Singles-topic voormensen met een serieuze inslag!

04-08-2008 09:36 1743 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

*edit*

In deze topic wil ik ook graag singles uitnodigen *edit* om wat meer in te zoomen op het leven als single en ervaringen uit te wisselen die een uitgesproken persoonlijk karakter hebben. Ik hoop dat het een topic wordt met diepgang en niveau.

Om een beetje gevoel te krijgen voor de thematiek die aan de orde zou kunnen komen......

- Hoe graag wil je een partner?

- Waarom wil je eigenlijk een partner? Wat maakt het leven als single sub-optimaa?

- Of ben je eigenlijk juist heel gelukkig als single? Is de happy single geen mythe, maar realiteit?

- Voel je je soms onder druk gezet door familie of 'de maatschappij'? Is het een taboe om single te zijn?

- Wat doe je om een relatie te krijgen? Doe je aan internetdating? Sta je open voor koppeling? Neem je zelf initiatieven of hoop je totdat iemand jou benadert?

- Hoe ga je om met een leven zonder seks (maar ook zonder knuffelen)? Vind je masturbatie een volwaardig substituut? Heb je seks-vriendjes of seksvriendinnetjes? Vind je seks belangrijk? Of kun je prima zonder wanneer je eraan gewend bent?

- In hoeverre raakt single-zijn aan identiteitsvraagstukken? Zie je jezelf echt als 'single'?

- In hoeverre heeft single-zijn ook economische aspecten? Duurder uit zijn qua koken, wonen, etc. (het mislopen van 'economies of scale')

- Wat zoek je in een partner?

- Zou je alleen iets beginnen met iemand die het helemaal is voor je, of zou je je ook kunnen voorstellen dat je op gegeven moment met 'minder genoegen neemt' (evt. onder druk van een economische klok).

- Vind je jezelf een leuke man of vrouw? Begrijp je waarom je nog single bent of zie je het puur als een kwestie van toeval?

-.....

-......

-....

Misschien is het wel leuk dat de singles (net als in de andere topic) beginnen met een korte introductie van zichzelf:

- geslacht

-leeftijd

-regio/woonplaats

- hoeveel serieuze relaties al gehad

- hoe lang nu single

- wat zoek je in een partner?

- in hoeverre ben je actief met dating e.d.

- etc....
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 09:55
Reden: Niet gastvrij
% gewijzigd
quote:minny schreef op 05 augustus 2008 @ 17:25:

[...]

Niet degene die eerst al die blikjes heeft leeggezopen in elk geval Nou... als zijn levensverzekering nog op jouw naam staat is dat misschien juist wel handig
quote:Vleermuis28 schreef op 05 augustus 2008 @ 16:58:

perfect intellectueel Neuk Object ?En ik maar denken aan Sesamstraat en die grote vogel. Dan snap ik nu ook waar "vogelen" in de betekenis van neuken vandaan komt.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 05 augustus 2008 @ 17:41:

[...] Dan snap ik nu ook waar "vogelen" in de betekenis van neuken vandaan komt.

Hey! Die kende ik nog niet. Weer een nieuw woord voor in mijn vocabulaire.

Thanks!
Ja DS, dan zit je idd ook wel snel aan tafel met een niet slechte maaltijd.
En dan weet je dat snavelen zoenen is Hans Niet te verwarren met swaffelen. Dat is een andere "tak" van sport.
quote:CL2 schreef op 05 augustus 2008 @ 16:21:

Hij rent voor iedere scheet naar de Angels, stuurt PODE uit het Single topic, omdat ze niet meer single is, enzo.*laat zich gelukkig niet zomaar wegsturen... het zou toch niet gekker moeten worden... voelt zich trouwens wel beroemd, nu dat opgemerkt is door veel mensen en voelt zich plotseling een veel minder onbeduidend Erwtje dan daarvoor *
Peas on earth!
*leert hier nog wat... PINO *

Ik dacht, net als Hans, dat het toch echt die grote blauwe suffe vogel is

Ik ben ook niet zo fanatiek in koken voor mezelf trouwens, en het valt me wel op dat bijvoorbeeld de AH daar heel goed op inspeelt. Veel lekkere maaltijden voor één persoon. Ik denk dat dat heel bewust is.

Koken voor een ander(e man ) vind ik dan weer heel leuk! Lekkere bijzondere recepten uitproberen, tafel mooi dekken, wijntje erbij, dat is veel bevredigender (in de niet-seksuele zin van het woord, even voor Geleerd's duidelijkheid).
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 augustus 2008 @ 20:32:

Koken voor een ander(e man ) vind ik dan weer heel leuk! Lekkere bijzondere recepten uitproberen, tafel mooi dekken, wijntje erbij, dat is veel bevredigender (in de niet-seksuele zin van het woord, even voor Geleerd's duidelijkheid).

Als je weer eens zin hebt om voor een andere man te koken dan geef je maar een seintje hoor Prinses !!

(als Xander weer eens de Oostblok dames gedag gaat zeggen ofzo ? )
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 05 augustus 2008 @ 20:36:

[...]

Als je weer eens zin hebt om voor een andere man te koken dan geef je maar een seintje hoor Prinses !!

(als Xander weer eens de Oostblok dames gedag gaat zeggen ofzo ? )

*gaat DS en alle andere Singeltjes uitnodigen voor een maaltijd als Xan er weer eens vandoor is *

hangt alleen altijd wel haar eigen disclaimer aan deze uitnodiging omdat Prinses houdt van experimenteren en nieuwe recepten... een gast loopt dus de kans om Mislukt Experiment voorgeschoteld te krijgen... maar kan wel melden dat het eigenlijk bijna nooit fout gaat
Peas on earth!
Aah zolang de asperges niet blauw zijn en de aardappelen groen is het vast lekker om te eten PODE
Overigens kan ik koken. Maar vind het leuker om te koken voor andere mensen. Veel gezelliger ook dan alleen eten.
Hehe... zover komt het niet bij mij Dushi .

Trouwens... zie ik nou goed dat jij een stiekume meelezerT bent in het andere singlestopic?

*paarse worteltjes, dat dan weer wel *

Peas on earth!
Strak plan Prinses ! We kunnen ook lekker gaan barbeknoeien (stukkies dood beest cremeren enzo).

Dan neem ik mijn skottelbraai wel mee !
Al vanaf het ontstaan van dat topic ben ik een stiekeme niet zo stiekeme meeleezerd hahaha. Wist je dat niet PODE. Lekker plaatje trouwens; paarse wortelen.
Volgens mij zag ik Jaime Oliver laatst ook met paarse wortels in de weer. Die bestaan echt. En smaken net als hun oranje zusjes gewoon .... u raad het al naar wortelen.
Jaaaa bbq'en is ook leuk!

*is alleen niet goed in bbq'en want vindt dat zo'n MannenDing en houdt het dan maar bij lekkere salades maken, tapas-achtige hapjes creëren en lekkere wijntjes inschenken *
Peas on earth!
quote:Dushi74 schreef op 05 augustus 2008 @ 21:03:

Al vanaf het ontstaan van dat topic ben ik een stiekeme niet zo stiekeme meeleezerd hahaha. Wist je dat niet PODE. Lekker plaatje trouwens; paarse wortelen.

Hehe, nee wist ik niet... maar ik ben wat dat betreft misschien toch wel een Nieuwe Forummer (dussss... aardig doen tegen mij ) he... ik moet eerst nog inburgeren

Ohhh ziejewel... Ik ben hipperdehip, als Jamie ook paarse wortelen kookt!

*gaat nog eens even wat gekke groenten googlen*
Peas on earth!
Peas on earth!
Peas on earth!
Tsss, nu is het hier helemaal niet meer serieus!
zeg eh... jullie weten het hè! TO houdt het graag on-topic dus hup naar de etenpijlerT. Geen seks en geen eten op de R-pijlerT!

En als jullie toch ff niks te doen hebben, *grin* steun dan maar ff mijn posting op het Mod-topic alhier!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 augustus 2008 @ 21:04:

Jaaaa bbq'en is ook leuk!

*is alleen niet goed in bbq'en want vindt dat zo'n MannenDing en houdt het dan maar bij lekkere salades maken, tapas-achtige hapjes creëren en lekkere wijntjes inschenken *

Dan doen we het wel met Xander er ook bij, da houden de mannen het vuur wel aan (een echte man is een beetje pyromaan) en dan draaien wij het vlees tot het mooi goudbruin is.

Stokbrood snijden kunnen mannen trouwens ook best goed.

* gaat alvast op zoek naar zijn Jamie Oliver keukenschort *
Oh ja, PODE, ik zie X&C niet als 1e forumsetje; ik dacht me te herinneren dat ze aan elkaar voorgesteld zijn door Yas voor C ging forummen. Maar kan het fout hebben.

Maar eh.... leuk voor jullie!!!!
Oeps... je hebt helemaal gelijk... ik liet me helemaal gaan in mijn enthousiasme over raar eten

Het spijt me Geleerd, ik zal niet meer offtopic posten hier, mijn enthousiasme nam een loopje met me

Maar goed... koken jullie altijd voor jezelf als je alleen eet? Of gaan jullie voor:

- afhalen

- kant-en-klaarmaaltijden

- simpel eten

?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 augustus 2008 @ 21:11:

[afbeelding]Een dolgelukkige seconde lang meende ik reuzebonbons te zien ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven