Zo trots op mijn tijger!

27-01-2015 17:14 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 binnenkatten. Zijn niks gewend. Kwam ik gisteren thuis via de garage zag ik gewoon een muis op de werkbank. Ik heb ooit een keer muizen gehad in mijn keuken en dat wil je echt niet.

Katten komen in principe niet in de garage maar dacht vanmiddag laat ik ze eens in de garage laten. Had gehoord dat alleen de geur van katten al kan voorkomen dat je een muizenkolonie krijgt. Nog geen minuut later had een van de 2 gewoon die muis te pakken! Toen hij hem losliet heb ik de muis gepakt die even van z´n a propos was door de aanval en buiten gezet. Muisje liep keurig weg de andere kant op. Best trots op m´n huistijger
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
trots op een kat... ok....

Ennuh die muis is allang al weer bij je binnen.
Ik had laatst zelfs een muis op mijn balkon, eerste verdieping! Ook gepakt door mijn stoere binnentijgers, was ik ook heel trots hoor!
Wat cool! :D

Mocht dat muisje terugkomen, gewoon weer je tijger erop loslaten :P
Live your Life
quote:Zo trots op mijn tijger katEn denk je eraan dat de muis terug kan komen.
Vandaag of morgen doet je tijger het omgekeerd. brengt hij de muis binnen. En dan is de kat trots
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Totdat hij ze naar binnen brengt met het muizenhoofdje aan een sliertje nog vast aan het lijfje... hmm fijn bij je op de bank.
het is er nooit maar 1
Het klinkt wreed, maar ik heb ze liever dood. Zo krijgt een ander en namelijk geen last van.

Wel goed dat je je tijger de muis niet hebt laten opeten. Soms zijn ze namelijk al vergiftigd door iemand anders.
No love without lost
Ik ben ook trots op mijn katten, laatst hadden ze me turkse pizza gebracht, de engeltjes.

Ik ging er 's ochtends bijna instaan met mijn blote voeten.
Ik dacht dat je het over je kind had...
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
quote:melbrw schreef op 27 januari 2015 @ 17:50:

Ik ben ook trots op mijn katten, laatst hadden ze me turkse pizza gebracht, de engeltjes.

Ik ging er 's ochtends bijna instaan met mijn blote voeten.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Superkat!

dat zie ik mijn binnenkatten nog niet doen
Mijn engeltje had er één bij mij in bed gelegd terwijl ik lag te slapen. Het muisje was zo ver heen dat het hartje stopte toen ik muisje vasthield. :'(
Mijn kater heeft wel eens in een nacht 10 muisjes gevangen en in delen achtergelaten op het terras Zijn zus is ooit met een enorme kauw thuis gekomen, die kreeg ik niet eens in een pedaalemmerzak om hem in de kliko te mikken.

Dat zit er blijkbaar genetisch in want volgens de mevrouw waar ik ze vandaan heb was hun moeder eens thuis gekomen met een dode eend. Toen lagen die mensen 's morgens in bed en hoorden ze een enorm lawaai, probeerde poes die eend door het kattenluikje te slepen
Je weet dat muizen weer gewoon terug komen hè?
Engeltjes en tijgertjes
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Laatst stond ik in een soppig hoopje muis. Ik vind er niet veel stoers aan - sterker nog die katten van mij zijn een stel mietjes maar muizen vangen kunnen ze wel.
quote:saaaaar81 schreef op 27 januari 2015 @ 21:42:

Engeltjes en tijgertjes Plaatsvervangende kinderen he....
Het raarste waar mijn ex-straatkat ooit mee thuis is gekomen is een ruggengraat, ik vermoed dat die ooit bij een lam of een varken gehoord heeft. Ik verdenk poes van inbraak bij de plaatselijke slager.
Een ruggengraat?! Getver.

De geur van katten alleen is niet genoeg. Toen een muis hier doorhad dat kat stokoud, doof en bijna blind was ging ie gewoon door de woonkamer rennen en een leuk gezinnetje beginnen :'-(
quote:saaaaar81 schreef op 27 januari 2015 @ 21:42:

Engeltjes en tijgertjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven