Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 januari 2015 om 00:35
quote:minnimouse schreef op 19 januari 2015 @ 00:31:
Ik voel die verantwoordelijkheid ook niet, hier van achter mijn scherm. Sorry maar als je echt dood wilt, dan doe je dat gewoon en anders is het een schreeuw om aandacht óf een trolltopic.Dat is wel een beetje een valkuil. Ook mensen die heel hard roepen (waarvan dus vaak gezegd wordt: allemaal aandacht enz.) kunnen uiteindelijk zelfmoord plegen. Die zijn namelijk ook psychisch niet in orde.
Ik voel die verantwoordelijkheid ook niet, hier van achter mijn scherm. Sorry maar als je echt dood wilt, dan doe je dat gewoon en anders is het een schreeuw om aandacht óf een trolltopic.Dat is wel een beetje een valkuil. Ook mensen die heel hard roepen (waarvan dus vaak gezegd wordt: allemaal aandacht enz.) kunnen uiteindelijk zelfmoord plegen. Die zijn namelijk ook psychisch niet in orde.
maandag 19 januari 2015 om 00:43
maandag 19 januari 2015 om 00:45
quote:Istar_ schreef op 19 januari 2015 @ 00:43:
Pfff, die heb ik vaak gezien.
Hier iedere dag.
Zoon wil alleen onder zijn thomasdekbed slapen
Wat wel weer heel leuk was, is dat we naar het Thomasweekend in het spoorwegmuseum in Utrecht waren, dat was echt 1 van de leukste dagen in mijn leven, zo fanastisch als hij het vond.
Pfff, die heb ik vaak gezien.
Hier iedere dag.
Zoon wil alleen onder zijn thomasdekbed slapen
Wat wel weer heel leuk was, is dat we naar het Thomasweekend in het spoorwegmuseum in Utrecht waren, dat was echt 1 van de leukste dagen in mijn leven, zo fanastisch als hij het vond.
maandag 19 januari 2015 om 00:47
maandag 19 januari 2015 om 00:48
maandag 19 januari 2015 om 00:49
quote:WishfulThinking schreef op 19 januari 2015 @ 00:36:
[...]
De gedachte (naar aanleiding van het verwijderen van het topic) "Shit, nou heb ik morgen in de trein niks te lezen" schoot ook even door mijn hoofd. Maar ja, ik spoor niet.Ik had ook al een berichtje geschreven of ze er wel aan dacht om een plastic zakje met persoonlijke gegevens naast het spoor wilde leggen zodat het wat makkelijker zoeken was voor die politieagenten. Heb maar niet op verstuurd geklikt.
[...]
De gedachte (naar aanleiding van het verwijderen van het topic) "Shit, nou heb ik morgen in de trein niks te lezen" schoot ook even door mijn hoofd. Maar ja, ik spoor niet.Ik had ook al een berichtje geschreven of ze er wel aan dacht om een plastic zakje met persoonlijke gegevens naast het spoor wilde leggen zodat het wat makkelijker zoeken was voor die politieagenten. Heb maar niet op verstuurd geklikt.