Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 januari 2015 om 23:15
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 23:14:
Zo saai is het forum nu
Dat we maar mannen gaan bespreken
Beter.
Bijzonder topic over de trein.
Zo saai is het forum nu
Dat we maar mannen gaan bespreken
Beter.
Bijzonder topic over de trein.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 18 januari 2015 om 23:21
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 23:16:
[...]
Serie. En ja, dat is grappig
Ik geloof je gelijk maar als euh... leek zegmaar, komt het filmpje nogal bijzonder over.
[...]
Serie. En ja, dat is grappig
Ik geloof je gelijk maar als euh... leek zegmaar, komt het filmpje nogal bijzonder over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 18 januari 2015 om 23:23
zondag 18 januari 2015 om 23:29
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 23:29:
Wat bijzonder dat een cb bij een vlot kind van 17 maanden over hoogbegaafdheid spreekt, aan de hand van 1 bezoekje (het kan wel hoor, sommigen daar zijn een beetje vreemd natuurlijk). Lijkt me een beetje voorbarig.Hahaha, ik las dat topic net en dacht "het zal wel".
Wat bijzonder dat een cb bij een vlot kind van 17 maanden over hoogbegaafdheid spreekt, aan de hand van 1 bezoekje (het kan wel hoor, sommigen daar zijn een beetje vreemd natuurlijk). Lijkt me een beetje voorbarig.Hahaha, ik las dat topic net en dacht "het zal wel".
zondag 18 januari 2015 om 23:32
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 23:29:
[...]
Hahaha, ik las dat topic net en dacht "het zal wel".
Dat dacht ik dus ook een beetje Maar je hoort/leest wel eens wat voor ongelooflijke mutsen er soms bij cb's zitten, dan kan dit er ook nog wel bij.
Bij mij zijn ze wel lief hoor. Maar ik heb dan ook een redelijk gemiddeld kind op alle ontwikkelingsgebieden, dus ze hebben niet zoveel commentaar.
[...]
Hahaha, ik las dat topic net en dacht "het zal wel".
Dat dacht ik dus ook een beetje Maar je hoort/leest wel eens wat voor ongelooflijke mutsen er soms bij cb's zitten, dan kan dit er ook nog wel bij.
Bij mij zijn ze wel lief hoor. Maar ik heb dan ook een redelijk gemiddeld kind op alle ontwikkelingsgebieden, dus ze hebben niet zoveel commentaar.
zondag 18 januari 2015 om 23:39
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 23:36:
Ik heb zoveel zin om op vakantie te gaan. Ik moet alleen nog 6 maanden (zonder vakantie ) werken!
Als ik op jouw vakantie zou gaan zou ik er ook superveel zin in hebben!
Wij gaan naar schoonouders, die staan altijd op de camping in Spanje. Wel heel leuk voor zoon, maar zelf doe ik liever iets anders. Het is niet totaal vreselijk hoor, maar de vakanties waar ik van hou, zijn niet te doen met hele kleine kinderen.
Ik heb zoveel zin om op vakantie te gaan. Ik moet alleen nog 6 maanden (zonder vakantie ) werken!
Als ik op jouw vakantie zou gaan zou ik er ook superveel zin in hebben!
Wij gaan naar schoonouders, die staan altijd op de camping in Spanje. Wel heel leuk voor zoon, maar zelf doe ik liever iets anders. Het is niet totaal vreselijk hoor, maar de vakanties waar ik van hou, zijn niet te doen met hele kleine kinderen.