Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 januari 2015 om 00:06
quote:Istar_ schreef op 22 januari 2015 @ 23:56:
Ik leef het liefst 's nachts en slaap het lekkerst overdag. Ik kan binnen 2 dagen mijn hele ritme omgooien. Ik vind 's nachts wakker zijn het fijnst en ik ben dan ook het productiefst.
Helaas heb ik buren Ik ook, moet mezelf echt verplichten om niet te laat te gaan slapen. Is een tijd gelukt (rond middernacht), maar de laatste dagen wordt het weer later en later.
Ik leef het liefst 's nachts en slaap het lekkerst overdag. Ik kan binnen 2 dagen mijn hele ritme omgooien. Ik vind 's nachts wakker zijn het fijnst en ik ben dan ook het productiefst.
Helaas heb ik buren Ik ook, moet mezelf echt verplichten om niet te laat te gaan slapen. Is een tijd gelukt (rond middernacht), maar de laatste dagen wordt het weer later en later.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 23 januari 2015 om 00:08
quote:doornroosje9 schreef op 23 januari 2015 @ 00:06:
[...]
Ik ook, moet mezelf echt verplichten om niet te laat te gaan slapen. Is een tijd gelukt (rond middernacht), maar de laatste dagen wordt het weer later en later.
Ik heb daar wel eens discussie over met mensen, die zeggen dat dat gewoon aangeleerd gedrag is. Maar ik voel me 's nachts echt gewoon beter.
Ik vond avond- en nachtdiensten ook altijd heerlijk. Lekker overdag slapen en daarna werken
[...]
Ik ook, moet mezelf echt verplichten om niet te laat te gaan slapen. Is een tijd gelukt (rond middernacht), maar de laatste dagen wordt het weer later en later.
Ik heb daar wel eens discussie over met mensen, die zeggen dat dat gewoon aangeleerd gedrag is. Maar ik voel me 's nachts echt gewoon beter.
Ik vond avond- en nachtdiensten ook altijd heerlijk. Lekker overdag slapen en daarna werken
vrijdag 23 januari 2015 om 00:09
quote:Istar_ schreef op 23 januari 2015 @ 00:07:
[...]
Hij is nog zo onschuldig. Precies het tegenovergestelde van Frank. Wat een rotzak is dat zeg.
Ja, in de serie. Maar ik bedoelde als ie voor me zou staan
Ik doe wel aan gewone nachten en slaap, en daar ga ik nu iets mee doen.
Sweet dreams ladies, hopelijk slapen jullie goed!
[...]
Hij is nog zo onschuldig. Precies het tegenovergestelde van Frank. Wat een rotzak is dat zeg.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 23 januari 2015 om 00:10
quote:Istar_ schreef op 23 januari 2015 @ 00:08:
[...]
Ik vond avond- en nachtdiensten ook altijd heerlijk. Lekker overdag slapen en daarna werken Aangeleerd gedrag? Mijn ouders vonden dat vroeger vervelend/raar dat ik altijd zo laat wakker bleef en deden er alles aan om dat te veranderen. Is ze nooit gelukt.
[...]
Ik vond avond- en nachtdiensten ook altijd heerlijk. Lekker overdag slapen en daarna werken Aangeleerd gedrag? Mijn ouders vonden dat vroeger vervelend/raar dat ik altijd zo laat wakker bleef en deden er alles aan om dat te veranderen. Is ze nooit gelukt.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 23 januari 2015 om 00:10
quote:Miss.Innuendo schreef op 23 januari 2015 @ 00:09:
[...]
Slaap lekker.
Ik vind Ruso geen aantrekkelijke man trouwens.
[...]
Slaap lekker.
Ik vind Ruso geen aantrekkelijke man trouwens.
vrijdag 23 januari 2015 om 00:11
quote:Istar_ schreef op 23 januari 2015 @ 00:08:
[...]
Ik vond avond- en nachtdiensten ook altijd heerlijk. Lekker overdag slapen en daarna werken Ik heb dat ook hoor. Nu nog vind ik vroege dienst draaien vervelend. 7 uur is geen tijd om op je werk te staan...
[...]
Ik vond avond- en nachtdiensten ook altijd heerlijk. Lekker overdag slapen en daarna werken Ik heb dat ook hoor. Nu nog vind ik vroege dienst draaien vervelend. 7 uur is geen tijd om op je werk te staan...
vrijdag 23 januari 2015 om 00:12
vrijdag 23 januari 2015 om 00:13
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 00:12:
Ik zie bij mijn kinderen dat slaapritme grotendeels aangeboren is.
Ik heb een avondje gekaart, dus ben nu nog hartstikke wakker.
Nog nieuws?Ik heb een echt ochtendkind. Wij zijn geen goede combinatie. Zijn vader is ook een nachtmens. Geen idee waarom hij dan een ochtendmens is.
Ik zie bij mijn kinderen dat slaapritme grotendeels aangeboren is.
Ik heb een avondje gekaart, dus ben nu nog hartstikke wakker.
Nog nieuws?Ik heb een echt ochtendkind. Wij zijn geen goede combinatie. Zijn vader is ook een nachtmens. Geen idee waarom hij dan een ochtendmens is.
vrijdag 23 januari 2015 om 00:21
quote:Istar_ schreef op 23 januari 2015 @ 00:13:
[...]
Ik heb een echt ochtendkind. Wij zijn geen goede combinatie. Zijn vader is ook een nachtmens. Geen idee waarom hij dan een ochtendmens is.
Ik heb een ochtendkind en een avondkind.
Zelf ben ik niet echt uitgesproken ochtend- of avondmens.
[...]
Ik heb een echt ochtendkind. Wij zijn geen goede combinatie. Zijn vader is ook een nachtmens. Geen idee waarom hij dan een ochtendmens is.
Ik heb een ochtendkind en een avondkind.
Zelf ben ik niet echt uitgesproken ochtend- of avondmens.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 23 januari 2015 om 08:10
quote:hatsetats schreef op 23 januari 2015 @ 07:57:
Mogguh! Gaat het nu alweer over mooie mannen? Nou vooruit dan maar:
[img]http://media1.popsugar-assets.com/files ... s-Free.jpg[/img]Ik vind de man niet mooi, zijn handdoek hangt net te laag waardoor het plaatje een beetje onsmakelijk wordt. Verder vind ik de foto ook niet mooi genomen, veel rare schaduwen enzo. Ik zou willen dat ik dit niet gezien had op de vroege morgen!
Mogguh! Gaat het nu alweer over mooie mannen? Nou vooruit dan maar:
[img]http://media1.popsugar-assets.com/files ... s-Free.jpg[/img]Ik vind de man niet mooi, zijn handdoek hangt net te laag waardoor het plaatje een beetje onsmakelijk wordt. Verder vind ik de foto ook niet mooi genomen, veel rare schaduwen enzo. Ik zou willen dat ik dit niet gezien had op de vroege morgen!
vrijdag 23 januari 2015 om 08:19