Gezin en verliefd

04-08-2008 15:18 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit verhaal weggehaald, omdat ik me hier niet mee moet bezig houden. Mijn man betekend alles voor me!
Ik hoop niet dat dit dom klinkt, maar is het niet zo dat je fantasie ( op dit moment) met je aan de haal gaat en het daardoor spannender lijkt dan het is?

Als je een beetje verliefd bent, dan blijf je natuurlijk maar met die gedachten spelen.

Ik word zelf ook knal-en- knalrood als ik iemand leuk vind, het is moeilijk om het te verbergen als je lichaam zo reageert.

@ Geleerd: je reageert weer in dezelfde lijn als je andere topics.

Of was jij dat van hoe moet je een vrouw klaar laten komen??
Viva naar de knoppen.
quote:Geleerd schreef op 04 augustus 2008 @ 15:59:

Ik vind het geen pas geven om zelfs maar te fantaseren over 'neuken' met een andere man.

Je schendt niet alleen de expliciete belofte aan je man, maar ook het implicieite verbond met je kind. Door vrouwen als jij verliezen grote aantallen mannen hun vertrouwen in alle vrouwen en verliezen vrouwen hun goede naam.
Ga in therapie!
Een inslag zoals die van de ChristenUnie en een stoute vraag als hoe kan ik een vrouw laten komen, foei!
Viva naar de knoppen.
Ik had ook nooit verwacht dat dit me zou gebeuren. We hebben af en toe wel woorden, maar praten het altijd goed uit. We praten meer met elkaar, dan dat we voorheen deden. Mijn man en ik zijn de eerste voor elkaar. We hebben voor onze verkering nooit een andere relatie gehad.

De negatieve reactie's hier, kan ik me heel goed voorstellen. Ik voel me daar ook heel slecht onder.
Maar laat je niet gek maken door forummers!

Iedereen die anoniem is kan flauwe grappen maken of rare reacties posten.

Sorry dat ik een opmerking maakte over Geleerd, maar ik wordt simpel van forummers die alleen maar komen om de boel in de maling te nemen uit verveling.
Viva naar de knoppen.
Ik heb dit verhaal weggehaald, omdat ik me hier niet mee moet bezig houden. Mijn man betekend alles voor me!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven