Hotelkamer met jacuzzi

21-01-2015 17:35 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, binnenkort zijn wij vijf jaar getrouwd en willen we twee nachtjes samen weg....we willen een luxe kamer met jacuzzi of bubbelbad... Verder zou ontbijt incl ook erg fijn zijn...

De omgeving maakt niet heel veel uit.... We willen eigenlijk lekker er op uit met onze fiets en verder terrasje zitten.....

Ik kan weinig vinden... Alleen vd valk suites maar die zijn voor twee nachten te duur... Budget is ong 300 euro..

Iemand tips?
quote:blije-bij schreef op 21 januari 2015 @ 19:36:

[...]

Maar als het gaat over een bad in een hotelkamer dan kan je toch ook na je bad het water weg laten lopen, je inzepen, afspoelen en dan is al dat vuil toch weer weg. Het is niet alsof je al die huidcellen opdrinkt. Snap gewoon niet wat er zo smerig is aan een bad in een hotel.En al die aangekoekte oude spermacelletjes die dan langs je schaamlipjes borrelen dan?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Van der Valk Gilze-Tilburg heeft ook mooie jacuzzi kamers. Ik heb geloof ik 170 of 180 euro betaald voor één nacht met ontbijt. Je kunt dan naar Tilburg en Breda, erg leuk!

Je kunt altijd nog een fles HG whirlpoolreiniger meenemen
quote:daneli schreef op 21 januari 2015 @ 21:21:

Van der Valk Gilze-Tilburg heeft ook mooie jacuzzi kamers. Ik heb geloof ik 170 of 180 euro betaald voor één nacht met ontbijt. Je kunt dan naar Tilburg en Breda, erg leuk!

Je kunt altijd nog een fles HG whirlpoolreiniger meenemen
Klopt vd Valk Gilze zijn ook hele mooie kamers! Maar ook nu geen idee meer wat we toen kwijt waren aan de suite. Ontbijt was zoals altijd bij vd Valk heel goed.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
quote:Thomba schreef op 21 januari 2015 @ 21:08:

[...]

En al die aangekoekte oude spermacelletjes die dan langs je schaamlipjes borrelen dan? Als iedereen denkt zoals Istar dan heeft er toch niemand seks in dat bad en dan is ern geen aangekoekte oude spermacel meer te vinden.
Hampshire Hotel - Fitland Mill

Superior room (met bubbelbad) 129,50 incl. ontbijt.

Sauna op zelfde terrein, mocht je er van houden.
quote:blije-bij schreef op 21 januari 2015 @ 20:26:

Lijken me ook leuk. Als je trouwens meer op jezelf wil zijn dan zijn de Zeezicht recreatiewoningen op Schiermonnikoog ook heer erg goed te doen. Volgens mij hebben vier van de vijf huisjes een whirlpool.zit je ook nog met kosten voor de overtocht en alles met de fiets of ov doen. Lijkt me niet zo heel handig, gezien TO's budget. En er zit ook geen ontbijt bij.
Van der Valk Den Haag Nootdorp, bijvoorbeeld, alle standaardkamers hebben een ruim bubbelbad.
Bedankt allemaal voor de tips!!!! Vd valk gilze is inderdaad erg leuk, maar zo'n beetje in mijn achtertuin :-)

De andere ga ik eens bekijken!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven