Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Het gaat helemaal niet goed Mod. Nu wil de Goeroe ook dat we om half 10 al naar bed gaan over overdag of om 23 uur. Kortom, ik zie de goeroe tegenwoordig vaker dan het forum. En dit drama duurt al weken. Ik zou dat technische team eens eventjes bij de ballen pakken hoor.
Vandaag word ik echt gek van die 503 melding. Echt niet leuk meer.
Kom op Mods, dit duurt echt te lang. Ik word KNETTERGEK van die goeroe!!

Speechless
en als je wel langs de goeroe komt dan is het forum heel traag en heeft de hik.
Beste forummers,

De goeroe is idd heel vervelend en heeft de volle aandacht van de TD, maar het is lastig onderhandelen met hem.

Niemand is hier blij mee, er wordt echt hard aan gewerkt!

met vriendelijke groet,

Junior
quote:CommunityManagerViva schreef op 20 januari 2015 @ 16:33:

Beste forummers,

Morgen zal er in de loop van de dag een nieuwe zoekpagina live gaan op VIVA.nl. Naast artikelen en topics van onze site, vinden jullie nu ook een aantal suggesties voor sites die goed bij de zoekopdracht passen. Met de hand geselecteerd!

Voor jullie als forummers zal er weinig veranderen, behalve dat de zoekresultaten beter zullen zijn. Je ziet straks bijvoorbeeld meteen in welke pijler het zoekresultaat staat. Ook kan er natuurlijk nog steeds worden gefilterd op alleen forum zoekresultaten.

met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

Helaas zijn er toch nog wat problemen opgedoken waardoor de zoekfunctie vandaag niet online gaat. Zodra het wel gaat lukken, meld ik het weer.

Wat betreft de errors die steeds opduiken, de TD is op de hoogte en probeert het op te lossen.

met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Ik probeer bij mijn voorkeuren een aantal pijlers uit te zetten. Drie lukken er wel, maar twee worden niet opgeslagen. Ben ik de enige met dit probleem en kunnen jullie hiernaar kijken?
quote:chocolol schreef op 21 januari 2015 @ 17:36:

Ik probeer bij mijn voorkeuren een aantal pijlers uit te zetten. Drie lukken er wel, maar twee worden niet opgeslagen. Ben ik de enige met dit probleem en kunnen jullie hiernaar kijken?

Beste Chocolol,

Je kunt momenteel idd maar 3 pijlers blokkeren, er wordt nog gekeken om dit uit te breiden.

met vriendelijke groet,

Junior
Aha. Bedankt voor de snelle reactie, dan gebruik ik er drie.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 januari 2015 @ 17:38:

[...]

Beste Chocolol,

Je kunt momenteel idd maar 3 pijlers blokkeren, er wordt nog gekeken om dit uit te breiden.

met vriendelijke groet,

Junior

Het pijlerblokkeren werkt alleen niet in het overzicht 'actieve topics'.

Dan zie je ze namelijk allemaal gewoon weer.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Opeens zijn mijn geblokkeerde pijlers terug.

Ze zijn wel aangevinkt bij voorkeuren. Zijn een tijd weg gewwest en nu dus terug.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Het forum is echt bizar traag de laatste uren.

Een andere pagina laden kost soms minuten lang en ik krijg ook steeds weer die stomme 503 error.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:O.L.L.A schreef op 22 januari 2015 @ 18:01:

Ze zijn wel aangevinkt bij voorkeuren. Zijn een tijd weg gewwest en nu dus terug.Ja, bij mij ook. Is eigenlijk tot vandaag of gisteren steeds wel goed gegaan maar nu staan ze toch gewoon weer in de lijst. Zijn wel nog aangevinkt als geblokkeerde pijler.
quote:O.L.L.A schreef op 22 januari 2015 @ 18:01:

Ze zijn wel aangevinkt bij voorkeuren. Zijn een tijd weg gewwest en nu dus terug.Bij mij ook..... heel vervelend.... had er eentje heel bewust met reden geblokkeerd . Ze staan ook bij mij gewoon aangevinkt......
Bij mij worden ineens pijlers geblokkeerd die ik gewoon wil zien. Sinds gisteren.
Same here. Ik had naast de maximum 3 via instellilngen te blokkeren pijlers ook pijlers geblockt op nummer.

Die volgorde is ook veranderd. Even wachten tot de TD dit pijler-gedoe op een rijtje heeft. Misschien kunnen we daarna écht blokkeren wat we niet willen zien...
Beste forummers,

Ik heb het doorgegeven aan de TD.

met vriendelijke groet,

Junior
Kan iemand die goeroe even naar een andere wereld helpen
Goedemiddag mods,

Ik krijg steeds een 503tje en het forum is tergend langzaam. Wat is er aan de hand?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Beste forummers,

De TD is momenteel bezig om het een en ander uit te zoeken waardoor we extra last hebben van traagheid.

Wel kan ik melden dat het verbergen van de pijlers weer moet werken.

met vriendelijke groet,

Junior
Niet vooruit te branden het forum! Ongelofelijk wat een trage shit!

En natuurlijk ......................

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 929776206
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Vraagje... sinds een paar dagen moet ik telkens opnieuw inloggen, snap niet waarom, want dat was niet zo, en als ik dan op inloggen klik zie ik mijn eigen gebruikersnaam en ww ingevuld staan... Ligt dit aan mijn laptop, of is er iets met het forum waaromtie dat doet?
Wanneer wordt er eens doorgeschakeld naar de vierde versnelling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven