Groene afscheiding?!
dinsdag 20 januari 2015 om 18:10
Hallo dames.
Ik had laatst een schimmelinfectie en heb creme gesmeerd speciaal voor dat.
Maar na een week kreeg ik weer jeuk en opgezwollen vagina en branderig gevoel als ik het erop smeerde. Nu rook ik vandaag iets heel naars en ging even naar het toilet. Zag in me onderbroek, groene afscheiding? Heel veel.. Heeeeel raar heb dit nog nooit eerder gehad.
Twijfel nu of me (ex vriend nu) mij een soa heeft gegeven? Is het normaal dat een schimmelinfectie zo snel terug komt en groen word uit het niets?
Ik had laatst een schimmelinfectie en heb creme gesmeerd speciaal voor dat.
Maar na een week kreeg ik weer jeuk en opgezwollen vagina en branderig gevoel als ik het erop smeerde. Nu rook ik vandaag iets heel naars en ging even naar het toilet. Zag in me onderbroek, groene afscheiding? Heel veel.. Heeeeel raar heb dit nog nooit eerder gehad.
Twijfel nu of me (ex vriend nu) mij een soa heeft gegeven? Is het normaal dat een schimmelinfectie zo snel terug komt en groen word uit het niets?
dinsdag 20 januari 2015 om 18:34
dinsdag 20 januari 2015 om 18:40
dinsdag 20 januari 2015 om 18:41
quote:Kiki22 schreef op 20 januari 2015 @ 18:39:
Sommige doen alsof ze nooit wat stoms hebben gedaan
Oh jawel hoor
Ik doe hartstikke veel stomme dingen
Maar spelen met mijn lijf en gezondheid, nee dat doe ik dan weer niet
Dat is een beetje een dingetje met je lijf hè, daar heb je er maar 1 van
Dus daar ben ik best zuinig op
Oh jawel hoor
Ik doe hartstikke veel stomme dingen
Maar spelen met mijn lijf en gezondheid, nee dat doe ik dan weer niet
Dat is een beetje een dingetje met je lijf hè, daar heb je er maar 1 van
Dus daar ben ik best zuinig op
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 20 januari 2015 om 18:41
Wat kunnen sommige lullig zijn zeg. Ongelovelijk! Maar goed, zo deed ik eerst ook. What goes around, comes back around.
Je bent gewoon erg stom bezig, daar kunnen wij niks aan doen.
En ik geloof dat er weinig vrouwen zijn die met een puspoes rond blijven lopen.
Wat kunnen sommige lullig zijn zeg. Ongelovelijk! Maar goed, zo deed ik eerst ook. What goes around, comes back around.
Je bent gewoon erg stom bezig, daar kunnen wij niks aan doen.
En ik geloof dat er weinig vrouwen zijn die met een puspoes rond blijven lopen.
If you can dream it, you can do it.
dinsdag 20 januari 2015 om 18:42
Je moet naar de dokter als je last krijgt van meer afscheiding, groen/bruin/gele afscheiding of stinkende afscheiding. Ik lees dus zo al 2 redenen waarom je naar de dokter moet.
En als je het niet doet, dan zijn de gevolgen oa:
- grote kans: bekkenontsteking; zeer pijnlijk en potentieel levensvedreigend als het onbehandeld blijft;
- grote kans: onvruchtbaarheid
- toegenomen kans: baarmoederhalskanker
- en mogelijk zelfs: de dood; afhankelijk van welke geslachtsziekte je precies hebt.
En voor alles geldt: des te langer je ermee door loopt, des te groter de kans dat het in deze drama's uitmondt!
Je bent ontzettend dom bezig, maar er is geen enkele reden om zo dom te blijven doen!
- grote kans: bekkenontsteking; zeer pijnlijk en potentieel levensvedreigend als het onbehandeld blijft;
- en mogelijk zelfs: de dood; afhankelijk van welke geslachtsziekte je precies hebt.
En voor alles geldt: des te langer je ermee door loopt, des te groter de kans dat het in deze drama's uitmondt!
Je bent ontzettend dom bezig, maar er is geen enkele reden om zo dom te blijven doen!
dinsdag 20 januari 2015 om 18:43
dinsdag 20 januari 2015 om 18:44
quote:NummerZoveel schreef op 20 januari 2015 @ 18:42:
Je moet naar de dokter als je last krijgt van meer afscheiding, groen/bruin/gele afscheiding of stinkende afscheiding. Ik lees dus zo al 2 redenen waarom je naar de dokter moet.
Je bent ontzettend dom bezig, maar er is geen enkele reden om zo dom te blijven doen!Vergeet niet het eventueel besmetten van een nieuw liefje, daar condooms slecht te krijgen zijn bij TO in de regio
Je bent ontzettend dom bezig, maar er is geen enkele reden om zo dom te blijven doen!Vergeet niet het eventueel besmetten van een nieuw liefje, daar condooms slecht te krijgen zijn bij TO in de regio
dinsdag 20 januari 2015 om 18:45
quote:Kiki22 schreef op 20 januari 2015 @ 18:15:
Oh en zijn penis was ook helemaal schraal en nieuw vel.. Heeeeel raar en helemaal zo dik geworden en heel pijnlijk. Hij zei dat de dokter zei dat het een schimmelinfectie was maar geloof hem helemaal niet meer nu na dit
Als je zoiets constateert, dan ga je toch geen onbeschermde seks hebben.
Ik denk trouwens dat mijn zin in seks sowieso zou verdwijnen.
Oh en zijn penis was ook helemaal schraal en nieuw vel.. Heeeeel raar en helemaal zo dik geworden en heel pijnlijk. Hij zei dat de dokter zei dat het een schimmelinfectie was maar geloof hem helemaal niet meer nu na dit
Ik denk trouwens dat mijn zin in seks sowieso zou verdwijnen.
dinsdag 20 januari 2015 om 18:46
Als je Engelse uitdrukkingen gebruikt, staat het wat snuggerder als je ze goed gebruikt!
dinsdag 20 januari 2015 om 18:48
quote:vla-flip schreef op 20 januari 2015 @ 18:45:
[...]
Ik denk trouwens dat mijn zin in seks sowieso zou verdwijnen.Haha inderdaad, een opgezwollen penis waar de vellen aan hangen. Heel aantrekkelijk
[...]
Ik denk trouwens dat mijn zin in seks sowieso zou verdwijnen.Haha inderdaad, een opgezwollen penis waar de vellen aan hangen. Heel aantrekkelijk
If you can dream it, you can do it.
dinsdag 20 januari 2015 om 18:55
dinsdag 20 januari 2015 om 18:57
quote:himalaya schreef op 20 januari 2015 @ 18:55:
[...]
En waarom zou je seks willen met zo'n lul?
Echt DAT!
Dat probeer ik me nu al sinds de opening van dit topic helder te krijgen in mijn hoofd
Maar het blijft 1 grote blur.
Ik droog echt spontaan op van vieze piemels
[...]
En waarom zou je seks willen met zo'n lul?
Echt DAT!
Dat probeer ik me nu al sinds de opening van dit topic helder te krijgen in mijn hoofd
Maar het blijft 1 grote blur.
Ik droog echt spontaan op van vieze piemels
dinsdag 20 januari 2015 om 18:57