Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Tschüβ
Peas on earth!
Peas on earth!
Wat een empatischisme hier zeg op het forum

*wordt er helemaal warm van*

Werk ze nog even

Zegt gewoon doeiiiii....(niets geen ringelS voor nodig, maar kom dan ook uit grote stad)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*oeps*

SD heeft zojuist besloten dat ze het straks te bezichtigen huisje eigenlijk wel MOET kopen...

Heb hier een lichtroze gespikkelde vloer omdat ik de nuggerheid bezit om even flink mijn flesje nagellak te schudden......zonder het dopje!!!!!!
Sun jij had toch laatst een raar beestje op de muur?

Ik kwam deze net tegen op het forum...

Dan was de jouwe vast zo eng nog niet

http://www.youtube.com/watch?v=OeNggIGSKH8
even een oproepje....mag wel niet maar toch

"wil elke zelfrespecterende Single en NIET Single vanaf NU het werk neerleggen en gaan duimen"

Ik ben obderweg naar mijn toekomstige droomvilla....

Tot vanavond!
@Vleer: ik heb je een berichtje gestuurd!
Tot over een week allemaal !!

* zwaait ff naar Singles en wannabe singles *

Donkey riskeert een ban, vandaar ... wegens ongehoorzaamheid
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Summerrrr veel succes.. SPANNENDDDDD

Ben benieuwd
DS: daaaaaaaaaaaaaaaaaagggg

SD: Vertellllllllllllll, hoe was het huis?!

Ennnn SD... ik heb dubbelop M&M&M gehad , had m&m's gekocht én we zijn naar de Mac geweest (*Prinses houdt van McFlurrrrrrrrrries! )!
Peas on earth!
Haaaaaaaiii singols en niet singols! Jemig.... **zuchtkreunpfffneeeeehèmoetdatnou** wat is er f*cking veel geschreven...niet normaal. In dat ene weekje zijn jullie 50 (!!!) pagina's verder. Heb dan ook niet alles gelezen, lijkt me ondoenlijk. Leuk dat het zo gezellig is. Mijn vakantie was heeeeeeeerlijk maar veel te kort uiteraard. Achja, nu hebben we twee heel kleine lieve poesies in huis banjeren dus ik vind het niet zo heel erg dat we weer thuis zijn. Het is genieten met onze babies

Hoop maar dat Vleer en Sun snel opknappen :knuf: sterkte!! Vleer ik heb dat van de winter gehad met mn oren, was aan twee kanten middenoorontsteking. Bizar is dat met dat geluid hè? Net alsof je een buitenaards wezen bent ofzo, en vooral onder de douche, die regen op je kop mennn wat een herrie!

Hopen dat het snel beter wordt!

oja één van onze poesies vindt het bijzonder prettig om lekker op mijn laptop te gaan liggen. Terwijl ik aan het typen ben, welteverstaan
heej Nemo .. welkom thuissss

Ik geloof dat Pop ook terug is van vakantie ..

Met mijn oortjes gaat t steeds wat beter . gehoor komt steeds meer terug gelukkig.. Druppeltjes doen hun werk goed
HOe was het paleis van Summerdance????

En nu ga ik ein-de-lijk dat topic van de heer geleerd eens lezen

zo geleerd vind ik m nu ook weer niet
Heeeeeeyyy nemo is back!! Lekker gehad dus op vakantie?
Goed beste mensen. Jullie willen dat ik hier blijf schrijven? Dat wil graag even een paar regels neerleggen. Graag het topic even aanpassen op de nieuwkomer dus.

Niet..ik herhaal Niet!!! zoveel schrijven overdag. Ga toch eens werken zeg mensen

*kruipt vast onder steen om niet te hoeven horen dat het zo niet werkt..en dat de nieuwe niet de regels bepalen...en dat ik Geleerde trekjes vertoon*

Over Geleerd gesproken..ik vind het nog dapper dat jullie nog zoveel energie in zijn topic stoppen. Beetje een vorm van zelfkastijding ofzo..zo voelt het

En SD: Hoe was je huis???? Wat het net zo mooi als in je hoofd en op de foto's?? En waarom wil je eigenlijk weg uit je huidige huis?

@Nemo: ik lees bij jou dat jullie poesjes hebben (leuk leuk leuk...!). Maar even een vraagje over die jullie. Jij bent ook geen single? *heeft begrepen dat je hier dan niet mag schrijven van een zekere meneer G*
Haaa Nemootje, welkom thuis! Fijn dat je 't leuk hebt gehad!

Één waarschuwing: je wordt NIET geacht in een singlestopic te schrijven als je geen single bent... daarmee lieg je namelijk anderen (lees: Geleerd) voor, wek je valse verwachtingen bij anderen (lees: Geleerd) en ben je zomaar géén vis-materiaal (voor Geleerd)
Peas on earth!
*geeft Ikke een serieuze waarschuwing... pas op voor Geleerdtrekjes *

Ik kon het vandaag ook nauwelijks bijhouden en moest bij thuiskomst ook een hoop bijlezen, want er moest vandaag toch ook wel echt gewerkt worden....

Morgen nog een halve dag en dan heb ik vakantie!

*overweegt gewoon NIET op vakantie te gaan, thuis te blijven en drie weken lang te forummen *
Peas on earth!
Wenst Prinses (en Xan, neem ik aan ?) een onwijs leuke vakantie !!
Ik vraag me dan toch af of jij dat testje van vanmiddag echt wel heeeeeel eerlijk en naar eer en geweten hebt ingevuld erwt

Waar gaan jullie heen op vakantie? Ik begreep met een tent dus ik hoop naar alles behalve NL en Belgie?
En DS riep ook tot volgende week zag ik? Als je ook op vakantie gaat: Jij ook veel plezier dan
quote:Ikke1971 schreef op 05 augustus 2008 @ 20:50:

En DS riep ook tot volgende week zag ik? Als je ook op vakantie gaat: Jij ook veel plezier dan

Nou het wordt meer een forumvakantie dan. Als de Angels mijn forumvergunning een weekje intrekken

Dus: als ik opeens pleite ben ...
quote:Donkeyshot schreef op 05 augustus 2008 @ 20:44:

Wenst Prinses (en Xan, neem ik aan ?) een onwijs leuke vakantie !!

Dankjewel!

Wij gaan vrijdag weg, en komen eind augustus (drie weken later) weer terug!

Maar ik heb gemist waarom jij nu al zwaait... waar ga je heen, wat ga je doen? Wie? Wat? Waar? Hoe? Enzo?
Peas on earth!
Ja, vertel! DS ....ga je ook nog met vakantie?
quote:Ikke1971 schreef op 05 augustus 2008 @ 20:45:

Ik vraag me dan toch af of jij dat testje van vanmiddag echt wel heeeeeel eerlijk en naar eer en geweten hebt ingevuld erwt

Waar gaan jullie heen op vakantie? Ik begreep met een tent dus ik hoop naar alles behalve NL en Belgie?

Wonderbaarlijk genoeg kwam bij eerlijk invullen dus maar 24% uit de bus. Het verbaasde mij eignelijk ook , want voel me af en toe toch best een beetje verslaafd

Wij gaan drie weken naar Frankrijk, naar de Provence en Cote d'Azur . Ik ben zo'n zeldzame Nederlander die nog nooit in Frankrijk is geweest, dus ben heel benieuwd... ik dróóm al van de lavendelvelden en heb vandaag een boekje uit de bieb gehaald met mooie natuurverschijnselen in die regio (meren, watervallen, bergen, valleien, kloven, etc)!

Heb jij nog vakantie Ikke? Of heb je al vakantie gehad?
Peas on earth!
quote:Donkeyshot schreef op 05 augustus 2008 @ 20:53:

[...]

Nou het wordt meer een forumvakantie dan. Als de Angels mijn forumvergunning een weekje intrekken

Dus: als ik opeens pleite ben ...

Waarom Waarom Waarom??? Vertel Vertel Vertel???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven