zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

@Yam, ontzettend van harte gefeliciteerd! leuk zeg!

@Aapje, ga je toevallig naar Reggea Sundance? enneuh.....duimen draaien hier ook overuren hoor

@KK in theorie zou het alsnog moeten kunnen, maar betekent wel dat je, je wederhelft direct bij terug komst het bed in moet trekken. Maar ikdacht ook altijd dat zo'n test aangeeft dat je ovulatie er aan zit te komen en dat je niet aan het ovuleren bent.

@Xaar ook voor jou blivjen we duimen!

@Ukkie, lekker dat je zo kan genoieten van je kids. En idd raar he dat ze dan alweer "zo lang" buiten je buik zijn. Al brengen ze daar uiteindelijk wel de meeste tijd door.

hoi ik ben m ayteGGHJNN VC V bn hb c vbgb c bnnb Mayte wilde ook even wat zeggen, moet 'r nu ff aandacht geven.

laters!
Geweldig nieuws Yam, proficiat. Wanneer gaat het gebeuren?

@miran80: succes met de clomid. Ik vond het niet erg om ze te slikken, alleen denk ik dat mijn vriend het iets minder vond i.v.m. stemmingswisselingen!! Bij mij hebben ze niet aangeslagen maar bij meer dan 50% slaat het aan!! Succes.....

@xaartje, ik duim voor je, spannend. Toch niet al stiekem aan het testen of wel?

Vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest. Allemaal hele aardige mensen daar, alsof je ze al jaren kent... Alles was in orde en weer een echo gekregen. Als je ziet hoe snel dat groeit in 3 weken. Begint nu echt op een mensje te lijken. Over 2 weken heb ik de afspraak voor de nekplooimeting en over 4 weken weer naar de verloskundige!! Begint nu allemaal "echt" te worden.
mijn duimen draaien weer volop!

@Yam: gefeliciteerd!

@Mayte: leuk dat je hier ook even langskomt. Heeft sesamstraat geen forum:-)
Even egoberichtje: dag 36 en nog altijd niet ongesteld. G*dver! Vandaag maar een pot teunisbloemolie gehaald, hoop dat het nu wel komt. Xaar, jij al ongesteld?
Yam, gefeliciteerd!

Zie dat het voor een aantal meiden spannend is! De duimen draaien.

Hier alles goed, gisteren terug gekomen uit Nederland. Was erg warm. Toch een rare situatie met de vriendin van mijn vader en een zeikerige familie. Ben toch wel blij dat ik weer terug ben!

Ga eens even bijlezen.
Hallo Mayte, wat leuk dat je ook even langskomt! ;)

Hoe is het met iedereen?

@ Mogali: balen dat je nog steeds niet ongesteld bent!

@ Xaartje: spannend!! Ik duim hard voor je! Wanneer mag je precies testen?

@ Ringel: nee, ik ga naar een klein Duits Festival. Is echt geweldige plek om naar toe te gaan! En toevallig idd altijd tegelijker tijd met Reggea Sundance. Ik hoop op goed weer!

@ Ukkie: fijn dat je zo aan het geniet bent van je meiden. Echt leuk om te lezen! En wat gaat de tijd toch snel he. Lijkt net gister dat je je elke dag 'moest' melden hier. ;)

Ik weet niet of ik nog mensen vergeten ben... sorry dan daarvoor.

Hier gaat alles goed. Gister zat mijn hondje op mijn schoot en ze zettig zich af op mijn borst, dat deed me toch zeer... Maar ik hoef eigenlijk pas op 12 aug ongesteld worden... dus stiekem heb ik wel een beetje hoop dat ik nu zwanger ben. Maar ik hoop er maar niet te veel op, zodat de teleurstelling niet te groot is!
hey marloussie: Gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je wel een beetje genoten in NL?
marlous vandaag jarig? van harte!!!

@mogalie,

jemig he, wat duurt dat lang. Was dit nou je eerste ronde sinds je gestopt was met de pil?? of tweede? die van mij was toen ineens ook langer.

Ik weet niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden, laatste twee cycli waren 25 en 27, zit nu op dag 27. De buikpijn wisselt af met rugpijn. Heel vaag. Net was de buikpijn even wat sterker, dus vervloog de hoop weer. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken. Omdat ik de afgelopen dagen zo ontzettend moe was had ik voor het eerst het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn.

De buikpijn voelt anders dan anders, meer zoals voor mn eisprong.... Het gevoel is heel dubbel. Ene kant blijf ik hopen aan de andere kant heb ik eigenlijk geen hoop.

Ik heb nog niet getest. Ik heb het met mn vriend overlegd en we zijn samen op woensdagochtend uitgekomen, dat is dag 29. Dan ga ik testen mocht het nodig zijn.

@aapje, veel plezier op het festival!

@el31, fijn dat het goed beviel. Spannend ook die echo;s Is er nog een speciale reden dat je die testen laat doen?

@ringelding, gezellig dat mayte al komt meeforummen!!!!

@coop en de rest. Hoe gaat het met jullie?

Ben blij dat de maandag er weer bijna op zit. De kleine man staat onder de douche. Ga m zo verrassen met een nieuw boek dat ik voor m heb gekocht. Als ie slaapt de tafel dekken voor morgenochtend en dan lekker met een bakkie op de bank met vriendlief.

Nog 13 nachtjes slapen en dan lekker op vakantie!!!!
quote:xaartje schreef op 04 augustus 2008 @ 18:57:

@mogalie,

jemig he, wat duurt dat lang. Was dit nou je eerste ronde sinds je gestopt was met de pil?? of tweede? die van mij was toen ineens ook langer.

Dit is de 2de ronde, vorige keer was 34 dagen. Ben benieuwd, hoop dat die teunisbloemolie helpt.

Knap dat je kunt wachten tot woensdagochtend, duim voor je dat je dan 2 vette strepen op je test ziet!

@Mayte,

@Marloussie, gefeliciteerd met je verjaardag!
mijn 2e ronde na de pil was 36 dagen (1e was 31) heeeel frustrerend. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

en ik vind het verschhhhrrrriikkelijk moeilijk om te wachten. Maar ik ben te trots om me te laten verleiden.hahahaha

fijne avond!
oeh oeh.. je maakt het wel heel spannend meid!! Wat goed dat je (nu nog..) volhoudt met wachten...

@ El: net vergeten om op jou te reageren! Wat fijn dat het zo goed voelde bij de VK! Is toch echt wel belangrijk. Hoe vaak krijg je nog extra echo's? Is het nog steeds elke keer zo ontzettend spannend?
hoiii kamertje welkom op dit forum. vertel is wat meer over jezelf, hoe oud ben je, sinds wanneer ben je bezig> eerste of tweede of verdere kind???

Hebben de meiden die nog steeds niet ongesteld zijn, al eerder zo'n tijd op een ongesteldheid moeten wachten?

als een ovulatietest 2 streepjes aangeeft, betekent dit dat je op dat moment zelf ook ovuleert. dus als je een dag later sex hebt, moet je heel snel duimen of het eitje dan nog blijft zitten, maar daar is een kleine kans op.

Maar ja kleine kans is beter dan helemaal niks, dus we hebben de kans gegrepen hoor!!!! (logisch toch ook, als je vriendje na 3 weken weer thuis is???)

maar heel gezellig dat hij er weer is!! kan hij mooi koken whahahaha.

yamuna, van harte gefeliciteerd dat je gaat trouwen!! ga je met een dikke buik trouwen of wat je totdat het kindje er is? Heeft je vriend je nog op een spectaculaire manier ten huwelijk gevraagd??

Marloussie; gefeliciteerd met je verjaardag!!

Hiep Hiep Hoeraaaaaa

Miran, wat is clomid?? is dat om je eisprong op te wekken ofzo? is dat een voorstadium van IUI?

ik had laatst toch vermeld dat het niet zo goed ging met mijn oma, ze was 3 keer , 3 dagen achter elkaar gevallen thuis. heel veel pijn, de dokter was langs gekomen, bleek dat ze nierbekkenontsteking had. heeft een week in een crisisbed in een verpleeghuis gezeten.

totdat ze steeds minder met haar benen kon doen en ze wel erg koud aanvoelden.

dus foto's gemaakt, bleek ze opeens wat verbrijzelde ruggewervels te hebben!!!! echt zo stom dat er eerder geen foto's zijn gemaakt en dat geen huisarts, ambulance personeel, of iemand in het verpleeghuis dat heeft gezien.

mijn oma heeft de keuze gemaakt dat ze toch geopereerd wilde worden eraan, ze heeft nu een plaat in haar rug gekregen, dit moet de zenuwen ontlasten en het op een gegeven moment wat minder pijnlijk worden.

helaas gaat daar best een tijd overheen.

ze is zaterdag geopereerd, moet nu een aantal weken in het ziekenhuis liggen.

het is nog de vraag of ze nog gevoel terug krijgt in haar benen, op dit moment heeft ze een dwarsleasie, dus lopen zou ze nooit meer kunnen doen.

dat betekent dat ze het zelfstandig wonen ook kan vergeten.

heel moeilijk, omdat ze altijd heel zelfstandig en afhankelijk was, ook alleen vroeger naar het buitenland enzo ging, en nu opeens afhankelijk moet zijn van verpleging.

ze heeft dat nu nog niet beseft denken wij, omdat ze nu aan zware morfine zit.

het lijkt me zo vervelend voor haar als ze dat beseft!!

verder is het afwachten hoe t loopt.

ik ben afgelopen zondag bij haar op bezoek geweest, was heel vervelend om haar als een zielig hompje in het ziekenhuis te zien liggen met allemaal infusen etc.
sorry voor t lange verhaal trouwens hihi
Knappekloon, vervelend van je oma, sneu ook dat ze zo afhankelijk van anderen moet worden. Zal moeilijk voor haar worden.

Aapje, ik heb 1 meid Joya en 1 jongen Jayden, geeft niet hoor maar dacht zet het toch nog even recht.

Xaartje, spannend hoor!

Mogalie, waar helpt dat tegen teunisbloemolie? regelmatige ongesteldheid??

El, goed dat alles goed was

Marloussie, hoezo een rare familie? Ze zijn toch wel blij voor je?

Yam, vertel hoe is het aanzoek gegaan?

Zijn er hier nog meer getrouwd trouwens? Ik wel in september 4 jaar en 20 aug, zijn we 10 jaar samen. Onze liefde is begonnen als vakantieliefde in (jawel) Lloret de mar!!!

Mayte, leuk dat je er even was, je kan wel een keer met Jayden kletsen!

Cooper hoe is het met jou dan?

Oh, Joya wil niet slapen, ik ga er van tussen

Groetjes Ukkie
@Ukkie, teunisbloemolie is tegen een onregelmatige cyclus en moet juist zorgen voor een regelmatige. Baat het niet.......

@Aapje, even off-topic: dit jaar zit heliboarden er niet in, kost echt te veel....hoop dat ik je volgend jaar vragen erover mag stellen?!

@KK, jeetje, wat een verhaal zeg! Echt verschrikkelijk. Hoop voor je dat ze er een beetje bovenop komt.

Ga even tv kijken met moman, die vindt het niet gezellig als ik steeds met een laptop op schoot zit.

PS: wij zijn 4 jaar samen, maar zijn niet getrouwd. Ik wacht nog altijd op een aanzoek... ;)
@ Ukkie: ik weet dat jij een jongetje en een meid hebt, ik denk dat ik net aan meisjes aan het denken was ofzo... hihi sorry. Snapte ook niet waarom je dat schreef, moest echt mijn eigen post weer terug lezen... hihi.

@ Mogalie: tuurlijk mag dat volgend jaar ook nog!! Mijn man heeft er al over om in de winter nog een keer te gaan... Maar dan zullen we toch nog even moeten sparen!

@ KK: wat een naar verhaal van je oma. Hoe is ze er zelf onder? Heeft ze er al iets over gezegd of gaat dat nog niet met de morfine?

Ik ben ook getrouwd. Afgelopen september. Welke datum ben jij getrouwd Ukkie? Ik op 7 september. En dan zijn we dit jaar ook 12 jaar bij elkaar. We kennen elkaar van de middelbare school. Hij was het eerste vriendje van mijn beste vriendin...

Ik heb er trouwens wel iets van 5 jaar over gedaan om een daadwerkelijk aanzoek te krijgen.. hihi.. maar die was dan wel heel romantisch!
Goeiemorgen meiden,

Ik ben (nog) niet getrouwd. We hebben wel al plannen en waarschijnlijk ook snel. Omdat het ons beter uitkomt ivm huis en verbouwing, hypotheek tralala. Het enige waar ik nog op wacht is de knieval

Hier nog niets aan de hand, het is dag 28. Werd om 5 uur wakker, moest weer plassen mn maag draaide even om. Dacht dat het psychosomatisch was (ingebeeld). Tijdens het douchen werd ik echt misselijk en kreeg bij het ontbijt tegen heug en meug een stukje banaan naar binnen en een glas melk. Daarna ging het beter. Alle pijn in mn buik is weg. Rugpijn was gisteravond erger, maar vriendlief heeft mn onderrug lekker gemasseerd.

Het begint er toch een beetje op te lijken.... of ik ben echt heel erg schijnzwanger. Of ik heb toch een blaasontsteking (kan je ook misselijk van worden en pijn van hebben, veel van plassen...)

morgenochtend gaan we waarschijnlijk testen......

Fijne dag ladies
Xaartje, je maakt het wel spannend, het klinkt zwanger, maar inderdaad het kan nog beide kanten op. Ik blijf duimen en kom morgen snel kijken!

Aapje, geeft niks hoor, had ook wel gedacht dat het een foutje was! Ik ben op 30 september getrouwd, dit jaar alweer 4 jaar. Gaat snel hoor de tijd!!!

Dacht dat Joya haar verkoudheid klaar was, maar is weer erger geworden nu. Gelukkig geen groene klodders, dat komt door de weerstand die ze uit de bv haalt, scheelt toch weer. Ze kon alleen niet verder slapen na de voeding van 7 uur, probeert nu weer in slaap te komen(na neusspray en snotzuigertje) Heeft eerst even in de box liggen spartelen en keuvelen!

Jayden was ook vroeg wakker, riep terwijl ik aan het voeden was en daarna heeft hij gelukkig nog wel even gelegen tot kwart voor 8! Anders is het zo vroeg en dat trek ik niet hoor zo vroeg eruit!!(verwende moeder he!!!) Hij lijkt niet helemaal fit, wil niet eten en drinken. Zit ook in zijn ogen te wrijven en wil niet wat ik wil. Zal wel een gezellig dagje worden dus!!

Groetjes Ukkie (Xaartje de blaren staan op mijn duimen, maar ik blijf draaien)
Goede morgen allemaal? Wie schuift er aan voor een kopje thee?

Xaartje: ik duim me echt helemaal wezenloos voor je!!! Het lijkt allemaal wel te kloppen he! Ga je echt nog tot morgen wachten? Als je dat lukt, ben je mijn nieuwe held!

Ukkie: balen dat je Joya toch weer ziekjes is. En is Jayden een beetje bij gekomen van zijn 'ochtend-humeur'? Hoeveel dagen gaat hij nu eigenlijk naar de kdv? Ben je al helemaal bijgekomen van de bevalling trouwens?

Verder is hier alles rustig. Ik moet nog een week wachten voordat ik evt. zou kunnen testen. Vind het allemaal maar lang duren ;)

Dit weekend lekker feesten. Al zal ik niet echt veel biertjes drinken... niet dat dat de pret mag drukken!

Zo ik ga weer ff verder werken! (hihi, die wilde ik al een hele tijd een keer gebruiken! )
hahaha, een held ben ik nog nooit genoemd :-)

Aangezien ik heel veel drink (3 liter thee en water ongeveer) ben ik bang dat de Hcg niet aantoon baar is en dan ga ik het mezelf alleen maar moeilijker maken. Doe ik het s'ochtends kan ik dat wel uitsluiten. Moet zeggen dat ik wel twijfel hoor of ik het niet eerder doe. Maar dan mag je 4 uur ofzo niet plassen toch? en niet te veel drinken... das een hele opgaaf voor mij.

We gaan het zien. Ik ben helemaal hieperdepiep... t zal toch niet...

ben zoooo moe en moet nog de hele middag...pffffffff
PS.sorry dat ik zo in een ego trip zit. Vind het zo spannend
Xaartje, in principe pakken de testen wel heel snel iets eruit, maar als je zoveel drinkt zal ik het inderdaad met ochtendurine doen, omdat het veel geconcentreerder is en daarbij ben je ook dan nog maar net zwanger en word het hcg alleen nog maar hoger als je zwanger bent.

Aapje, hij is nog niet echt bijgetrokken, maar heeft iets gegeten en drinkt nu ook weer goed. Is ook moe, maar als hij naar bed gaat is hij vanavond pas om 22.00 uur in slaap en daar heb ik geen zin in! Mannetje moet de nacht in en dus ben ik alleen de komende 2 nachten en daarom moet hij ook een beetje goed slapen, kom ik ook aan mijn rust.

Ben verder goed hersteld alweer, denk na 2 weken wel weer eigenlijk. Zal lichamelijk volgens de deskundigen wel niet mogelijk zijn, maar toen deed ik alles weer en kon ik alles weer en last van mijn onderste heb ik niet meer gehad. Ben nog wel wat moe, maar dat is ook omdat bv energie vreet en dat ken ik nog van bij Jayden. Als het moet kan ik wel weer aan het werk, maar ik heb heerlijk nog 6 weken vrij en dan zijn de 5 maanden omgevlogen!!!!

Goed ik ga even naar de speeltuin met Jayden even frisse lucht scheppen en dan kan hij ook weer even zijn energie kwijt en genieten van andere kinderen die er spelen.

Groetjes Ukkie
Oh Xaartje: wat is het allemaal spannend meid!! Nog steeds niet ongesteld?? Dus morgen vroeg ga je testen? Of pas overmorgen (nee toch?!) En laat je het dan ook hier gelijk weten?

Ik duim heel hard voor je!!

Ukkie, hoe was het in de speeltuin? Lekker gespeeld en alle energie kwijt geraakt? Heeft Jayden gewoon een offday? Dat hebben we allemaal wel eens he!

Wat snel trouwens dat je na 2 weken al weer lichamelijk bij getrokken bent! Echt geweldig! (dat geeft de vrouw weer moed! )

Hier alles rustig. Een beetje moe van alle drukte de laatste tijd (familie bezoek enzo). Maar vanavond ga ik lekker helemaal niets doen... alleen maar met mijn kerel lekker kletsen!

Tot snel meiden!
Aapje, Jayden speelt er alleen in de megagrote zandbak, verder geniet hij van de andere kinderen die er zijn en bekijkt alles heel goed. Wel erg leuk. Hij is vanmiddag wel goed te spreken geweest. Heeft nog een splinter opgelopen aan de schuur van de buurvrouw. Hij liet hem gewillig en heel rustig uit zijn handje peuteren door mijn man!

Vanavond zijn haren geschoren en dat was voor het eerst huilen en niet meer willen en dus een hakje boven zijn ene oor. Hij was wat klam van het ouwehoeren met papa en wellicht deed het daarom zeer, want hij zei dat het zeer deed!!

Ben nu alleen, ga lekker de laatste voeding zo doen en dan lekker op tijd op bed heerlijk.

Aapje ben ook geen zeurkous van nature, misschien scheelt dat ook, ben nogal een bikkel en een nuchter persoon! Beetje dom om van mezelf te zeggen trouwens, maar dat zegt mijn omgeving over het algemeen over mij! Je zult me niet snel horen klagen als dat wel het geval is, hangt iets me ook echt e keel uit of heb ik echt last.

Groetjes Ukkie
@Xaartje: wanneer doen we weer koffie, neem ik wat lekkers mee, geen appeltaart dus, maar een lekker croissantje? Of is dat ook niks nu je ochtendmisselijk bent, tjee, zou het dan toch? Spannend hoor!

@KK: vervelend is het toch altijd dat opa''s/oma's zo vaak via het ziekenhuis hun eigen stekkie moeten verlaten en naar een tehuis gaan. Vind dat altijd zo zielig. Hun leven lang voor zichzelf gezorgd, en dan zo op die manier. Vervelend, sterkte ermee!

@Ukkie: zo''n kleintje nu al verkouden, das best zielig

En het is helemaal niet dom om dat van jezelf te zeggen, het is eerder arrogant. Grapje. Het is niet dom, is gewoon goede zelfkennis, en iig kom je hier op mij ook zo over.

Nee, ben niet getrouwd en het niet van plan ook. Volgend jaar zijn cooperman en ik 10 jaar bij elkaar, waarvan 8,5 samenwonend, een huis op beider naam, een samenlevingscontract, een gezamelijke rekening en een testament. Dus voor het papiertje hoeven we het niet te doen. Wie weet, ooit nog een keer..

Wat zijn we hier trouwens ouderwets, dat we wachten op een aanzoek. In 2008 kunnen ook vrouwen het aanzoek doen, hoor!

algemeen: hierbij een verzoekje: wil een ieder stoppen met zich te veronderschuldigen voor mogelijke egotripperij? Het topic is bedoeld om je hart te luchten over wat je zelf voelt/wilt/meemaakt/doet/etc.etc. Want dan kunnen anderen daarop reageren (of niet indien geen behoefte) Dus, lucht je hart, schreeuw het uit!

En om dan maar zelf te beginnen: ben vandaag ongesteld geworden, dit is dag 30. Ben blij dat het nu toch allemaal weer regelmatig is tov daarvoor. Dus we gaan voor ronde 6, ha ben al op de helft van het gemiddelde.

Waren die opvliegers die ik had, toch gewoon van het ontpillen. Sjonge wat is dat vervelend, zweet sowieso al vrij snel, maar dit is anders.
anoniem_62445 wijzigde dit bericht op 05-08-2008 22:33
Reden: ff wat smileys toevoegen om het een beetje op te leuken
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven