Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 5 augustus 2008 om 15:00
dinsdag 5 augustus 2008 om 15:20
Sun jij had toch laatst een raar beestje op de muur?
Ik kwam deze net tegen op het forum...
Dan was de jouwe vast zo eng nog niet
http://www.youtube.com/watch?v=OeNggIGSKH8
Ik kwam deze net tegen op het forum...
Dan was de jouwe vast zo eng nog niet
http://www.youtube.com/watch?v=OeNggIGSKH8
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 5 augustus 2008 om 17:04
dinsdag 5 augustus 2008 om 20:12
Haaaaaaaiii singols en niet singols! Jemig.... **zuchtkreunpfffneeeeehèmoetdatnou** wat is er f*cking veel geschreven...niet normaal. In dat ene weekje zijn jullie 50 (!!!) pagina's verder. Heb dan ook niet alles gelezen, lijkt me ondoenlijk. Leuk dat het zo gezellig is. Mijn vakantie was heeeeeeeerlijk maar veel te kort uiteraard. Achja, nu hebben we twee heel kleine lieve poesies in huis banjeren dus ik vind het niet zo heel erg dat we weer thuis zijn. Het is genieten met onze babies
Hoop maar dat Vleer en Sun snel opknappen :knuf: sterkte!! Vleer ik heb dat van de winter gehad met mn oren, was aan twee kanten middenoorontsteking. Bizar is dat met dat geluid hè? Net alsof je een buitenaards wezen bent ofzo, en vooral onder de douche, die regen op je kop mennn wat een herrie!
Hopen dat het snel beter wordt!
oja één van onze poesies vindt het bijzonder prettig om lekker op mijn laptop te gaan liggen. Terwijl ik aan het typen ben, welteverstaan
Hoop maar dat Vleer en Sun snel opknappen :knuf: sterkte!! Vleer ik heb dat van de winter gehad met mn oren, was aan twee kanten middenoorontsteking. Bizar is dat met dat geluid hè? Net alsof je een buitenaards wezen bent ofzo, en vooral onder de douche, die regen op je kop mennn wat een herrie!
Hopen dat het snel beter wordt!
oja één van onze poesies vindt het bijzonder prettig om lekker op mijn laptop te gaan liggen. Terwijl ik aan het typen ben, welteverstaan
dinsdag 5 augustus 2008 om 20:34
Goed beste mensen. Jullie willen dat ik hier blijf schrijven? Dat wil graag even een paar regels neerleggen. Graag het topic even aanpassen op de nieuwkomer dus.
Niet..ik herhaal Niet!!! zoveel schrijven overdag. Ga toch eens werken zeg mensen
*kruipt vast onder steen om niet te hoeven horen dat het zo niet werkt..en dat de nieuwe niet de regels bepalen...en dat ik Geleerde trekjes vertoon*
Over Geleerd gesproken..ik vind het nog dapper dat jullie nog zoveel energie in zijn topic stoppen. Beetje een vorm van zelfkastijding ofzo..zo voelt het
En SD: Hoe was je huis???? Wat het net zo mooi als in je hoofd en op de foto's?? En waarom wil je eigenlijk weg uit je huidige huis?
@Nemo: ik lees bij jou dat jullie poesjes hebben (leuk leuk leuk...!). Maar even een vraagje over die jullie. Jij bent ook geen single? *heeft begrepen dat je hier dan niet mag schrijven van een zekere meneer G*
Niet..ik herhaal Niet!!! zoveel schrijven overdag. Ga toch eens werken zeg mensen
*kruipt vast onder steen om niet te hoeven horen dat het zo niet werkt..en dat de nieuwe niet de regels bepalen...en dat ik Geleerde trekjes vertoon*
Over Geleerd gesproken..ik vind het nog dapper dat jullie nog zoveel energie in zijn topic stoppen. Beetje een vorm van zelfkastijding ofzo..zo voelt het
En SD: Hoe was je huis???? Wat het net zo mooi als in je hoofd en op de foto's?? En waarom wil je eigenlijk weg uit je huidige huis?
@Nemo: ik lees bij jou dat jullie poesjes hebben (leuk leuk leuk...!). Maar even een vraagje over die jullie. Jij bent ook geen single? *heeft begrepen dat je hier dan niet mag schrijven van een zekere meneer G*
dinsdag 5 augustus 2008 om 20:36
Haaa Nemootje, welkom thuis! Fijn dat je 't leuk hebt gehad!
Één waarschuwing: je wordt NIET geacht in een singlestopic te schrijven als je geen single bent... daarmee lieg je namelijk anderen (lees: Geleerd) voor, wek je valse verwachtingen bij anderen (lees: Geleerd) en ben je zomaar géén vis-materiaal (voor Geleerd)
Één waarschuwing: je wordt NIET geacht in een singlestopic te schrijven als je geen single bent... daarmee lieg je namelijk anderen (lees: Geleerd) voor, wek je valse verwachtingen bij anderen (lees: Geleerd) en ben je zomaar géén vis-materiaal (voor Geleerd)
Peas on earth!
dinsdag 5 augustus 2008 om 20:38
*geeft Ikke een serieuze waarschuwing... pas op voor Geleerdtrekjes *
Ik kon het vandaag ook nauwelijks bijhouden en moest bij thuiskomst ook een hoop bijlezen, want er moest vandaag toch ook wel echt gewerkt worden....
Morgen nog een halve dag en dan heb ik vakantie!
*overweegt gewoon NIET op vakantie te gaan, thuis te blijven en drie weken lang te forummen *
Ik kon het vandaag ook nauwelijks bijhouden en moest bij thuiskomst ook een hoop bijlezen, want er moest vandaag toch ook wel echt gewerkt worden....
Morgen nog een halve dag en dan heb ik vakantie!
*overweegt gewoon NIET op vakantie te gaan, thuis te blijven en drie weken lang te forummen *
Peas on earth!
dinsdag 5 augustus 2008 om 20:53
quote:Ikke1971 schreef op 05 augustus 2008 @ 20:50:
En DS riep ook tot volgende week zag ik? Als je ook op vakantie gaat: Jij ook veel plezier dan
Nou het wordt meer een forumvakantie dan. Als de Angels mijn forumvergunning een weekje intrekken
Dus: als ik opeens pleite ben ...
En DS riep ook tot volgende week zag ik? Als je ook op vakantie gaat: Jij ook veel plezier dan
Nou het wordt meer een forumvakantie dan. Als de Angels mijn forumvergunning een weekje intrekken
Dus: als ik opeens pleite ben ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 5 augustus 2008 om 20:56
quote:Donkeyshot schreef op 05 augustus 2008 @ 20:44:
Wenst Prinses (en Xan, neem ik aan ?) een onwijs leuke vakantie !!
Dankjewel!
Wij gaan vrijdag weg, en komen eind augustus (drie weken later) weer terug!
Maar ik heb gemist waarom jij nu al zwaait... waar ga je heen, wat ga je doen? Wie? Wat? Waar? Hoe? Enzo?
Wenst Prinses (en Xan, neem ik aan ?) een onwijs leuke vakantie !!
Dankjewel!
Wij gaan vrijdag weg, en komen eind augustus (drie weken later) weer terug!
Maar ik heb gemist waarom jij nu al zwaait... waar ga je heen, wat ga je doen? Wie? Wat? Waar? Hoe? Enzo?
Peas on earth!
dinsdag 5 augustus 2008 om 20:58
quote:Ikke1971 schreef op 05 augustus 2008 @ 20:45:
Ik vraag me dan toch af of jij dat testje van vanmiddag echt wel heeeeeel eerlijk en naar eer en geweten hebt ingevuld erwt
Waar gaan jullie heen op vakantie? Ik begreep met een tent dus ik hoop naar alles behalve NL en Belgie?
Wonderbaarlijk genoeg kwam bij eerlijk invullen dus maar 24% uit de bus. Het verbaasde mij eignelijk ook , want voel me af en toe toch best een beetje verslaafd
Wij gaan drie weken naar Frankrijk, naar de Provence en Cote d'Azur . Ik ben zo'n zeldzame Nederlander die nog nooit in Frankrijk is geweest, dus ben heel benieuwd... ik dróóm al van de lavendelvelden en heb vandaag een boekje uit de bieb gehaald met mooie natuurverschijnselen in die regio (meren, watervallen, bergen, valleien, kloven, etc)!
Heb jij nog vakantie Ikke? Of heb je al vakantie gehad?
Ik vraag me dan toch af of jij dat testje van vanmiddag echt wel heeeeeel eerlijk en naar eer en geweten hebt ingevuld erwt
Waar gaan jullie heen op vakantie? Ik begreep met een tent dus ik hoop naar alles behalve NL en Belgie?
Wonderbaarlijk genoeg kwam bij eerlijk invullen dus maar 24% uit de bus. Het verbaasde mij eignelijk ook , want voel me af en toe toch best een beetje verslaafd
Wij gaan drie weken naar Frankrijk, naar de Provence en Cote d'Azur . Ik ben zo'n zeldzame Nederlander die nog nooit in Frankrijk is geweest, dus ben heel benieuwd... ik dróóm al van de lavendelvelden en heb vandaag een boekje uit de bieb gehaald met mooie natuurverschijnselen in die regio (meren, watervallen, bergen, valleien, kloven, etc)!
Heb jij nog vakantie Ikke? Of heb je al vakantie gehad?
Peas on earth!
dinsdag 5 augustus 2008 om 21:00