Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 23:14:

Zo saai is het forum nu

Dat we maar mannen gaan bespreken

Beter.

Bijzonder topic over de trein.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat sowieso Enn
quote:Enn schreef op 18 januari 2015 @ 23:14:

Ow is dat grappig? Nah... je moet de film gezien hebben zeker?Serie. En ja, dat is grappig
Ik hou er niet zo van, van dat soort treintopics...
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 23:16:

[...]

Serie. En ja, dat is grappig

Ik geloof je gelijk maar als euh... leek zegmaar, komt het filmpje nogal bijzonder over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat is zo grappig aan die serie. Het is allemaal zo in slecht (moreel gezien), maar zo grappig dat het weer leuk is om naar te kijken.
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 23:22:

Dat is zo grappig aan die serie. Het is allemaal zo in slecht (moreel gezien), maar zo grappig dat het weer leuk is om naar te kijken.En zoooooooooooooo ongeloofwaardig, toch blijf ik kijken.
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 23:23:

[...]

En zoooooooooooooo ongeloofwaardig, toch blijf ik kijken.Ja
Wat bijzonder dat een cb bij een vlot kind van 17 maanden over hoogbegaafdheid spreekt, aan de hand van 1 bezoekje (het kan wel hoor, sommigen daar zijn een beetje vreemd natuurlijk). Lijkt me een beetje voorbarig.
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 23:29:

Wat bijzonder dat een cb bij een vlot kind van 17 maanden over hoogbegaafdheid spreekt, aan de hand van 1 bezoekje (het kan wel hoor, sommigen daar zijn een beetje vreemd natuurlijk). Lijkt me een beetje voorbarig.Hahaha, ik las dat topic net en dacht "het zal wel".
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 23:29:

[...]

Hahaha, ik las dat topic net en dacht "het zal wel".

Dat dacht ik dus ook een beetje Maar je hoort/leest wel eens wat voor ongelooflijke mutsen er soms bij cb's zitten, dan kan dit er ook nog wel bij.

Bij mij zijn ze wel lief hoor. Maar ik heb dan ook een redelijk gemiddeld kind op alle ontwikkelingsgebieden, dus ze hebben niet zoveel commentaar.
Een folder over hoogbegaafdheid met als doelgroep dreumesen? Ik geloof het niet zo.
Over een paar maanden moet ik weer, ik zal dan eens vragen of ze er eentje voor me hebben
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 23:19:

Ik hou er niet zo van, van dat soort treintopics...Ik ook niet. bah.
Ik heb zoveel zin om op vakantie te gaan. Ik moet alleen nog 6 maanden (zonder vakantie ) werken!
Ik heb, voor het eerst, gestaft.

Ik heb ook gestaft. Door dat soort types is een doodswens niet meer bespreekbaar hier op het forum, terwijl dat gewoon mogelijk zou mogen zijn.

Maar dat gekoketteer
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 23:36:

Ik heb zoveel zin om op vakantie te gaan. Ik moet alleen nog 6 maanden (zonder vakantie ) werken!

Als ik op jouw vakantie zou gaan zou ik er ook superveel zin in hebben!

Wij gaan naar schoonouders, die staan altijd op de camping in Spanje. Wel heel leuk voor zoon, maar zelf doe ik liever iets anders. Het is niet totaal vreselijk hoor, maar de vakanties waar ik van hou, zijn niet te doen met hele kleine kinderen.
Kamperen vind ik heerlijk, maar dan wel heel basic en in de natuur
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 23:40:

Kamperen vind ik heerlijk, maar dan wel heel basic en in de natuur Dat is dit dus absoluut niet
Dan wens ik je veel plezier
Voor zoon is het geweldig, dus dan vermaak ik me ook wel
Daar gaat het om toch?

Wij hebben jaren in het bos gekampeerd en kampvuren gemaakt. Heerlijke vakanties
1273e!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven