privacy op forum

28-01-2015 14:40 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik schrijf hier al jaren onder een andere nick. Heb net een nieuwe aangemaakt omdat ik me realiseer dat er al met al aardig wat info over mezelf op dit forum is gekomen de afgelopen jaren. En kort geleden zag ik ineens dat een vriendin van mij reageerde op een oud topic van me (zonder te weten dat ik het was). en toen bedacht ik me dat ook mijn kinderen ouder worden en ik het niet zo leuk zou vinden als ze mijn digitale dagboek zouden ontdekken. tijd vor nieuwe nick dus. hoe doen jullie dat? Nooit bang om 'ontdekt'te worden? Grtz, NL
quote:minnimouse schreef op 28 januari 2015 @ 15:31:

[...]

Gewoon een ander Hotmail of Gmail adres aanmaken Volgens mij kijken ze hier naar je IP adres.
Ik schrijf al zo'n 14 jaar op Viva en heb vooral in het begin wisselende nicks gehad. Altijd erg mijn best gedaan om onherkenbaar te blijven alleen de laatste tijd maakt het me niet zoveel meer uit. Door het land waar ik woon ben ik toch al heel makkelijk herkenbaar en schrijf verder niks wat ik privé wil houden. Gum wel af en toe wat weg naderhand.

Ik weet dus bijna zeker dat mensen mij zullen herkennen en die mensen mogen mij altijd pben of een email sturen
Ik heb geen RL, ik besta alleen op internet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik ben op een ander forum herkend door een schoolpleinmoedr. Heel fijn, we hadden/hebben namelijk dezelfde problemen.

Verder heb ik zelf iemand (mannelijk) herkend nadat en andere forumster mij verslag uitbracht over een vivasexpijlermeeting. Wel grappig, maar we zitten ver genoeg bij elkaar uit de buurt. Ze was wel even van haar a propos toen ik vertelde dat ik een paar jaar lang heel wat nachten met HEM had doorgebracht in een hotel. Tsja, daar kun je meerdere draaien aan geven.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Zoebie schreef op 28 januari 2015 @ 20:08:

[...]

Volgens mij kijken ze hier naar je IP adres.

Je mag wel twee nicks hebben, maar niet dubbelposten in een topic.

Bijvoorbeeld op de sexpijler een andere nick gebruiken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Of je tikt nooit iets prive of je wisselt van nick af en toe.

Ik heb voor het laatste gekozen, dus wat jij wil.
quote:Zoebie schreef op 28 januari 2015 @ 20:08:

[...]

Volgens mij kijken ze hier naar je IP adres.Nee hoor, je mag ook gewoon 10 nicks hebben, je mag alleen niet dubbel nicken in een topic.
nee, ze kijken idd naar je email.
Ik heb noog nooit een andere nick en avatar gehad. Schrijf hier nu al zo'n 10 jaar denk ik en veel van mijn sores, pijntjes, onzekerheden maar ook wat ik elke dag eet is hier terug te vinden. Mensen die mij kennen zullen me geheid herkennen, maar dat maakt me niks uit. Ik heb voor niemand wat te verbergen en heb geen wereldschokkende geheimen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:feow schreef op 29 januari 2015 @ 00:18:

Ik heb geen RL, ik besta alleen op internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven