Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 27 januari 2015 om 16:14
dinsdag 27 januari 2015 om 18:20
quote:SuzanneSuus schreef op 27 januari 2015 @ 16:14:
Mods,
Bij de overzichtspagina, kopje mijn favorieten / jouw topics/reacties zie ik voor de topics al een paar dagen geen icoontjes vd pijlers waar die topics vandaan komen.
Was dit altijd al zo? Volgens mij niet namelijk.
Rest vd iconen zie ik namelijk wel
Beste SuzanneSuus,
Dit is al vanaf het begin, dat je de andere iconen wel ziet, klopt ook.
met vriendelijke groet,
Junior
Mods,
Bij de overzichtspagina, kopje mijn favorieten / jouw topics/reacties zie ik voor de topics al een paar dagen geen icoontjes vd pijlers waar die topics vandaan komen.
Was dit altijd al zo? Volgens mij niet namelijk.
Rest vd iconen zie ik namelijk wel
Beste SuzanneSuus,
Dit is al vanaf het begin, dat je de andere iconen wel ziet, klopt ook.
met vriendelijke groet,
Junior
dinsdag 27 januari 2015 om 18:22
quote:Alixane schreef op 26 januari 2015 @ 22:13:
Dit duurt toch veel te lang? Dit duurt al een week of twee en die #%$%#£¥$%guru komt steeds vroeger
Beste Alixane,
Het klopt dat het al lang duurt, helaas zal ook nog een poosje blijven duren.
Ik kan nog geen datum noemen dat het opgelost zal zijn.
Onze excuses voor de overlast.
met vriendelijke groet,
Junior
Dit duurt toch veel te lang? Dit duurt al een week of twee en die #%$%#£¥$%guru komt steeds vroeger
Beste Alixane,
Het klopt dat het al lang duurt, helaas zal ook nog een poosje blijven duren.
Ik kan nog geen datum noemen dat het opgelost zal zijn.
Onze excuses voor de overlast.
met vriendelijke groet,
Junior
dinsdag 27 januari 2015 om 18:30
dinsdag 27 januari 2015 om 21:34
Vlak na de upgrade heb ik , en anderen , gemeld dat er posts gemist werden. Dat merk je bijv omdat je in een post een reply ziet staan van een post die er eerder niet was.
Ik heb daar vanavond heel veel last van. Ik volg ahw een topic live en refesh steeds, zie post b na post a om vervolgens post c te zien met een reply met daarin een post waarvan ik de orginele post niet zie; pas vele posts later en terugbladerend zie ik die orginele post. Er zijn meerdere posts die ik eerder niet zag en die tussen post a en b zijn komen te staan.
Dit bij meerdere topics
Ik weet zeker dat ik posts onder elkaar zag staan in een topic maar zie later daar posts tussen staan.
Aangezien veel posters klagen over de 503/guru melding, zal dit wel de oorzaak zijn.
Veel connectie-storingen dus.
Ik heb daar vanavond heel veel last van. Ik volg ahw een topic live en refesh steeds, zie post b na post a om vervolgens post c te zien met een reply met daarin een post waarvan ik de orginele post niet zie; pas vele posts later en terugbladerend zie ik die orginele post. Er zijn meerdere posts die ik eerder niet zag en die tussen post a en b zijn komen te staan.
Dit bij meerdere topics
Ik weet zeker dat ik posts onder elkaar zag staan in een topic maar zie later daar posts tussen staan.
Aangezien veel posters klagen over de 503/guru melding, zal dit wel de oorzaak zijn.
Veel connectie-storingen dus.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 27 januari 2015 om 23:51
Als ik de zoekfunctie gebruik en op een topic klik, kom ik altijd op de laatste pagina van dat topic uit, ook als mijn zoekwoord ergens halverwege staat. Vooral bij topics met heel veel pagina's is dat irritant, omdat die zoekfunctie dan dus eigenlijk helemaal geen nut heeft en je alsnog alle pagina's van het topic door moet zoeken.
Als ik via google zoek kom ik wél meteen op de goede pagina uit, dus het kan blijkbaar wel.
Kan hier iets aan gedaan worden? Het is vrij irritant..
Als ik via google zoek kom ik wél meteen op de goede pagina uit, dus het kan blijkbaar wel.
Kan hier iets aan gedaan worden? Het is vrij irritant..
woensdag 28 januari 2015 om 13:06
Inderdaad ja het forum is weer zo traag als dikke stront door een trechter en voor de tienduizendste keer de melding krijgen service unavailable is ontzettend irritant . Waarom is het voor Viva nou zo moeilijk om een goed werkend forum te maken. Ja het is een gratis forum maar ik ken genoeg gratis forums waar er zonder problemen gepost kan worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 januari 2015 om 13:07
Inderdaad ja het forum is weer zo traag als dikke stront door een trechter en voor de tienduizendste keer de melding krijgen service unavailable is ontzettend irritant . Waarom is het voor Viva nou zo moeilijk om een goed werkend forum te maken. Ja het is een gratis forum, maar ik ken genoeg gratis forums waar er zonder problemen gepost kan worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 januari 2015 om 13:09
Inderdaad ja het forum is weer zo traag als dikke stront door een trechter en voor de tienduizendste keer de melding krijgen service unavailable is ontzettend irritant . Waarom is het voor Viva nou zo moeilijk om een goed werkend forum te maken. Ja het is een gratis forum maar ik ken genoeg gratis forums waar er zonder problemen gepost kan worden. De forummers zouden eigenlijk dit forum moeten mijden misschien dat het dan een keer word opgelost.