Preston palace

19-01-2015 13:53 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij denken erover na om in de voorjaarsvakantie 2/3 dagen naar preston palace te gaan met onze kinderen van 9&6, iemand ervaringen?
Een verschrikking. Ik ben er ook een keer geweest (incluis overnachting) in verband een vrijgezellenfeest. Ik onderschrijf de mening van Latte Machiatto volkomen. Het 'soort' volk wat daar over het algemeen in de grootste getalen zit bevind zich in de 'volksbuurten' hoek. Luidruchtig, asociaal, handtastelijk en bezopen.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:Dreamer schreef op 19 januari 2015 @ 15:53:

[...]

Ik vind het wel apart dat het dan aan de locatie ligt en niet aan de mensen, die je in principe natuurlijk overal tegen kunt komen?Ja idd dat soort figuren lopen ook zat rond in de plaatselijke bruine kroeg.
Geen ervaring mee, maar het staat altijd op vakantieveilingen.
quote:adorabull schreef op 19 januari 2015 @ 15:55:

Een verschrikking. Ik ben er ook een keer geweest (incluis overnachting) in verband een vrijgezellenfeest. Ik onderschrijf de mening van Latte Machiatto volkomen. Het 'soort' volk wat daar over het algemeen in de grootste getalen zit bevind zich in de 'volksbuurten' hoek. Luidruchtig, asociaal, handtastelijk en bezopen.

Het normale bruine kroeg publiek dus..

Hoewel ik ook een boek kan schrijven over het meer dan asociale gedrag van de zogenaamde villawijkbewoners.

Daar heb ik dingen meegemaakt waar menig tokkie zich dood voor zou schamen.

En de studentenkroegen hier in de stad,manmanman wat een asociaal gebeuren en dat zijn dan onze toekomstige juristen,advocaten en artsen..
Nou eens maar nooit weer zelf. Niet zo fijn publiek en en vies eten, bier aangelengd. Herrie en kots. Die dingen die je kan doen zijn ook niet speciaal. En nogmaals het publiek was nogal asociaal.

Manlief is daarna nog eens geweest met werk, lekker drinken en kotsen in de bestekbak. Ook hij wil daar niet meer heen.

Ik zou nog liever een weekend Landal gaan doen ofzo en dat vind ik al een beetje vreselijk.
quote:Dreamer schreef op 19 januari 2015 @ 15:53:

[...]

Ik vind het wel apart dat het dan aan de locatie ligt en niet aan de mensen, die je in principe natuurlijk overal tegen kunt komen?Ik weet niet of het aan de locatie ligt. Ik (en ook de betreffende dame) hebben en hadden het in ieder geval nog nooit zo erg mee gemaakt. En ik ben echt wel wat gewend hoor, ben 30 jaar een 20 kilo geleden regelmatig backpackend door Zuideuropa gereisd. Misschien verzamelen dat soort mensen zich daar ofzo, elders werd ook al aangegeven dat er een wat apart publiek komt. En het was 1 keer, dus misschien hadden we gewoon pech en is het de andere 364 dagen hartstikke leuk. Maar ik ga dat in ieder geval niet meer uitvinden. Was overigens niet alleen de lastige mannen hoor wat me tegenstond, ook de inrichting en een vreetschuurconcept ben ik niet zo gecharmeerd van.
quote:diamond-gloss schreef op 19 januari 2015 @ 15:59:

[...]

Hoewel ik ook een boek kan schrijven over het meer dan asociale gedrag van de zogenaamde villawijkbewoners.

En de studentenkroegen hier in de stad,manmanman wat een asociaal gebeuren en dat zijn dan onze toekomstige juristen,advocaten en artsen..Nee hoor, nog erger.
Zo grappig dat ik hele andere ervaringen heb. Ik ben er met en zonder kinderen geweest, maar heb nooit mensen kotsend boven een bestekbak, of waarboven dan ook, gezien. Het eten vond ik altijd wel lekker. Ik behoor zeker tot 'dat soort volk', nouja, dat is dan maar zo. Heb er in elk geval plezier gehad en daar ging het me om. Beter 'dat soort volk zijn' en het naar m'n zin hebben dan niet dat soort volk en me lopen ergeren
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 19 januari 2015 @ 16:05:

Zo grappig dat ik hele andere ervaringen heb. Ik ben er met en zonder kinderen geweest, maar heb nooit mensen kotsend boven een bestekbak, of waarboven dan ook, gezien. Het eten vond ik altijd wel lekker. Ik behoor zeker tot 'dat soort volk', nouja, dat is dan maar zo. Heb er in elk geval plezier gehad en daar ging het me om. Beter 'dat soort volk zijn' en het naar m'n zin hebben dan niet dat soort volk en me lopen ergeren

Ja ik zal dan ook wel dat soort volk zijn,ik ben dan wel nooit bij Preston Palace geweest maar ik vind tenten als Yankee Doodle en de Bonte Wever ook best te doen..

Veel leuke avonden gehad daar.
quote:Dreamer schreef op 19 januari 2015 @ 16:05:

Zo grappig dat ik hele andere ervaringen heb. Ik ben er met en zonder kinderen geweest, maar heb nooit mensen kotsend boven een bestekbak, of waarboven dan ook, gezien. Het eten vond ik altijd wel lekker. Ik behoor zeker tot 'dat soort volk', nouja, dat is dan maar zo. Heb er in elk geval plezier gehad en daar ging het me om. Beter 'dat soort volk zijn' en het naar m'n zin hebben dan niet dat soort volk en me lopen ergeren Kan toch gewoon je ding niet zijn?
Daar hebben ze midden in het zwembad toch een aquarium met piranha's .
quote:diamond-gloss schreef op 19 januari 2015 @ 15:59:

[...]

En de studentenkroegen hier in de stad,manmanman wat een asociaal gebeuren en dat zijn dan onze toekomstige juristen,advocaten en artsen..Nou, niet helemaal. In een normale bruine kroeg moet je voor een pilsje betalen en ik ken gewone bruine kroegen waar het er dus niet zo aan toe gaat. In PP zit je All in. En dus wordt er gezopen, hard en veel. Dat is ook mede de reden dat mensen er heen gaan. Er gaat dus veel meer drank in dan in een gewone bruine kroeg. Het is geen plek waar ik met kinderen heen zou gaan.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Ik ben er een paar keer geweest en neem alle reacties hier met een flinke korrel zout, ook omdat het hier altijd wel leuk gevonden wordt om iemands idee helemaal de grond in te boren.

Met de kinderen kun je er alle kanten op, zwemmen, golfen, kermis, bioscoop, ze hebben er spelletjes te leen en kunnen eten en drinken wat ze maar willen. Een dagje Almelo is ook leuk. Mijn ervaring is wel dat je na een dag of twee wel wat lam wordt van dat binnen zitten en eten en drinken. Ze hebben ook zoiets in Duitsland geloof ik, kernies familiepark in Kalkar. Daar heb ik geen ervaring mee. Je zou ook kunnen kiezen voor Duinrell, Slagharen of Centerparcs maar omdat je het over het voorjaar hebt.. bij Preston Palace zit je dan wel lekker binnen voor je vermaak.
quote:adorabull schreef op 19 januari 2015 @ 16:26:

[...]

Nou, niet helemaal. In een normale bruine kroeg moet je voor een pilsje betalen en ik ken gewone bruine kroegen waar het er dus niet zo aan toe gaat. In PP zit je All in. En dus wordt er gezopen, hard en veel. Dat is ook mede de reden dat mensen er heen gaan. Er gaat dus veel meer drank in dan in een gewone bruine kroeg. Het is geen plek waar ik met kinderen heen zou gaan.Misschien niet maar dat ga ik 's avonds met kinderen naar een bruine kroeg ook niet en ook niet naar de kroeg waar het studenten en vinexvolk komt.
Tokkiegalore!
Een keer met manlief geweest en was prima.

Geen grote groepen tokkies die zich klem dronken en vraten.

Voornamelijk veel oudere mensen.

Het eten was redelijk en het zwembad oke.

Dit is al wel een aantal jaar geleden en was geloof ik niet in het weekend.
Ik weet trouwens niet of ik het er 2-3 dagen vol zou houden. Alle keren dat ik geweest ben, vond ik het na zo'n 5 uur wel genoeg. Ook met de kinderen.
Later is nu
Ben er in de herfstvakantie nog geweest met het gezin en je kunt er prima zijn. Ze hebben nieuwe kamers en zijn vorige week op de vakantiebeurs trouwens nog verkozen tot hét familiehotel van Nederland 2015. Zeker kinderen hebben het, met oa de indoor kermis, top daar. Het zwembad is al eerder genoemd. Is inderdaad prachtig en staat al jaren in de top-3 van zwembaden in Nederland volgens zwembadbezoekers. Kun je op Googlen. En of je een bepaalde klasse mensen tegen komt zal ook liggen aan wanneer je boekt. Kom je op een dag dat Jannes op treedt dan tref je waarschijnlijk een ander soort publiek dan wanneer KEET of B-Brave een optreden geeft. Daarbij zal het in de vakantieperiodes ook wel weer anders zijn dan in de weekenden buiten de vakantie. Allemaal vrij logisch denk ik. Wij hadden er in ieder geval in de vakantie een prima tijd. Ben er overigens een jaar of 10 geleden ook geweest, maar ik vond wel dat het een en ander positief veranderd is. Het personeel is in ieder geval opvallend vriendelijk wat mij elders nog wel eens tegen valt. Schijnt ook al enige jaren een andere eigenaar op te zitten. Enfin, ik zou zeggen: oordeel zelf.
Let op trouwens met vakantieveilingen icm Preston Palace. De data waarop Preston Palace enkele kamers beschikbaar stelt via vakantieveilingen zijn op hun eigen website ook goedkoop te boeken. Dat van de piranha's in het zwembad klopt trouwens. Wel een aquarium in het zwembad dan he? ;) Tot slot: Ik drink geen bier, maar als een merkdrank (bier, fris, wijn oid) aan zou worden gelengd dan denk ik dat ze wel een probleem zouden krijgen met de fabrikant aangezien ze dan met de merkbeleving aan het knoeien zouden zijn. Verjaardagsfabeltjes dus. Lijkt mij dus onzin. Kortom: de (flinke) korrel zout van JoniJoni ben ik het wel mee eens. Nogmaals: oordeel zelf.
Ik ken het -nog- niet, maar verbaas me erover dat mijn kind óók zo'n slechte smaak heeft.

Hij geniet al bij Yankee Doodle, PP zal hij dan helemaal leuk vinden, vooral de bioscoop.

Ach, als ouder moet je ook eens ervaringen opdoen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik ben er 20 jaar geleden geweest en toen vond ik 't echt heel leuk.

Het zwembad vooral, lekker gebakjes eten, bioscoop.

Toen waren er vooral veel bejaarden. Weinig mensen in 't, mooie, zwembad.

Geen idee hoe 't nu is.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik denk wel dat er in 't weekend meer vrijgezellenfeesten en voetbalgroepen zijn dan door de week. Zou daarom met kinderen liever door de week gaan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:FamThijssen schreef op 19 januari 2015 @ 23:40:

Let op trouwens met vakantieveilingen icm Preston Palace. De data waarop Preston Palace enkele kamers beschikbaar stelt via vakantieveilingen zijn op hun eigen website ook goedkoop te boeken. Dat van de piranha's in het zwembad klopt trouwens. Wel een aquarium in het zwembad dan he? ;) Tot slot: Ik drink geen bier, maar als een merkdrank (bier, fris, wijn oid) aan zou worden gelengd dan denk ik dat ze wel een probleem zouden krijgen met de fabrikant aangezien ze dan met de merkbeleving aan het knoeien zouden zijn. Verjaardagsfabeltjes dus. Lijkt mij dus onzin. Kortom: de (flinke) korrel zout van JoniJoni ben ik het wel mee eens. Nogmaals: oordeel zelf.Er bestaat gewoon festivalbier en dat schenken ze daar.
quote:adorabull schreef op 19 januari 2015 @ 15:55:

Een verschrikking. Ik ben er ook een keer geweest (incluis overnachting) in verband een vrijgezellenfeest. Ik onderschrijf de mening van Latte Machiatto volkomen. Het 'soort' volk wat daar over het algemeen in de grootste getalen zit bevind zich in de 'volksbuurten' hoek. Luidruchtig, asociaal, handtastelijk en bezopen.Wat denken jullie toch verschrikkelijk in hokjes zeg!
quote:Feeksje1977 schreef op 21 januari 2015 @ 09:24:

[...]

Er bestaat gewoon festivalbier en dat schenken ze daar.Ik merk dat je er geen kennis van hebt. festivalbier is geen merkbier. Nogmaals, anders zouden de merkbieren hun kwaliteit te grabbel gooien. Bij Preston Palace schenken ze gewoon Grolsch, dus geen festivalbier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven