Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 22 januari 2015 om 22:43
quote:StoraHuntur schreef op 22 januari 2015 @ 22:19:
14 dagen echt vakantie dus 16 dagen met reis erbij en naar het westen zodat het niet te bizar lang vliegen is. Caribisch gebied of eventueel Florida. Alles bij elkaar mag het rond de ¤4000 a ¤4500 kosten voor ons samen. En direct aan het strand. En geen massaal gebeuren dus.Vanaf de hoofdstad vliegen?
14 dagen echt vakantie dus 16 dagen met reis erbij en naar het westen zodat het niet te bizar lang vliegen is. Caribisch gebied of eventueel Florida. Alles bij elkaar mag het rond de ¤4000 a ¤4500 kosten voor ons samen. En direct aan het strand. En geen massaal gebeuren dus.Vanaf de hoofdstad vliegen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 22 januari 2015 om 22:49
donderdag 22 januari 2015 om 23:44
Dat is balen. 'Gelukkig' hoef je niet te werken nog, dan is wakker liggen echt niet fijn.
Ik heb laatst een nacht doorgehaald Ik verschuif mijn ritme op één of andere manier en blijf dan steeds langer wakker liggen. Een nachtje door helpt dan, dan val ik de dag er na op een normale tijd in slaap en kan ik dat ineens weer volhouden zo.
Dat lijkt me op jou niet van toepassing in dit geval, het was dus geen tip
Ik heb laatst een nacht doorgehaald Ik verschuif mijn ritme op één of andere manier en blijf dan steeds langer wakker liggen. Een nachtje door helpt dan, dan val ik de dag er na op een normale tijd in slaap en kan ik dat ineens weer volhouden zo.
Dat lijkt me op jou niet van toepassing in dit geval, het was dus geen tip
donderdag 22 januari 2015 om 23:53
donderdag 22 januari 2015 om 23:55
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 januari 2015 @ 21:59:
[...]
Die is leeg. Ik ben niet helemaal de vermoorde onschuld, zeker naar aanleiding van dat Amerikatopic kon ik wel een modactie verwachten dus ik heb daar braaf gekeken, maar niks noppes nada dus. Vroegâh kreeg je zo'n waarschuwing gewoon ongevraagd op je scherm, en dan moest je een 'gelezen' dingetje aanvinken om verder te kunnen forummen. Dat was veel handiger. Op deze manier kan het in theorie gebeuren dat je ineens tegen een perma aan zit te koekeloeren, als je per ongeluk een rl had zodat je je bannen niet opmerkte.
Ik vraag me af of de mods wel van die nwe functie weten en gebruikmaken
De melding die jij noemt is voor mijn tijd.
Sowieso voel ik me een newbie nav al jullie posts hiervoor. Ook goed
[...]
Die is leeg. Ik ben niet helemaal de vermoorde onschuld, zeker naar aanleiding van dat Amerikatopic kon ik wel een modactie verwachten dus ik heb daar braaf gekeken, maar niks noppes nada dus. Vroegâh kreeg je zo'n waarschuwing gewoon ongevraagd op je scherm, en dan moest je een 'gelezen' dingetje aanvinken om verder te kunnen forummen. Dat was veel handiger. Op deze manier kan het in theorie gebeuren dat je ineens tegen een perma aan zit te koekeloeren, als je per ongeluk een rl had zodat je je bannen niet opmerkte.
Je bent zelf een theepot
donderdag 22 januari 2015 om 23:57
quote:SuzanneSuus schreef op 22 januari 2015 @ 23:55:
[...]
Was wel ideaal idd, zo'n pushbericht.
Nu zie ik het pas als ik er aan denk mijn Vivamail te openen.
[...]
Was wel ideaal idd, zo'n pushbericht.
Nu zie ik het pas als ik er aan denk mijn Vivamail te openen.