Fijne zaterdag!

24-01-2015 08:36 73 berichten
Omdat velen van ons het Fijne-Zaterdag-topic van Cateautje zo misten heb ik in overleg met Cateau besloten het eventjes over te nemen.

Dus hierbij: een hele fijne zaterdag allemaal!

Hebben jullie nog leuke plannen? Hier is sneeuw gevallen en ik hoop er zo met zoon even op uit te kunnen met de slee!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte ikk46 en geniet!
It's hip(ster) to be square!
quote:O.L.L.A schreef op 24 januari 2015 @ 09:41:

Beterschap Miss-sunshine.

Dank je, NYC, ik mis Cateau e haar zaterdag topics.

Eindelijk is de sneeuw hier weg na ongeveer 3 weken.

Ik ga zo een heerlijk ontbijt maken en dan wat relaxen met Hay Day.

Mijn lichaam heeft me de laatste weken weer enorm in de steek gelaten en ik moet elke middag slapen. Dus de uren dat ik wakker ben, moet ik het ook nog rustig aan doen. Tsssk hahaVervelend OLLA, dat het met je lijf nog niet zo bergopwaarts gaat.
quote:NYC schreef op 24 januari 2015 @ 08:48:

[...]

Cateautje heeft momenteel even geen behoefte aan het openen van de zaterdag-topics maar vindt het wel leuk als het wordt voortgezet.Aha. Dat zal z'n redenen dus hebben. *Zwaait even naar cateautje*
Beterschap Reisa en Misssunshine.

En heel veel sterkte Ikke, nare ziekte.

Zelf doe ik het rustig aan, heb blaasonsteking en zit nu aan de antibiotica. Maar daar ben in nogal misselijk van. En ik ben erg moe. Gelukkig hoef ik vandaag niets, heb net lekker zitten lezen. Nu een beetje forummen en dan straks weer verder lezen.

Vanavond wil ik een heerlijk gerecht van Ottolenghi gaan koken, maar als ik nog zo misselijk ben stel ik dat maar even uit.

Fijne dag iedereen.

Cateautje, je leest vast mee, fijne dag voor jou.
De boodschappen zijn binnen, er staan drie verse bossen bloemen en een pot hyacinten (wilde even wat voorjaar ) in de woonkamer, de was staat te drogen, ik heb de mezen getrakteerd op verse pinda's en nu gaat Pejeka koffie inschenken en van het weekend genieten.

Alle zieken en gammelen: sterkte! En ondanks alles ook een fijn weekend gewenst!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Goedemorgen!

Wij hebben al een sleetocht gemaakt en een sneeuwballengevecht met alle buurkinderen achter de rug. Nu met warme chocomel even rustig een filmpje kijken en lekker warm worden.

Voor later vandaag staat nog op de planning: boodschappen doen en een rondje hardlopen. Maar ik wacht daarmee even tot de meest sneeuw weg is
quote:pejeka schreef op 24 januari 2015 @ 11:08:

De boodschappen zijn binnen, er staan drie verse bossen bloemen en een pot hyacinten (wilde even wat voorjaar ) in de woonkamer, de was staat te drogen, ik heb de mezen getrakteerd op verse pinda's en nu gaat Pejeka koffie inschenken en van het weekend genieten.

Alle zieken en gammelen: sterkte! En ondanks alles ook een fijn weekend gewenst!
It's hip(ster) to be square!
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 09:37:

Het is wel de bedoeling dat je even op iedereen reageert NYC Ik weet het maar ik was naar buiten gegaan En over een paar minuten ben ik ook weer pleite (naar de bakker, lopend door de sneeuw, dus ook weer ruim een uur weg ofzo )
Goedemiddag! Gezellig weer een zaterdagtopic. Ik miste het al.

Ik heb vandaag en morgen helemaal geen verplichtingen. Alleen een wasje draaien.

Word bijna bang van al die de vrijheid

Ga zo een heel half uur besteden aan een planning van leuke dingen.

Het lijkt er trouwens niet op dat de sneeuw hier snel weg is.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Gisteren relatie beeindingd dus eigenlijk nergens zin in, maar zal toch proberen een kleine wandeling te maken, even eruit. Verder serie aan het downloaden en er staat nog een enorme vuile vaat. Maar even doorzetten.

Wat spannend dory1983, hopelijk is het over 6 dagen iets aangenamer qua temperatuur voor je

Al zou je in deze sneeuw prachtige bruidsfoto's kunnen maken natuurlijk!
hier in zeeland geen sneeuw, het zonnetje schijnt , ga zo naar mijn broertje, hun nieuwe kleine katje bewonderen
Wees jezelf....
Goedemiddag hier had dochter vanmorgen al een sneeuwpop gemaakt.Ik al twee wasjes erdoor gedraaid.Oudste dochter had vanmorgen al een volleybal wedstrijd.Man gaat zo met jongste dochter naar een voetbalwedstrijd.En dan om drie uur moet ik weer met de oudste naar de tweede volleybal wedstrijd van vandaag.Druk vandaag vol met sport.

Iedereen een fijne dag vandaag en geniet van het zonnetje
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Beterschap aan OLLA en Miss Sunshine.

Hier zijn de boodschappen binnen, en ga ik mijn vriendin ophalen en tuffen we door naar de andere vriendin. Het manvolk is inmiddels uit bed en naar de Gamma oid, de katten zitten voor het raam te jengelen, waarom weet ik niet, ik zie niets buiten, maar goed...

Fijne zaterdag!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:zenga schreef op 24 januari 2015 @ 12:17:

Gisteren relatie beeindingd dus eigenlijk nergens zin in, maar zal toch proberen een kleine wandeling te maken, even eruit. Verder serie aan het downloaden en er staat nog een enorme vuile vaat. Maar even doorzetten.

Wat spannend dory1983, hopelijk is het over 6 dagen iets aangenamer qua temperatuur voor je

Sterkte.

Bezig blijven en er even uit helpt.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

voor Reisa en Zenga
quote:jennie77 schreef op 24 januari 2015 @ 12:58:

Goedemiddag hier had dochter vanmorgen al een sneeuwpop gemaakt.Ik al twee wasjes erdoor gedraaid.Oudste dochter had vanmorgen al een volleybal wedstrijd.Man gaat zo met jongste dochter naar een voetbalwedstrijd.En dan om drie uur moet ik weer met de oudste naar de tweede volleybal wedstrijd van vandaag.Druk vandaag vol met sport.

Iedereen een fijne dag vandaag en geniet van het zonnetje Tja, dat sporten altijd! Hier ook altijd druk met sport. Maar vandaag niet zo, wedstrijd van oudste werd afgezegd door de tegenpartij. Jongens balen en via de WhatsApp van het team wat geregeld, ze gaan nu een uurtje toch naar de sporthal en een beetje dollen! Het is voor hun club het middelste uur, dus er valt geen zaalhuur terug te verdienen. De jongens hebben dus nu een heel uur, de hele hal alleen! Daarna speelt jongste en ik ga zo even kijken.
middag!

ik ben nog aan het uitzieken..

hier helaas geen sneeuw wel een prachtige zon, misschien ga ik zo even een korte wandeling maken. Dik inpakken...
Kinderen hebben zich vandaag prima vermaakt in de sneeuw. Net even buiten geweest en nu weer lekker naar binnen. Jongste is nu al een week ziek dus we zoeken wat afleiding binnen. Heb cakejes gebakken die ze aan het versieren zijn en ik heb kleine appeltaartjes in de oven. Verder lekker laptoppen, krantje lezen en relaxen.
Hier ligt echt geen enkel vlokje sneeuw

Ik deed vanochtend vol verwachting de gordijnen open, maar niks, noppes, nada..

Wel een lekker zonnetje trouwens, das dan wel weer leuk.
quote:Nouschi schreef op 24 januari 2015 @ 10:22:

[...]

Is dat een aandoening of aanstelleritis?Waarschijnlijk aandoening. Ik heb een auto-immuun ziekte en ik moet nog een onderzoek ondergaan of ik de ziekte van Graves heb. Is ook een auto-immuun ziekte.... Ik hoop van niet, dus fingers crossed.
quote:zenga schreef op 24 januari 2015 @ 12:17:

Sterkte, zenga. is het nog gelukt om er even tussenuit te gaan?

Ik ben zelf bijna de hele middag buiten geweest, eerst met zoon op de slee buiten, daarna een lange wandeling door de sneeuw, en 's middags weer met zoon buiten in de tuin/in de straat met sneeuw gespeeld.

Ik ben niet zo sympathiek als cateautje altijd was in het zaterdagtopic, maar hoop dat iedereen het toch leuk vindt om het zaterdagtopic voort te zetten.
quote:NYC schreef op 24 januari 2015 @ 22:24:

[...]

Ik ben niet zo sympathiek als cateautje altijd was in het zaterdagtopic, maar hoop dat iedereen het toch leuk vindt om het zaterdagtopic voort te zetten. Ja hoor!
quote:NYC schreef op 24 januari 2015 @ 22:24:

[...]

Sterkte, zenga. is het nog gelukt om er even tussenuit te gaan?

Ik ben zelf bijna de hele middag buiten geweest, eerst met zoon op de slee buiten, daarna een lange wandeling door de sneeuw, en 's middags weer met zoon buiten in de tuin/in de straat met sneeuw gespeeld.

Ik ben niet zo sympathiek als cateautje altijd was in het zaterdagtopic, maar hoop dat iedereen het toch leuk vindt om het zaterdagtopic voort te zetten.

Ik ben naar de supermarkt gelopen en verder niet eigenlijk... Had geen zin om door de sneeuw te ploeteren. De dag redelijk doorgekomen met wat lezen, tv kijken, computeren, met vrienden bellen en chocola eten. Zo slapen en morgen weer een dag.

Jij hebt wel van de sneeuw genoten zo te lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven