Wie kan mij helpen?
dinsdag 27 januari 2015 om 22:27
Hallo Viva dames en heren!
wij gaan binnenkort verhuizen en dan wil ik voor mijn jongste zoon, zijn kamer een 1001 nacht sfeer geven. Het blijft wel modern, in de kleuren wit, grijs en turquoise. Nou ben ik al dagen op zoek naar een Tunesische deur, zie voorbeeld hieronder. Maar krijg dat nergens gevonden, wil hem graag aan de muur hangen als decoratie. Mocht iemand weten waar ik zo'n deur kan kopen (dichtbij, niet in Tunesië ) of misschien dat iemand eraan kan komen door middel van familie, kennissen of vrienden, laat het mij dan weten.
Alvast bedankt! En hieronder de foto
http://nl.dreamstime.com/ ... esische-deur-image3103832
Ohja, niet geheel onbelangrijk, hij moet blauw zijn.
wij gaan binnenkort verhuizen en dan wil ik voor mijn jongste zoon, zijn kamer een 1001 nacht sfeer geven. Het blijft wel modern, in de kleuren wit, grijs en turquoise. Nou ben ik al dagen op zoek naar een Tunesische deur, zie voorbeeld hieronder. Maar krijg dat nergens gevonden, wil hem graag aan de muur hangen als decoratie. Mocht iemand weten waar ik zo'n deur kan kopen (dichtbij, niet in Tunesië ) of misschien dat iemand eraan kan komen door middel van familie, kennissen of vrienden, laat het mij dan weten.
Alvast bedankt! En hieronder de foto
http://nl.dreamstime.com/ ... esische-deur-image3103832
Ohja, niet geheel onbelangrijk, hij moet blauw zijn.
dinsdag 27 januari 2015 om 22:33
dinsdag 27 januari 2015 om 22:34
Dit lijkt me helemaal niet zo moeilijk om zelf op de muur te schilderen. Even mooi voorbeeld uitprinten, opmeten en vergroten, aftekenen op de muur, in schilderen in blauw voor de deur en grijs voor de stenen, en dan met donker erover voor de details.
Of om het echter te maken op hout doen en dan in juiste vorm uitzagen, dan van die siernagels erin kloppen.
Of om het echter te maken op hout doen en dan in juiste vorm uitzagen, dan van die siernagels erin kloppen.
dinsdag 27 januari 2015 om 22:41
Niet te proper verven, goede dikke laag, erover met schuurspons en mes voor wat krassen en groeven. Als een stuk niet goed is gewoon erover verven en opnieuw. Hier en daar met schuurpapier de verf wat wegschuren, om hout terug te laten zien.
En dan met een honderdtal siernagels een mooi geometrisch motief maken:
En dan met een honderdtal siernagels een mooi geometrisch motief maken:
dinsdag 27 januari 2015 om 22:43
Er zijn ook bedrijven die je kunt vragen een muurschildering te maken. Ik denk dat dit nog goedkoper zal zijn als een echte deur bevestigen op een muur. Lijkt mij ook best gevaarlijk met spelende kinderen en uitstekende onderdelen aan een muur.
moonbird1980 wijzigde dit bericht op 27-01-2015 22:43
Reden: Duur is deur
Reden: Duur is deur
% gewijzigd
dinsdag 27 januari 2015 om 22:54
Hier hebben ze deuren in die stijl te koop: [url=http://www.yugaray.nl/zaa ... hp?cid=108,klik]klik[/url en hier: klik
Als je googlet op 'oosterse deur' zijn er nog meer zoekresultaten die passen bij je wens.
Als je googlet op 'oosterse deur' zijn er nog meer zoekresultaten die passen bij je wens.
dinsdag 27 januari 2015 om 22:57
Ik vroeg me ook al af, wat vindt je zoon ervan? Ik verbaas me altijd over de kinderkamers als ik tijdschriften lees met woonreportages...allemaal heel hippe, stylish verantwoorde kamers, maar wel kamers waar ik als kind zeker weten niks mee gehad zou hebben. Maar misschien wil de zoon van to wel dolgraag een 1000-en-1-nachtkamer.