Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nou dat treintopic is dus ook gewoon kolder.
Jep en verdwenen nu.
En weg nu, nou ja, maakt ook niet uit. Het ging wel weer met TO, ze kon er weer een paar dagen tegenaan, lekker afstuderen.
dit was een text die niet meer submitbaar was; ik zag vorige week een soort van per ongeluk een foto van iemand die zich dood had laten rijden door een trein

was niet echt smakelijk.

en niet om het eoa, maar heb nu al eventjes het liedje kedeng kedeng in mijn hoofd
quote:Amaqanda schreef op 19 januari 2015 @ 00:18:

En weg nu, nou ja, maakt ook niet uit. Het ging wel weer met TO, ze kon er weer een paar dagen tegenaan, lekker afstuderen.Nou idd, eerst wil ze dood en na een topicje 'gaat het wel weer'. Dat kind mag per direct een perma ban krijgen, wat mij betreft.
Wel een lief bericht van Juun.
quote:Amaqanda schreef op 19 januari 2015 @ 00:18:

En weg nu, nou ja, maakt ook niet uit. Het ging wel weer met TO, ze kon er weer een paar dagen tegenaan, lekker afstuderen.Het zal allemaal wel. Ze zoekt het maar uit
nou ja, ze zei niet ik ga het doen. dat werd meer door anderen geinsuniseerd
quote:minnimouse schreef op 19 januari 2015 @ 00:19:

[...]

Nou idd, eerst wil ze dood en na een topicje 'gaat het wel weer'. Dat kind mag per direct een perma ban krijgen, wat mij betreft.Eens.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik heb ook wel eens per ongeluk een foto (op facebook) van een schoen met stukje been er nog in gezien op het spoor. Rillingen.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 00:21:

nou ja, ze zei niet ik ga het doen. dat werd meer door anderen geinsuniseerdWel dat ze al een aantal keer bij het spoor heeft gestaan. Prima hoor, kan gebeuren, maar open geen topic als je geen hulp wil.
ow dacht pas de eerste keer. nou ja het zal allemaal wel.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 00:21:

nou ja, ze zei niet ik ga het doen. dat werd meer door anderen geinsuniseerdNou nee. Ze heeft duidelijk gezegd dat ze het niet meer zag zitten en dat haar omgeving er op voorbereid was en dat ze al wat (halfslachtige) pogingen had ondernomen.
Viva; het forum dat je van de straat houdt.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 00:24:

ow dacht pas de eerste keer. nou ja het zal allemaal wel.Ze zei dat ze sinds het bezoek aan de huisarts van gister 2 pogingen verder was.
Ze heeft net een topic geopend dat ze hulp gaat zoeken.
Nou heeft ze op de Psyche pijler een bedank topic geopend: FORUM VERWIJDERD, IEDEREEN BEDANKT VOOR HULP

quote:verliefdopiemand schreef op 19 januari 2015 @ 00:27:

Ze heeft net een topic geopend dat ze hulp gaat zoeken.Dat staat er helemaal niet.
een poging is toch iets als half werk, om het maar even bot te zeggen

dus niet als in naar een pillendoosje kijken of naar spoorrails kijken

?
(Sarcasmemodus) nou joehoe. Dankzij het forum 'gaat het wel weer'. Ik geloof niet in die verantwoordelijkheid en ik wil die ook niet. Maar denk wel bij het lezen van dit soort berichten 'wat als mijn dochter dit schreef' Bah.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja, vind ik ook Fluim.

Al vind ik zeggen dat je langs het spoor hebt gestaan met als doel onder de trein te stappen ook niet helemaal koosjer.
Ik voel die verantwoordelijkheid ook niet, hier van achter mijn scherm. Sorry maar als je echt dood wilt, dan doe je dat gewoon en anders is het een schreeuw om aandacht óf een trolltopic.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 00:26:

Viva; het forum dat je van de straat houdt.

Of van het spoor.

Sorry, zwarte humor.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik bekijk het maar van de positieve kant: dit meisje blijft waarschijnlijk gewoon leven.
niks mis met een schreeuw om aandacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven