Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 23 januari 2015 om 10:59
quote:Bieb2.0 schreef op 23 januari 2015 @ 10:59:
[...]
En ja, Nederland heeft heel mooie plekken.
Maar zo 2 tot 3x per jaar wil ik wel even de warmte opzoeken hoor.Ik ben een fanatiek thuisblijver.
[...]
En ja, Nederland heeft heel mooie plekken.
Maar zo 2 tot 3x per jaar wil ik wel even de warmte opzoeken hoor.Ik ben een fanatiek thuisblijver.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 23 januari 2015 om 11:01
quote:StoraHuntur schreef op 23 januari 2015 @ 10:46:
Nouschi! Wauw! Kan ik dat allemaal wel betalen??
Het is een beetje lastig berekenen omdat het allemaal vanaf Nederland is. Ze zijn ook niet allemaal all inclusive geloof ik.
De eerste foto's zijn Curacao, verder Mexico en Tanzania.
Nouschi! Wauw! Kan ik dat allemaal wel betalen??
Het is een beetje lastig berekenen omdat het allemaal vanaf Nederland is. Ze zijn ook niet allemaal all inclusive geloof ik.
De eerste foto's zijn Curacao, verder Mexico en Tanzania.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 23 januari 2015 om 11:03
quote:Bieb2.0 schreef op 23 januari 2015 @ 10:31:
Mogguh!
[...]
Deze kan ik echt aanraden. Een oude NLse vriend van mij is daar de bedrijfsleider. Ik ben er geweest en bij hem in zo'n bungalow gelogeerd. Heerlijk park! en op 1 minuut zit het Jan Thielstrand en daar krijg je dan een pasje voor.
[afbeelding]Nah wat toevallig!!
Mogguh!
[...]
Deze kan ik echt aanraden. Een oude NLse vriend van mij is daar de bedrijfsleider. Ik ben er geweest en bij hem in zo'n bungalow gelogeerd. Heerlijk park! en op 1 minuut zit het Jan Thielstrand en daar krijg je dan een pasje voor.
[afbeelding]Nah wat toevallig!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 23 januari 2015 om 11:04
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Ik hang niet zo heel erg aan mijn privacy. En dat koudste plekje is nog best een aardig gebiedje.En ik zie nu dat dat plaatje steeds verandert, dus inmiddels woon ik allang niet meer op het koudste plekje van Nederland.
[...]
Ik hang niet zo heel erg aan mijn privacy. En dat koudste plekje is nog best een aardig gebiedje.En ik zie nu dat dat plaatje steeds verandert, dus inmiddels woon ik allang niet meer op het koudste plekje van Nederland.
The best things in life are the ones you can't afford.
vrijdag 23 januari 2015 om 11:07
vrijdag 23 januari 2015 om 11:23
Anyway, Curacao gaat zeker op het lijstje. Mss kan ik beter alles zelf los boeken. Dus vliegen vanaf hier naar Miami en dan door naar de vakantiebestemming. En dan zelf ook het hotel boeken. Lastige daarmee is dat áls je vertraging hebt oid je het lekker allemaal zelf moet uitzoeken. En omdat we maar 2 weken gaan wil ik geen gezeur aan mijn kop.
vrijdag 23 januari 2015 om 11:24
quote:StoraHuntur schreef op 23 januari 2015 @ 11:23:
Anyway, Curacao gaat zeker op het lijstje. Mss kan ik beter alles zelf los boeken. Dus vliegen vanaf hier naar Miami en dan door naar de vakantiebestemming. En dan zelf ook het hotel boeken. Lastige daarmee is dat áls je vertraging hebt oid je het lekker allemaal zelf moet uitzoeken. En omdat we maar 2 weken gaan wil ik geen gezeur aan mijn kop.Ik denk dat een pakket meestal goedkoper is maar weet ik niet zeker.
Anyway, Curacao gaat zeker op het lijstje. Mss kan ik beter alles zelf los boeken. Dus vliegen vanaf hier naar Miami en dan door naar de vakantiebestemming. En dan zelf ook het hotel boeken. Lastige daarmee is dat áls je vertraging hebt oid je het lekker allemaal zelf moet uitzoeken. En omdat we maar 2 weken gaan wil ik geen gezeur aan mijn kop.Ik denk dat een pakket meestal goedkoper is maar weet ik niet zeker.
vrijdag 23 januari 2015 om 11:36
quote:StoraHuntur schreef op 23 januari 2015 @ 11:20:
[...]
Ja, heb ik ook wel naar gekeken al. Het is zo moeilijk kiezen allemaal Deze kan ik echt aanraden:
http://www.secretsresorts.com/royal-bea ... tos-videos
Jacuzzi op de kamer. Niet dat je daarin gaat liggen met 30 graden, maar het is wel heel gaaf daar.
Meerdere keren geweest en telkens weer net zo goed en gezellig.
Als wij er waren waren er voornamelijk Amerikanen. Weinig tot geen andere nationaliteiten.
Grote lounge-hemelbedden met dikke matrassen bij het zwembad
En adults only, dus serene rust.
[...]
Ja, heb ik ook wel naar gekeken al. Het is zo moeilijk kiezen allemaal Deze kan ik echt aanraden:
http://www.secretsresorts.com/royal-bea ... tos-videos
Jacuzzi op de kamer. Niet dat je daarin gaat liggen met 30 graden, maar het is wel heel gaaf daar.
Meerdere keren geweest en telkens weer net zo goed en gezellig.
Als wij er waren waren er voornamelijk Amerikanen. Weinig tot geen andere nationaliteiten.
Grote lounge-hemelbedden met dikke matrassen bij het zwembad
En adults only, dus serene rust.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu