Scandal, gelukkig maar. Dat werd na een paar afleveringen wel heel voorspelbaar.
Ja, helemaal met je eens.
Ik heb nu 3 afleveringen gezien. Ik vind het boeiend! En grappig soms. Precies goed
Bij Scandal zat ik me uiteindelijk alleen nog maar te ergeren aan het afhankelijke gejank van madame Pope.
[...]
Helemaal anders dan Scandal, gelukkig maar. Dat werd na een paar afleveringen wel heel voorspelbaar.
Ja, helemaal met je eens.
Ik heb nu 3 afleveringen gezien. Ik vind het boeiend! En grappig soms. Precies goed
Bij Scandal zat ik me uiteindelijk alleen nog maar te ergeren aan het afhankelijke gejank van madame Pope.
zondag 18 januari 2015 om 22:39
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 22:34:
[...]Ja, helemaal met je eens.
Bij Scandal zat ik me uiteindelijk alleen nog maar te ergeren aan het afhankelijke gejank van madame Pope.Ja, dat! Zo irritant.
[...]Ja, helemaal met je eens.
Bij Scandal zat ik me uiteindelijk alleen nog maar te ergeren aan het afhankelijke gejank van madame Pope.Ja, dat! Zo irritant.
Life is short. Eat dessert first.