Utopia 3 (spoiler alert !!!)
zaterdag 3 januari 2015 om 18:50
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.
Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.
Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 20 januari 2015 om 19:16
dinsdag 20 januari 2015 om 20:03
woensdag 21 januari 2015 om 16:52
quote:pausini schreef op 20 januari 2015 @ 20:03:
Collinda heeft af en toe een punt maar niet het juiste.
Ik kijk vaak alleen maar het laatste deel, eerst altijd nog even dwdd kijken, maar er gebeurt nu ineens weer zoveel! Ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Als ik dan inschakel vliegen de tafels, het gevloek en de tranen me om de oren, maar ik geniet nog steeds.
Chris vind ik ook op een goede manier steeds meer opvallen. Gewoon simpel, maar niet op zijn achterhoofd gevallen. Zit dat jonge meisje er eigenlijk nog wel in? (Ben even d'r naam kwijt, met die fotoshoots.) Zie haar echt nooit meer in beeld.
Collinda heeft af en toe een punt maar niet het juiste.
Ik kijk vaak alleen maar het laatste deel, eerst altijd nog even dwdd kijken, maar er gebeurt nu ineens weer zoveel! Ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Als ik dan inschakel vliegen de tafels, het gevloek en de tranen me om de oren, maar ik geniet nog steeds.
Chris vind ik ook op een goede manier steeds meer opvallen. Gewoon simpel, maar niet op zijn achterhoofd gevallen. Zit dat jonge meisje er eigenlijk nog wel in? (Ben even d'r naam kwijt, met die fotoshoots.) Zie haar echt nooit meer in beeld.
Don't take it so seriously. Only time is ours, the rest we'll just wait and see.
woensdag 21 januari 2015 om 17:14
quote:evergreen1900 schreef op 21 januari 2015 @ 16:52:
[...]
Ik kijk vaak alleen maar het laatste deel, eerst altijd nog even dwdd kijken, maar er gebeurt nu ineens weer zoveel! Ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Als ik dan inschakel vliegen de tafels, het
gevloek en de tranen me om de oren, maar ik geniet nog steeds.
Naomi?
[...]
Ik kijk vaak alleen maar het laatste deel, eerst altijd nog even dwdd kijken, maar er gebeurt nu ineens weer zoveel! Ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Als ik dan inschakel vliegen de tafels, het
gevloek en de tranen me om de oren, maar ik geniet nog steeds.
Naomi?
woensdag 21 januari 2015 om 17:51
Dat jonge meisje, Naomi, heeft opgebiecht verliefd te zijn op Gio. Hoe verrassend.
Chris gaat zijn eigen partij oprichten binnen Utopia. Hij hanteert 4 standpunten. De eerste is; Wilco en Patrick eruit. Over de rest gaat hij nog nadenken.
Ik vind het nu al leuk.
Chris gaat zijn eigen partij oprichten binnen Utopia. Hij hanteert 4 standpunten. De eerste is; Wilco en Patrick eruit. Over de rest gaat hij nog nadenken.
Ik vind het nu al leuk.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
woensdag 21 januari 2015 om 18:04
quote:denachtzuster schreef op 21 januari 2015 @ 17:51:
Dat jonge meisje, Naomi, heeft opgebiecht verliefd te zijn op Gio. Hoe verrassend.
Ik vind het nu al leuk.Daar al lau ook bij zitten want die heeft chris zijn mail gelezen, en dan mag hij col ook doen
Ik vind het nu al leuk.Daar al lau ook bij zitten want die heeft chris zijn mail gelezen, en dan mag hij col ook doen
woensdag 21 januari 2015 om 20:09
woensdag 21 januari 2015 om 20:37
quote:Miss_Communicatie schreef op 21 januari 2015 @ 20:20:
Wat zaten er weer fijne momenten in de uitzending van vandaag
En Wilco met Collie? Yes please.
Een massamoord hebben we nog niet gehad in Utopia.
Die Patrick gaat helemaal uit zijn plaat als dat gebeurt.
Wat zaten er weer fijne momenten in de uitzending van vandaag
En Wilco met Collie? Yes please.
Een massamoord hebben we nog niet gehad in Utopia.
Die Patrick gaat helemaal uit zijn plaat als dat gebeurt.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.