Gezondheid alle pijlers

Groene afscheiding?!

20-01-2015 18:10 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.

Ik had laatst een schimmelinfectie en heb creme gesmeerd speciaal voor dat.

Maar na een week kreeg ik weer jeuk en opgezwollen vagina en branderig gevoel als ik het erop smeerde. Nu rook ik vandaag iets heel naars en ging even naar het toilet. Zag in me onderbroek, groene afscheiding? Heel veel.. Heeeeel raar heb dit nog nooit eerder gehad.

Twijfel nu of me (ex vriend nu) mij een soa heeft gegeven? Is het normaal dat een schimmelinfectie zo snel terug komt en groen word uit het niets?
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 20 januari 2015 @ 18:57:

Ach dat geeft net een beetje extra opwinding die vellen en die pijn.

Hij heeft je wel het vel over de.. getrokken door te zeggen dat het maar een schimmel was.

Hij zat niet goed in zijn vel? Ik zou wel uit mijn vel springen van woede nu.

If you can dream it, you can do it.
Komt TO ook nog reageren????
quote:Kiki22 schreef op 20 januari 2015 @ 18:39:

Wat kunnen sommige lullig zijn zeg. Ongelovelijk! Maar goed, zo deed ik eerst ook. What goes around, comes back around.

Sommige doen alsof ze nooit wat stoms hebben gedaan 😂Als er snot uit mijn kut zou komen, zou ik niet de tijd nemen een topic te openen, maar linea recta naar de huisarts gaan.
Als ik eerlijk mag zijn, hoopte ik inderdaad dat dit een topic was over een verkoudheid.

Helaas pindakaas he jakkes, nu kan ik de rest van de avond denken over pus en vellen.
ps, mocht je een test gaan doen. Ik las net een ander topic.. iets met een wattenstaafje en plasbuizen.
Leuke volgorde van topics in mijn lijst..: "meer smaak aan mijn pastinaak" en daaronder deze

Maar goed -> huisarts
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:wiezel schreef op 20 januari 2015 @ 19:26:

Leuke volgorde van topics in mijn lijst..: "meer smaak aan mijn pastinaak" en daaronder deze

Maar goed -> huisarts

Ik had precies hetzelfde.

Maar to, jij dacht: ah een opgezwollen piemel met velletjes.... Die lust ik wel?!?!?!
Hahahaha quote:wiezel schreef op 20 januari 2015 @ 19:26:

Maar goed -> huisarts
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 20 januari 2015 @ 19:11:

ps, mocht je een test gaan doen. Ik las net een ander topic.. iets met een wattenstaafje en plasbuizen. die snap ik ook nog steeds niet.... Hoe kun je ipv in je vagina in je plasbuis terechtkomen? Als je zo weinig weet van anatomie mag je toch niet seksen?
quote:Kiki22 schreef op 20 januari 2015 @ 18:15:

Ohja de laatste keer toen ik seks had met wat nu me ex is maar toen me vriend was. Had ik hele rare opgezwollen vagina ook uit het niets. 2 balletjes leek het.. Bij me opening

Heb het gevoel dat dit allemaal is gekomen sinds ik met hem ben gegaan. Want normaal had ik nooit last van iets. En had al eerder een soa van hem gehad maar hij had het al. Dus hij had het van een meisje voor mij..

Oh en zijn penis was ook helemaal schraal en nieuw vel.. Heeeeel raar en helemaal zo dik geworden en heel pijnlijk. Hij zei dat de dokter zei dat het een schimmelinfectie was maar geloof hem helemaal niet meer nu na ditEet smakelijk
Toen ik een katheter kreeg wist ik toch echt inderdaad dat dat mijn plasbuis was en dat mijn vagina zich daar beneden bevond. Maar goed, vond de topics wel leuk samen. Net als de pastinaak.

Vraag me wel af hoe dat nieuwe vel eruit ziet op een penis. Wil ook wel een huidverjongingskuurtje.
Gewoon door wippen, het wordt vanzelf eelt.

Edit: ben ik toch maar even blij met mijn groene haar.
Met een marsmannetje geneukt?
verba volant, scripta manent.
Dacht ik post even iets in het topic wat eten we vandaag (morgen). Zat zelf te denken aan spinazie a la creme. Weet niet meer hoe ik erop kwam, maar heb er plots zin in. Waar ik wel moeite mee heb is om het lobbig te krijgen, het moet niet drijven. Iemand hier nog tips? O

Oeps verkeerde topic.
Heb veel domme dingen gedaan, maar groene pus in mn onderbroek , nee nooit gehad!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
De laatste keer dat er iets groens in mijn onderbroek zat was ergens in 1950, toen kreeg ik nog bv.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 20 januari 2015 @ 19:51:

Dacht ik post even iets in het topic wat eten we vandaag (morgen). Zat zelf te denken aan spinazie a la creme. Weet niet meer hoe ik erop kwam, maar heb er plots zin in. Waar ik wel moeite mee heb is om het lobbig te krijgen, het moet niet drijven. Iemand hier nog tips? O

Oeps verkeerde topic.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Echt gadverdamme.

Misschien je ex ff vragen of ie er inmiddels afgevallen is?

Enne, vooral niet je huisarts bellen hoor.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Seksueel Overdraagbare Aandoeningen (SOA)Gele of groene afscheiding kan een symptoom zijn van een aantal SOA's. Vooral chlamydia, gonorroe en trichomoniasis staan hier bekend om. Als u gonorroe heeft, kunt u last hebben van een dikke groene of gele afscheiding. Symptomen kunnen dusdanig mild zijn dat u er geen last van heeft, echter hierbij kunt u ook last hebben van klachten. U kunt denken aan jeuk, een brandende sensatie en chronische bekkenpijn. Als u chlamydia heeft, kunt u last hebben van gele afscheiding. Vaak heeft dit een onaangename geur. Men heeft vaak last van geen of weinig klachten. Als u trichomoniasis heeft, kunt u last hebben van een geelgroene afscheiding. U zou last kunnen hebben van jeuk of irritatie.

..................

Ik neem aan dat als je zo'n openingspost kan typen dat je dan zeker ook wel "groene afscheiding" kan intypen op Google...

Maak dat je naar de huisarts komt, raap je hersenen bij elkaar, kijk in de tussentijd of je tussen die grijze massa nog wat verstand tegen komt en zorg dat je voortaan niet meer zo dom bent om een half afgestorven lul te wippen

mijn God! Wat kunnen sommige mensen naïef en dom zijn!
http://www.soaaids.nl/nl/soas/veel-voor ... s/gonorroe

Laat je onderzoeken en meld dit bij al je vriendjes van de laatste zes maanden.

Ook niet vingeren/beffen totdat het weer kan volgens de huisarts.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Thordis2.0 schreef op 20 januari 2015 @ 19:32:

[...]

die snap ik ook nog steeds niet.... Hoe kun je ipv in je vagina in je plasbuis terechtkomen? Als je zo weinig weet van anatomie mag je toch niet seksen?Waarschijnlijk bedoeld voor mannen ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Als je toch al ziet dat iemand z'n snikkel eruit ziet als een half verrotte winterpeen dan moet je toch wel zo gruwelijk afknappen dat je spontaan frigide wordt?
quote:MarianneDavids schreef op 20 januari 2015 @ 23:49:

Als je toch al ziet dat iemand z'n snikkel eruit ziet als een half verrotte winterpeen dan moet je toch wel zo gruwelijk afknappen dat je spontaan frigide wordt? een half verrotte winterpeen
Even voor mijn beeldvorming, hoe groen is die afscheiding? Snottenbelgroen of meer richting spinazi a la creme groen?
quote:mrssippie schreef op 20 januari 2015 @ 23:54:

Even voor mijn beeldvorming, hoe groen is die afscheiding? Snottenbelgroen of meer richting spinazi a la creme groen? dat antwoord krijg je nooit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven