Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 22 januari 2015 om 20:48
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 januari 2015 @ 20:44:
[...]
Meldt zich . Ik had er zelfs 2.
Wat stom dat ze daar de PB-functie niet voor gebruiken. Ik heb me suf moeten peinzen welk adres ik nou ook weer had gebruikt voor dit account.2? Er wordt hier gezegd dat je dan een ban moet hebben. Dus raar dat je er nog bent
[...]
Wat stom dat ze daar de PB-functie niet voor gebruiken. Ik heb me suf moeten peinzen welk adres ik nou ook weer had gebruikt voor dit account.2? Er wordt hier gezegd dat je dan een ban moet hebben. Dus raar dat je er nog bent
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 januari 2015 @ 20:44:
[...]
Wat stom dat ze daar de PB-functie niet voor gebruiken. Ik heb me suf moeten peinzen welk adres ik nou ook weer had gebruikt voor dit account.
2 waarschuwingen? Da's toch een ban?
Wat doe je hier dan nog?
[...]
Wat stom dat ze daar de PB-functie niet voor gebruiken. Ik heb me suf moeten peinzen welk adres ik nou ook weer had gebruikt voor dit account.
2 waarschuwingen? Da's toch een ban?
Wat doe je hier dan nog?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 22 januari 2015 om 20:49
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 januari 2015 @ 20:48:
[...]
Nee, die andere was een ouwere, voor een ander topic. Volgens de regelen der kunst had ik voor de offtopic in dat Waddentopic nu een ban moeten hebben volgens mij, maar goed. Ik heb in ieder geval erg gelachen .O ja, ik herinner me het nu weer! De Wadden!
[...]
Nee, die andere was een ouwere, voor een ander topic. Volgens de regelen der kunst had ik voor de offtopic in dat Waddentopic nu een ban moeten hebben volgens mij, maar goed. Ik heb in ieder geval erg gelachen .O ja, ik herinner me het nu weer! De Wadden!
donderdag 22 januari 2015 om 20:49