Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.

Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105

Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
quote:aisolde schreef op 21 januari 2015 @ 18:01:

What to expect when you're expecting . Vond m erg tegenvallen. Had er veel meer van verwacht.En met jou duizenden anderen, ik heb hem toen in de bios gezien vond het verspilling van mijn geld en tijd.....
Alle reacties Link kopieren
quote:kiaorahoi schreef op 22 januari 2015 @ 02:09:

[...]

En met jou duizenden anderen, ik heb hem toen in de bios gezien vond het verspilling van mijn geld en tijd.....Dat kan ik me voorstellen. Ik heb 'm laatst op t.v. gezien, maar ik vond er ook niks aan.
De laatste film die ik gezien heb, is Jackie. Best een goede film, voor een Nederlandse!
Demolition man.

Met Stallone en Bullock.

Erg grappig ook al vind ik dat soort films meestal verschrikkelijk.

Origin, spirits of the past

Een manga film.

That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:nbk schreef op 16 januari 2015 @ 13:57:

The Guest. Dun, plat verhaal wat op geen enkele manier ergens uitgediept wordt.

De soundtrack was wél een aangename verrassing! Film zit boordevol met mijn favoriete bands uit de jaren '80 en '90. Wat ik voor een Amerikaanse film toch wel erg verbazend vond was dat het voornamelijk Nederlandse en Belgische bands waren die voorbij kwamen. Front242 uit België en Clan of Xymox uit Nederland om er een paar te noemenDat is zo ongeveer mijn favoriete film van 2014 . Vond hem origineel en heerlijk donker-grappig. En de muziek idd, super. En Dan Stevens
Van de week onder mijn hart gezien. Nederlandse film met kim van kooten en die belgische acteur die, dacht ik, ook in huppeldepup circle speelde (echt info waar je iets mee kunt....als je die film nog niet gezien hebt en je herkent de titel....aanrader). Mooie film.
Pride, leuke film!
300 empire

Niet zo goed als nr 1 maar nog steeds goed.

Hercules

Veel gespierde mannen en dat was het wel zo'n beetje.
quote:O.L.L.A schreef op 24 januari 2015 @ 12:28:

300 empire

Niet zo goed als nr 1 maar nog steeds goed.

Hercules

Veel gespierde mannen en dat was het wel zo'n beetje.Even off topic. Volgens mij had jij eerder een plaatje met Tilda ( ) en Tom ( ) toch? Only lovers left alive fan? Goed was ie he?
American Sniper. Indrukwekkende film met Bradley Cooper.
What have we done....
quote:noamski schreef op 24 januari 2015 @ 12:37:

[...]

Even off topic. Volgens mij had jij eerder een plaatje met Tilda ( ) en Tom ( ) toch? Only lovers left alive fan? Goed was ie he?Ik ben zeker fan, maar ik ben ook fan van beide acteurs. only lovers left alive is wel een pareltje hoor
Zit naar Karate Kid te kijken. "Wax on -wax off" " Klassieker
The Salvation. Deense western, klassiek verhaal maar allemaal nét even anders gebracht.

Ik heb me er prima mee vermaakt!
What have we done....
Birdman, erg goede recensies. Ik vond 'm vreselijk (slecht gespeeld, slecht verhaal, te veel gebruik makend van special effects. We wilden eigenlijk halverwege weggaan. Hebben we niet gedaan omdat we steeds dachten dat het nog beter ging worden (not).
Ik voel me zo moedellooos
quote:lala87 schreef op 22 januari 2015 @ 17:05:

De laatste film die ik gezien heb, is Jackie. Best een goede film, voor een Nederlandse!Die heb ik ook gezien. Vond hem ook leuk! en inderdaad, niet een typische Nederlandse film.
Gisteren heb ik "Into the wild" voor het eerst gezien. Indrukwekkende film! Hoewel ik de hoofdpersoon eerlijk gezegd een wat kleinzielig typje vond.
Billy Elliot vorige week op ned 3. Blijft leuk!
Gisteren Fury gezien met Brad Pitt. Absoluut een aanrader, één van de betere oorlogsfilms!
Interstellar.

Ja wat zal ik zeggen...ik ben groot fan van sci-fi en tijd reizen. Dit was mooi gemaakt, het geluid was echt ontzettend vervelend (veel te hard). Anne Hathaway vind ik een vervelend actrice, ze kan alleen maar dom kijken en vind haar ook niet erg geloofwaardig als natuurkundige. Matthew vind ik wel altijd goed, maar zijn accent in combinatie met die veel te harde muziek is geen goede combinatie. Verrewweg de leukste karakters waren de robots, kan je na gaan.

Helaas wist ik al in het begin hoe het zou eindigen, dat vind ik heel erg slecht als dat gebeurt, ik wil worden verrast. Er zit zo'n ontzettende plot hole in het verhaal, zal hem niet neer zetten maar dat was 'beyond leap of faith'.

Het einde net iets te feel good en 'losse eindjes nog even samen knopen'. Dan heb ik liever het einde van Inception als we het toch hebben over Nolan films.
Interstellar gisteren gezien. Ik vond hem wel aardig, maar inderdaad jammer dat het einde nogal voorspelbaar was.
Ik heb Boyhood gezien. Ik vond het een mooie film (sowieso een supercool project van 12 jaar!) Hij duurde erg lang, maar het voelde helemaal niet lang, dus dat zegt genoeg denk ik.
quote:tjjjjjemig schreef op 25 januari 2015 @ 09:32:

Birdman, erg goede recensies. Ik vond 'm vreselijk (slecht gespeeld, slecht verhaal, te veel gebruik makend van special effects. We wilden eigenlijk halverwege weggaan. Hebben we niet gedaan omdat we steeds dachten dat het nog beter ging worden (not).Wij werden zaterdag door de oppas uit de bios gebeld, zoon flink ziek. Ik vond het zielig voor zoon maar was bijna blij dat we een excuus hadden om weg te gaan We keken Birdman. Vreselijk inderdaad. Saai en weinig verhaal.
Film: Captain Phillips

Is een waargebeurd verhaal (actie/ avontuur)

Met Tom Hanks als captain phillips

* gaat over een containerschip die gekaapt word door somaliese piraten
anoniem_211418 wijzigde dit bericht op 27-01-2015 17:54
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
i've got places to go
Captain Philips is een aanrader inderdaad. Alleen al de laatste 5 minuten verdient Tom Hanks een oscar voor. Wat een geweldige acteur.
quote:Penelopeia schreef op 25 januari 2015 @ 10:59:

Gisteren heb ik "Into the wild" voor het eerst gezien. Indrukwekkende film! Hoewel ik de hoofdpersoon eerlijk gezegd een wat kleinzielig typje vond.Het boek is beter, je leert veel meer over hem dan in de docu/film.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven