Singles-topic voormensen met een serieuze inslag!

04-08-2008 09:36 1743 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

*edit*

In deze topic wil ik ook graag singles uitnodigen *edit* om wat meer in te zoomen op het leven als single en ervaringen uit te wisselen die een uitgesproken persoonlijk karakter hebben. Ik hoop dat het een topic wordt met diepgang en niveau.

Om een beetje gevoel te krijgen voor de thematiek die aan de orde zou kunnen komen......

- Hoe graag wil je een partner?

- Waarom wil je eigenlijk een partner? Wat maakt het leven als single sub-optimaa?

- Of ben je eigenlijk juist heel gelukkig als single? Is de happy single geen mythe, maar realiteit?

- Voel je je soms onder druk gezet door familie of 'de maatschappij'? Is het een taboe om single te zijn?

- Wat doe je om een relatie te krijgen? Doe je aan internetdating? Sta je open voor koppeling? Neem je zelf initiatieven of hoop je totdat iemand jou benadert?

- Hoe ga je om met een leven zonder seks (maar ook zonder knuffelen)? Vind je masturbatie een volwaardig substituut? Heb je seks-vriendjes of seksvriendinnetjes? Vind je seks belangrijk? Of kun je prima zonder wanneer je eraan gewend bent?

- In hoeverre raakt single-zijn aan identiteitsvraagstukken? Zie je jezelf echt als 'single'?

- In hoeverre heeft single-zijn ook economische aspecten? Duurder uit zijn qua koken, wonen, etc. (het mislopen van 'economies of scale')

- Wat zoek je in een partner?

- Zou je alleen iets beginnen met iemand die het helemaal is voor je, of zou je je ook kunnen voorstellen dat je op gegeven moment met 'minder genoegen neemt' (evt. onder druk van een economische klok).

- Vind je jezelf een leuke man of vrouw? Begrijp je waarom je nog single bent of zie je het puur als een kwestie van toeval?

-.....

-......

-....

Misschien is het wel leuk dat de singles (net als in de andere topic) beginnen met een korte introductie van zichzelf:

- geslacht

-leeftijd

-regio/woonplaats

- hoeveel serieuze relaties al gehad

- hoe lang nu single

- wat zoek je in een partner?

- in hoeverre ben je actief met dating e.d.

- etc....
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 09:55
Reden: Niet gastvrij
% gewijzigd
quote:Summerdance schreef op 05 augustus 2008 @ 16:38:

Maar maar maar Geleerd het enige wat Ivy wilde was samen Japin lezen...ze wilde geen ONS geen relatie...

Misschien wilde ze je zelfs laten zien dat niet elke dame een potentieel neukobjectje is, en echt hoor, soms zijn wij vrouwen NET mensen....

Btw1 niet alleen mannen praten over PINO's toch, vrouwen toch (soms ) ook wel!

Btw2: de 5 zit in de klok, tijd voor een lekker-bij-het-koken-wijntje!

Btw3: waarom doet mijn kleur het niet ??
[quote]

Oké, welke activiteiten onderneem je niet of liever niet als single maar zou je wel ondernemen met partner of gewone vriend/in.

uit eten, ik zal nooit in mijn uppie uit eten gaan, vind dat echt een gezelligheidsding dus met vrienden of vriendinnen OF met partner
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Geleerd schreef op 05 augustus 2008 @ 16:35:

@Ivy Rosa: ik negeer idd jouw voorstel, omdat ik nu juist vrouwen zoek die WEL op mij zouden kunnen vallen. Ik investeer dan ook liever mijn tijd en geld in dat soort vrouwen.

je zoekt toch een mentor voor de 'skills'?

Ik kan je echt niet meer volgen.... Jij zelf nog wel? Of anderen hier?
Summer ze stond altijd wel in mijn hyves maar zag dat ze me er uit geknikkerd heeft of ik haar dat kan ook . Al tijdje geen contact meer gehad..

Mij kan je wel vinden in Prinses haar hyves.. (mijn naam daar begint met een S en mijn foto zie je mijn achterkant met de handjes de blauwe lucht in )
what the F*** is een PINO nou weer???
perfect intellectueel Neuk Object ?
quote:thee schreef op 05 augustus 2008 @ 16:53:

Ik vind koken leuk en eten lekker. Kook veel, vaak, graag. Hoe doen de singles op dit topic dat?[/b]

Ik heb echt een grafhekel aan koken. Dat vind ik echt een nadeel van single zijn, nu moet ik het altijd zelf doen

Als zoon bij zijn vader is ben ik idd geneigt om brood te eten. Maar meestal heb ik voor een paar dagen vooruit gekookt of kan ik wat uit de vriezer halen. Op die manier hoef ik niet te koken en eet ik toch gezond
quote:thee schreef op 05 augustus 2008 @ 16:53:

Andere vraag waar ik eigenlijk op kwam als ik bij 'eten' dingen lees als 'nou ik eet maar brood cq iets makkelijks want ik eet alleen vanavond...'. Ik vraag me af of veel singles zich als het ware makkelijk van de maaltijd afmaken omdat ze 'toch maar alleen eten'.

Ik vind koken leuk en eten lekker. Kook veel, vaak, graag. Hoe doen de singles op dit topic dat?

Ik ben thuis in de makkelijke keuken. Ben beslist geen keukenprinses. Soms kant en klaar maaltijden, soms een stukje vis of vlees gebakken met 'n lekker sausje. Bijgerechten zoals rijst, pasta of aardappels eet ik eigenlijk vrij weinig. Ja, in 'n stamppot zitten de aardappels al in natuurlijk.

Ook als ik wel 'n vaste relatie zou hebben zou ik niet anders koken. Hooguit een keer in de week, dat deed ik met mijn laatste lat-relatie ook: ik kookte op woensdag en hij nam me in 't weekend mee uit eten. Mooie deal toch? :-)
quote:thee schreef op 05 augustus 2008 @ 16:55:

[...]

Btw1 niet alleen mannen praten over PINO's toch, vrouwen toch (soms ) ook wel!

Tuuk

(pino= potentieel interessant neuk object)
Vleer is gespot....
@Vleer: ik zal je binnenkort een mailtje sturen! Dank....

@Carlice: ja, een mentor ja.... Maar Ivy wil die mentor-rol niet spelen, aangezien ze nooit zou kunnen vallen op iemand als ik.
Ik kook nooit..... ik zie het wel heeeeeel graag in een vrouw als ze een keukenprinsesje is....Eerlijk gezegd heb ik liever een top-kokkin dan een meisje met een droomlichaam.
quote:Geleerd schreef op 05 augustus 2008 @ 17:00:

@Carlice: ja, een mentor ja.... Maar Ivy wil die mentor-rol niet spelen, aangezien ze nooit zou kunnen vallen op iemand als ik.Weet je Geleerd, juist datgene wat niet gelijk beschikbaar met de benen wijd ligt is een stuk interessanter. En misschien hadden onze filosofische gesprekken wel een vuurtje laten ontbranden. Maar helaas, jij hebt me al afgeserveerd omdat ik niet "NEUK ME" op mijn voorhoofd heb staan.
WHOEHAHAHAHHAHA....potentieel interessant neuk opject

(ik ben ff weg, zo weer terug)
@ Summer .. yes leuk !! welkom

@ Geleerd... binnenkort is ?? Vleer houd er van dingen duidelijk te hebben.. Houd niet van die vage antwoorden en reacties als : Zal je binnenkort een mailtje sturen , je hoort nog van me e.d..
Alle singles --- > J A G is op TV !!!!

Ik ben weg .. Lekkere Harmmmm kijken hmmmm
quote:IvyRosa schreef op 05 augustus 2008 @ 16:58:

[...]

Ik heb echt een grafhekel aan koken. Dat vind ik echt een nadeel van single zijn, nu moet ik het altijd zelf doen

Als zoon bij zijn vader is ben ik idd geneigt om brood te eten. Maar meestal heb ik voor een paar dagen vooruit gekookt of kan ik wat uit de vriezer halen. Op die manier hoef ik niet te koken en eet ik toch gezond

Dat doe ik ook wel IR, zeker in het weekend, bijv. 10 à 15 porties pastasaus, dit weekend zo'n 12 porties draadjesvlees etc. Dan heb ik altijd wel van alles op voorraad. Maar ja, ook genoeg lekkere dingen die je niet kunt invriezen. Maar lijkt me lastig(er) als 't niet je hobby is. Alhoewel met partner kan het nog beider hobby niet zijn.

Haha, een SEV zou voor mij dus ideaal zijn. Samen Seksen en Eten (mag ook in omgkeerde volgorde).

@geleerd: eet je buiten de deur of ben je van de bezorging?
@Ivy: nee, niet omdat je niet "NEUK ME" op je voorhoofd hebt staan. Ik kan best omgaan met onzekerheid of investeren in iets....

Maar ik ga natuurlijk niet iets opbouwen met een vrouw die al heeft uitgesproken niet op mij te vallen. Dat is als een grote plaat voor je kop hebben en tegen een muur oplopen.
@Thee: ik ga meestal naar traiteurs en (wat meer upscale afhaalgelegenheden).

Maar voor zo'n SEV-relatie zou ik ook wel voelen hoor
quote:Summerdance schreef op 05 augustus 2008 @ 16:33:

[...]

Is heel hip om daar tegenwoordig ook een feestje voor te geven hoor!Psies. En om blikjes achter je auto te binden met een groot bord "PAS GESCHEIDEN" achter de ruit !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 05 augustus 2008 @ 17:16:

[...]

Psies. En om blikjes achter je auto te binden met een groot bord "PAS GESCHEIDEN" achter de ruit !! Maar wie mag er dan met de auto weg hè.... Das ooka ltijd nog een spannende
@Vleer: ik heb je een mailtje gestuurd hoor... hoop dat we een leuk contact gaan opbouwen!
quote:Geleerd schreef op 05 augustus 2008 @ 16:35:

@Ivy Rosa: ik negeer idd jouw voorstel, omdat ik nu juist vrouwen zoek die WEL op mij zouden kunnen vallen. Ik investeer dan ook liever mijn tijd en geld in dat soort vrouwen.Dit is toch ordinair hengelen? Kan dit absoluut niet rijmen met nobele-wil meer van het singleschap weten-topic! Hier zijn datingsites voor.
Ik kan heel behoorlijk koken maar ik vind het niet zo leuk om alleen voor mezelf in de pannen te roeren. Het wordt dus ook nog wel eens een versmaaltijd van de AH (of, zoals gisteren: een Thaise wokschotel. Geen kunst aan, staat in 10 minuten op tafel en is lekker !!).

Voor een leuke dame een heerlijke maaltijd in elkaar draaien vind ik daarentegen weer heel leuk. En dan ook opdienen op een feestelijk gedekte tafel, lekker glaasje wijn er bij, dat is een goed begin voor een geslaagde avond !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:IvyRosa schreef op 05 augustus 2008 @ 17:21:

[...]

Maar wie mag er dan met de auto weg hè.... Das ooka ltijd nog een spannende Niet degene die eerst al die blikjes heeft leeggezopen in elk geval

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven