****Bar Too Much 208****
zondag 18 januari 2015 om 09:35
quote:Jonari schreef op 17 januari 2015 @ 23:44:
Leuk klaverjassen.
Als jullie een vierde man missen, kom ik wel hoor.Jongste kennende komen we niet verder dan halverwege les 1, en oudste wil het sowieso niet leren, dus we missen hier eigenlijk een 2e, 3e en 4e man (m/v).
Leuk klaverjassen.
Als jullie een vierde man missen, kom ik wel hoor.Jongste kennende komen we niet verder dan halverwege les 1, en oudste wil het sowieso niet leren, dus we missen hier eigenlijk een 2e, 3e en 4e man (m/v).
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 19 januari 2015 om 10:52
dinsdag 20 januari 2015 om 11:41
Stappen? Haha, daar doe ik niet (meer) aan.
Ik had een nogal pittige discussie gisteravond met iemand hier uit de flat en ik heb de halve nacht besteed aan het formuleren van nog betere antwoorden en argumenten. Druk dus.
Ik had een nogal pittige discussie gisteravond met iemand hier uit de flat en ik heb de halve nacht besteed aan het formuleren van nog betere antwoorden en argumenten. Druk dus.
The early bird suffers longer.
woensdag 21 januari 2015 om 13:13
zaterdag 24 januari 2015 om 23:26
dinsdag 27 januari 2015 om 21:10
quote:Jonari schreef op 27 januari 2015 @ 13:00:
Geen doel, Wies.
Ik ga compleet doelloos door het leven
Kun je alweer met 2 handen typen?
Ik vind het kleine heksje wel een schatje hoor.
Kleine heksje is nu heel hard door het hele huis aan het rennen, trap op en af, kamer door, weer heel hard naar boven op de vensterbank op mijn slaapkamer en rrrrrts, dan weer naar beneden
, hihihihihi, ze is zoooooo grappig
Geen doel, Wies.
Ik ga compleet doelloos door het leven
Kun je alweer met 2 handen typen?
Ik vind het kleine heksje wel een schatje hoor.
Kleine heksje is nu heel hard door het hele huis aan het rennen, trap op en af, kamer door, weer heel hard naar boven op de vensterbank op mijn slaapkamer en rrrrrts, dan weer naar beneden
, hihihihihi, ze is zoooooo grappig