Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Strak vind ik zacht. Zo achterlijk gespierd vind ik hard en zo superachterlijk gespierd vind ik misselijkmakend.
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 13:44:

Strak vind ik zacht. Zo achterlijk gespierd vind ik hard en zo superachterlijk gespierd vind ik misselijkmakend.Tja, ieder zijn smaak. Moet er wel om lachen, want de eerste beste kerel die roept dat ie dik en obees misselijkmakend vindt wordt hier afgemaakt (terwijl ie gelijk heeft natuurlijk lol ;) )
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 13:44:

Strak vind ik zacht. Zo achterlijk gespierd vind ik hard en zo superachterlijk gespierd vind ik misselijkmakend.Maar verder heb je geen vooroordelen whahahahahahahaa
quote:hatsetats schreef op 21 januari 2015 @ 13:47:

[...]

Maar verder heb je geen vooroordelen whahahahahahahaa

Wat is het vooroordeel dan?

Dit gaat puur over voorkeur wat betreft uiterlijk.
Zo fijn, Ginger, dat hij toch hulp wil!

Ik vind gespierde mannen wel aantrekkelijk. Heel opgepompt natuurlijk niet, gewoon gespierd wel. Mijn man doet ook aan KT. Niet overdreven, maar hij ziet er wel strak uit.

Sinds ik aan KT doe zijn mijn armen niet meer zo dun en daar doe ik het voor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 13:48:

[...]

Wat is het vooroordeel dan?

Dit gaat puur over voorkeur wat betreft uiterlijk.Jij vindt 'achterlijk'geen vooroordeel? Goh.
Het mooie van de mannen op de foto die ik als eerste plaatste vind ik aan de ene kant natuurlijk gewoon hun lijf. Tegelijk weet ik ook hoe keihard die gasten werken voor hun sport (cross fit) en dat stralen ze uit. Dat vind ik ook mooi. Het is een gezonde levenswijze, vaak eten ze clean of zo goed als paleo. Dat betekent dus ook geen hormonen of andere doping shit. Het zijn mannen die anderen inspireren. Dat samen maakt het plaatje voor mij af.
Deze quote zegt wat ik bedoel.

A well-built physique is a status symbol. It reflects you worked hard for it, no money can buy it. You cannot inherit it. You cannot steal it. You cannot borrow it. You cannot hold on to it without constant work. It shows dedication. It shows discipline. It shows self-respect. It shows dignity. It shows patience, work ethic, passion. That is why it's attractive to me

Status symbool betekent dan voor mij niet iets van 'aanzien' of 'sociale klasse', maar meer dat je daaraan kunt zien hoe hard iemand werkt. Anders dan een dikke auto om mee te pochen of een trophy wife in ieder geval.
Mijn voorkeur gaat uit naar mensen die vooral hard werken aan hun persoonlijkheid.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Je moet denk ik gewoon een liefde voor de sportwereld hebben wil je dat soort lichamen mooi vinden.

Ik vind krachtraining persoonlijk ook niet het type sport dat mooie lichamen maakt.

Schaatsers of zwemmers bv.vind ik eerder er goed uit zien.

De man van een vriendin heeft een heel goed lichaam, is 45 maar een lijf waar menig twintiger jaloers op kan zijn.

Hij sport nog geen minuut, maar heeft lichamelijk intensief werk dus dat doet ook de truuk.

Alles is een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Ik word ook echt niet warm of koud van getrainde lichamen.

Dat zit bij mij toch echt in andere zaken.

Mijn man heeft geen perfect lichaam, en toch vind ik het een heerlijk lijf.

Ik heb ook geen perfect lichaam, ben zachter dan ik ooit in mijn leven ben geweest. Ik zou maar triest afsteken naast een getrainde man
quote:Solomio schreef op 21 januari 2015 @ 14:14:

Mijn voorkeur gaat uit naar mensen die vooral hard werken aan hun persoonlijkheid.Ik ook
quote:hatsetats schreef op 21 januari 2015 @ 13:54:

[...]

Jij vindt 'achterlijk'geen vooroordeel? Goh.Achterlijk als in heel, heel erg.
Een waardeoordeel dus. Geen vooroordeel.

Mijn voorkeur gaat uit naar mensen die vooral hard werken aan hun persoonlijkheid.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Istar_ schreef op 21 januari 2015 @ 14:25:

Een waardeoordeel dus. Geen vooroordeel.

Ja, maar in beide komt 'oordeel' voor en dat is al fout. Niet in mijn ogen trouwens hoor.

Je weet toch dat je nogal snel wordt afgerekend op je woorden hier, zeker als het je eigen mening is
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Goed gezegd!

Ik hou wel van een man die je lekker kunt knuffelen, zeker niet dun, maar ook niet erg gespierd.
Ik vind overmatig gespierd niet mooi. Meneer op jouw ava vind ik vooral leuk omdat ie zo leuk is, eerder ondanks zijn spieren. Ietsje overgewicht vind ik prima, manlief is hier slank en atletisch, geen bierbuik maar ook geen spierbundel. Dat vind ik het mooist.

En qua vrouwen, tja, dan heb ik toch echt het allerliefst een maatje 40/42/44 ofzo in bed. Kan er ook niets aan doen. Vind ik het mooist. Overigens deelt manlief die mening. Niet dat alle andere maten lelijk zijn, hele dunne of heel gespierde vrouwen kunnen ook prachtig zijn. Maar mijn oog wordt toch het meest getrokken naar de wat gevuldere dames.

Mensen die 5x per week sporten vind ik gewoon niet zo aantrekkelijk. Net als dat ik mensen die 5x per week voetbal kijken niets voor mij vindt, of mensen die alleen maar met hun hond of baby bezig zijn.
quote:hatsetats schreef op 21 januari 2015 @ 14:04:

Deze quote zegt wat ik bedoel.

A well-built physique is a status symbol. It reflects you worked hard for it, no money can buy it. You cannot inherit it. You cannot steal it. You cannot borrow it. You cannot hold on to it without constant work. It shows dedication. It shows discipline. It shows self-respect. It shows dignity. It shows patience, work ethic, passion. That is why it's attractive to me

Status symbool betekent dan voor mij niet iets van 'aanzien' of 'sociale klasse', maar meer dat je daaraan kunt zien hoe hard iemand werkt. Anders dan een dikke auto om mee te pochen of een trophy wife in ieder geval.En voor mij net zo min aantrekkelijk als een dikke auto. Overmatige discipline vind ik verre van sexy. Sorry. Knap enzo, vast. Maar heel erg gefocuste mensen vind ik niet zo leuk, te vermoeiend. Of dat nu over werk, sport, hobby of wat dan ook gaat.
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2015 @ 22:02:

[...]

Tot ze ongewenst zwanger is. Toe bleek het toch wel relevant te zijn.Voor deze reactie is een vrij bizar mensbeeld nodig

Mijn voorkeur gaat uit naar mensen die vooral hard werken aan hun persoonlijkheid.Dit, en dan zal het aan m'n reet roesten of die mensen 10 kilo te zwaar zijn en dus lekker zacht.
quote:Istar_ schreef op 20 januari 2015 @ 22:02:

[...]

Nee joh, dat is een typische vivaterm volgens mij. Daarom weet ik zeker dat die TO geen 15 is.Nee hoor, het is niet eens een Nederlands woord. Amerikanen gebruiken het in prcies dezelfde betekenis
Dik, dun, gespierd of niet, zolang ze maar niet kaal zijn
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 14:49:

Dik, dun, gespierd of niet, zolang ze maar niet kaal zijn
quote:eldorado schreef op 21 januari 2015 @ 14:49:

Dik, dun, gespierd of niet, zolang ze maar niet kaal zijn Ik vind kaal juist een pre.................
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Thordis dat persoonlijke topic voor Rob is geweldig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven