Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 21 januari 2015 om 12:10
quote:Steinbeck2 schreef op 21 januari 2015 @ 11:20:
[...]
Komt goed Istar, het duurt echt maar eventjes.
Heb je een fijne tandarts?
Een nieuwe tandarts en ze is fijn en lief en geduldig!
Ze heeft beloofd niets te doen vandaag en dat heeft ze ook niet gedaan. Helaas wel weer een verborgen gat, dat wordt mss een wortelkanaal, mss niet, dat ziet ze pas als de kies opengeboord is. Over 2 weken weer terug
Maar ik heb er wel vertrouwen in, in die zin, dat ze stopt als ik het aangeef en dat ze alles uitlegt.
Deze keer gewoon niet gehuild in de stoel
De NY plaatjes zag ik te laat, maar die hou ik in gedachte voor de volgende keer
[...]
Komt goed Istar, het duurt echt maar eventjes.
Heb je een fijne tandarts?
Ze heeft beloofd niets te doen vandaag en dat heeft ze ook niet gedaan. Helaas wel weer een verborgen gat, dat wordt mss een wortelkanaal, mss niet, dat ziet ze pas als de kies opengeboord is. Over 2 weken weer terug
Maar ik heb er wel vertrouwen in, in die zin, dat ze stopt als ik het aangeef en dat ze alles uitlegt.
De NY plaatjes zag ik te laat, maar die hou ik in gedachte voor de volgende keer
woensdag 21 januari 2015 om 12:20
quote:hatsetats schreef op 21 januari 2015 @ 12:17:
O. Nou, dan doe ik het straks thuis even plakken. Jullie houden die fijne meneer nog tegoed. Dan maar even deze, als troost:
[img]http://www.bellydestroyer.com/wp-conten ... 2884_n.jpg[/img]Jak.
O. Nou, dan doe ik het straks thuis even plakken. Jullie houden die fijne meneer nog tegoed. Dan maar even deze, als troost:
[img]http://www.bellydestroyer.com/wp-conten ... 2884_n.jpg[/img]Jak.
woensdag 21 januari 2015 om 12:21
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 12:10:
[...]
De NY plaatjes zag ik te laat, maar die hou ik in gedachte voor de volgende keer Niet fijn dat je terug moet, maar klinkt als een prettige tandarts! Hm, dat is eigenlijk een contradinges hè.
[...]
De NY plaatjes zag ik te laat, maar die hou ik in gedachte voor de volgende keer Niet fijn dat je terug moet, maar klinkt als een prettige tandarts! Hm, dat is eigenlijk een contradinges hè.
woensdag 21 januari 2015 om 12:32
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 12:26:
Ik ga mijn kind van school halen. Kijken of ik nu laat genoeg ben om de plakouders te verwijden
Vast niet! Een goede plakouder, plakt met dit weer door tot 13.00 uur, het is woensdag dus geen haast
Tja en ik heb dan weer een 'plakkind' is om 12.30 uit en vaak pas om 13.00 thuis, of later! Dus als hij ergens heen moet, ga ik hem nog wel eens halen. Tandarts, kapper oid! Groep 8, geen kleuter, zo ontaard ben ik nou ook weer niet!
Ik ga mijn kind van school halen. Kijken of ik nu laat genoeg ben om de plakouders te verwijden
Vast niet! Een goede plakouder, plakt met dit weer door tot 13.00 uur, het is woensdag dus geen haast
Tja en ik heb dan weer een 'plakkind' is om 12.30 uit en vaak pas om 13.00 thuis, of later! Dus als hij ergens heen moet, ga ik hem nog wel eens halen. Tandarts, kapper oid! Groep 8, geen kleuter, zo ontaard ben ik nou ook weer niet!
woensdag 21 januari 2015 om 12:48
quote:*Ginger* schreef op 21 januari 2015 @ 12:44:
Haha, ik was heel snel weer terug (wonen 2 min lopen van school) maar wel zonder kind! Die ging maar meteen mee spelen.
Lekker, vrije middag!
Hier moet het kind verder aan zijn werkstuk. En hij vindt zijn onderwerp zo interessant, dat hij alles wat hij te weten komt eerst aan mij moet vertellen voor hij het op kan schrijven Dus is hij gerust 1,5 uur bezig met 1 hoofdstuk.
Haha, ik was heel snel weer terug (wonen 2 min lopen van school) maar wel zonder kind! Die ging maar meteen mee spelen.
Lekker, vrije middag!
Hier moet het kind verder aan zijn werkstuk. En hij vindt zijn onderwerp zo interessant, dat hij alles wat hij te weten komt eerst aan mij moet vertellen voor hij het op kan schrijven Dus is hij gerust 1,5 uur bezig met 1 hoofdstuk.
woensdag 21 januari 2015 om 12:51
Erkend plakmoeder hier. Gelukkig zaten mijn kinderen op een school waar het heel normaal was dat ouders mee de klas ingingen. Wel werd er streng de hand aan gehouden dat om 8.25 alle ouders de klas uit moesten zijn.
Ik heb een tenniselleboog. Zonder ooit een tennisracket te hebben aangeraakt.
Ik heb een tenniselleboog. Zonder ooit een tennisracket te hebben aangeraakt.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar