Na curettage cyste op eierstok
maandag 19 januari 2015 om 15:27
Op 15 dec een curettage gehad na 8 weken zwanger en 15 januari moest ik op controle komen bij de gynaecoloog. Baarmoeder zag er goed uit, ze dacht te zien dat er net een eisprong was geweest. Ik ben nog niet ongesteld geweest. Wist niet goed wat ik nou met deze info aan moest. Was ik dan toch vruchtbaar?
Ze vertelde ook dat er op mijn eierstok een cyste zat. Hier schrok ik van. Ik moest mij niet druk maken en kon gewoon zwanger worden gaf de gyn aan. Over 3 maanden moet ik terug komen ter controle van de cyste. Toch ben ik er steeds mee bezig. We zijn nu 5 weken na de curettage en nog niet ongesteld. Hoop dat dit snel zal gebeuren. Heeft iemand dit ook mee gemaakt? En toch zwanger geworden?
Ze vertelde ook dat er op mijn eierstok een cyste zat. Hier schrok ik van. Ik moest mij niet druk maken en kon gewoon zwanger worden gaf de gyn aan. Over 3 maanden moet ik terug komen ter controle van de cyste. Toch ben ik er steeds mee bezig. We zijn nu 5 weken na de curettage en nog niet ongesteld. Hoop dat dit snel zal gebeuren. Heeft iemand dit ook mee gemaakt? En toch zwanger geworden?
woensdag 21 januari 2015 om 09:40
Beste Feline, Valentina en Bloes. Ontzettend lief dat jullie mij zo verwelkomen in jullie groep. Ik voel me bijna schuldig dat ik mij bij de groep van december heb aangesloten. Ik ga het eventjes hier proberen, maar wil jullie echt bedanken voor jullie support. Wie weet dat als deze groep niets voor mij is dat ik als nog aansluit bij jullie groep van juni. Ik wens jullie super veel succes in deze tijd! Nogmaals bedankt voor het delen van jullie ervaring.
donderdag 22 januari 2015 om 12:22
@ Valentina en Bloes! Zat net bij jullie topic te spieken en wat zag ik.... Jullie zijn zwanger!!
Ik wilde jullie daar nog wel even voor feliciteren. Bij deze, Gefeliciteerd meiden, het is jullie ontzettend gegund. En Valentina, zelfs een tweeling, WAUW!!!! Echt helemaal super. Jullie geven mij hoop.
Heel heel heel heel veel succes en geluk in deze tijd.
@Feline, bij jou gaat het ook helemaal goed komen, helemaal met je positieve houding!
Ik wilde jullie daar nog wel even voor feliciteren. Bij deze, Gefeliciteerd meiden, het is jullie ontzettend gegund. En Valentina, zelfs een tweeling, WAUW!!!! Echt helemaal super. Jullie geven mij hoop.
Heel heel heel heel veel succes en geluk in deze tijd.
@Feline, bij jou gaat het ook helemaal goed komen, helemaal met je positieve houding!