VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Klinkt inderdaad als iets voor jou, Elyane! Leuk, succes!

Vrolijk, ik hoop voor je vader dat hij snel weer naar huis mag. Het is superfijn dat hij zo goed gemonitord wordt en dat hij entertainment genoeg heeft, maar there's no place like home.

Ik moest ook grinniken om dat 'weggewerkt' van Morrie! Zag Schorrie al opgevouwen in een keukenkastje zitten of zoiets. En je klinkt zo heerlijk opgewekt, Morrie! Zo grappig dat je niet loopt te mokken dat het warm, zwaar, vermoeiend of wat dan ook is, vind het toch knap hoor.

Lastig Nathje, blaasontsteking! Heb ik 1x gehad, werd er niet vrolijk van zeg! Cranberryaftreksels schijnen inderdaad het best te zijn. Preventief helpen vitamine C-pillen heb ik ook wel eens gehoord.
ik ben nog aan het werk. Ogen op steeltjes...
En ik ben er weer Kort nachtje want drie uur naar huis maar het werk mag er zijn. Voldaan gevoel dus.

Morrie, zit de baby nog in je buik? Ik heb vannacht nog gekeken over er nieuws was want ik had helemaal zo'n gevoel. Het kan ook gewoon hoop zijn natuurlijk

Leuke functie Ely! Ik vind het inderdaad echt iets voor jou.

Vitamine C en zure dranken doen eigenlijk wel goed hun werk. Misschien overwin ik deze blaasonsteking dit keer op eigen kracht.
Baby nog in de buik, en ik ben pas volgende week donderdag uitgerekend hoor, dus het zal vast nog wel ff duren . Voel nog niets, maar ja, dat zegt niets. Baby kan vandaag ook niet geboren worden want het fototoestel is op het kdv .

Vanochtend Schorrie voor het laatst weggebracht naar het kdv. Jemig, wat zielig zeg. Het arme joch beseft het helemaal niet, die gaat gewoon niets vermoedend direct weer spelen op de gang met zijn vrienden. Nou ja, misschien maar goed ook dat hij het niet beseft.

Leuke functie Ely, zou je dan ook extra uren moeten gaan werken of doe je het 'onder werktijd'? En denk je dat het goed ging, het solliciteren?

Lekker Dropje, dat je twee weken vakantie hebt, dan kun je lekker opschieten hopelijk. Maar inderdaad gelijk alles, ik herken dat gevoel wel. Nu Schorrie van kdv, dan maandag naar school en ergens in die tijd wordt er hier ook nog een baby geboren. Lekker alles in 1 keer . Hebben de kinderen zin in hun nieuwe school?

Nathje, lijkt me lekker om zo hard te werken voor je eigen toko. En dan is dus vandaag de afspraak met de bank (was het toch?).

Ik had nog een sms van Lien. Landal huisje was een rokershuisje en het was stervensdruk op het park. Ik denk dat dit de laatste keer is dat Lien en fam naar Landal gaan .

Ik heb vanochtend alweer van alles gedaan/gekocht. Ben nu een beetje licht in mijn hoofd, dus ga maar ff wat eten.
Oh gat, een rookhuis en drukte op het park. Daar zou ik ook niet blij van worden. Volgende keer hof van saksen boeken, Lien!

Toch een vals alarm wat betreft de baby dus Morrie. Nou ja, ze komt vanzelf

Inderdaad vandaag bankafspraak gehad. Verliep goed. Ik zal trouwens binnenkort nog wat info op de AK zetten over een dag en een avond dat wij open huis houden op kantoor. En onze visitekaartjes zijn binnen. Ze zijn mooi! Het wordt nu steeds echter.
Morrie, ik had precies hetzelfde in februari!! Zootje moest wennen toen ik op alledag liep en ergens tussen afscheid kdv en start school is Zeefje geboren!!

Nathje, spannend hoor en erg leuk dat het allemaal zo echt wordt!

En ik kom met goed nieuws. Vriendinnetje van Zootje heeft ALL, dat is de gunstige variant van leukemie. Haar bloedwaardes gaan de goede kant op! Ze moet nog wel anderhalf tot twee jaar chemokuren, maar de prognose is tot nog toe erg positief. 95% kans op volledig herstel, als het blijft zoals het nu is.

Ik heb heel erg hard gejankt van opluchting!

Desalniettemin, is nog een lange weg te gaan, waarbij het meiske erg ziek zal zijn.

Vandaag even meegedraaid op een groep op mijn werk.

Wat een heerlijke skatjes zijn het toch.

Maar ook heel eerlijk, wat ben ik blij dat mijn kindjes gewoon gezond zijn
Wat een goed nieuws Ely! Ik kan me voorstellen dat je enorm gehuild hebt van opluchting. Zo'n traject is vreselijk naar maar kinderen kunnen zo dapper en flink zijn. Hopelijk komt daarna alles gewoon goed. He lekker zo'n positief bericht.

Ik ga vandaag maar eens vroeg naar bed. Lag rond etenstijd te slapen op de bank. Ik heb niks meegekregen dat de kinderen rond mij dartelden en vervolgens door Aap naar bed zijn gebracht. Diepe diepe slaap dus.
Goed nieuws Ely, heel erg goed nieuws!!

Schorries laatste dagje was leuk, al heeft hij helemaal niet door wat er allemaal gebeurd. Bij het afscheidsfeestje zongen ze liedjes over afscheid enzo maar hij vroeg om Lang zal je leven. Dat hebben ze toen voor hem gezongen.

Wel lief, een van de juffen had zelf ook nog een cadeautje voor hem gekocht.

Ik ga nu slapen, ben moe. Tot morgen!
Ach, die Morrie toch, zijn laatste dag KDV. Heeft hij een beetje zin om naar school te gaan of is hij daar niet zo mee bezig? Hoe vond jij het om afscheid te nemen?

Apie is al tijden bezig met "naar de basisschool" gaan. Ze verheugd zich er enorm op. Vrijdagavond nog een klein drama aan tafel omdat Aap zich vergist had in de hoeveelheid maanden het nog duurde dat ze naar de basisschool mag. Hij had 4 gezegd en het zijn er nog 5. Dikke tranen, ze moest echt getroost worden. Het verbaast me gewoon hoeveel ze het erover heeft. Ik hoop maar dat het een beetje aan haar verwachtingen voldoet.

Suf, ik ben nu weer helemaal niet moe. Ritme is een beetje van slag door die gekke dagen.
Jemig, gewoon echt zijn laatste dag, raar hoor.

Zen vroeg vandaag hoe veel keer hij nog naar creche moest.

Hij wil gewoon naar school, zei hij. Ik ben zo benieuwd hoe hij het vindt, volgende week vrijdag gaat hij voor het eerst wennen.

Apie dus ook al zo enthousiast, schattig hoor.

Hier mensen ervaring met centerparcs?

Ik ga boeken voor onze huwelijksreis

En ik kan kiezen uit parken Eemhof, Huttenheugte en Meerdal.

Welke is het leukst?

En nou ga ik nog even boodschapjes doen bij Appie en dan slapen.
Ik ben een aantal keer naar de Eemhof geweest en dat vond ik een leuk park. De andere twee ken ik niet.

Heb je ook bij Hof van Saksen gekeken Ely? (het lijkt wel of ik aandelen heb, dat is niet zo, hoor! ) Misschien net iets duurder dan CP maar ik kan me zo voorstellen dat het wel bij de gebeurtenis past. Ik vond het daar namelijk leuk voor kinderen en ouders.
Blaasontsteking loopt een beetje uit de hand. Vanochtend was het (sorry voor het detail) een beetje een bloederig geheel. Toch maar kuurtje halen zo.
Hmmm, toch maar even een kuurtje halen Nathje, ipv zelf 'dokteren'. Bloed lijkt me niet heel goed. Balen hoor, dat je daar steeds last van hebt.

Het Meerdal, is dat in America? Daar ben ik weleens geweest. Was leuk, maar ik had toen nog geen kinderen dus keek met andere ogen . Ik ben verder niet zo van Center Parcs, zou er zelf nooit heengaan denk ik. Ik ben dan toch meer van Landal. Dus aan mij heb je niet zoveel.

Schorrie beseft het gewoon allemaal niet. Hij is ook de eerste van zijn vriendengroepje die naar de basisschool gaat, hij weet helemaal niet wat het inhoudt. Hij ondergaat het tot nu toe allemaal zwijgend. We maken er zelf ook niet al teveel ophef over.

Zelf vond ik het wel indrukwekkend. Ben wel blij dat gisteren voorbij is en we die 'hobbel' genomen hebben. Ik was heel sterk gelukkig, alleen toen ik het schoolplein opliep en hem zag crossen met zijn vrienden kreeg ik tranen in mijn ogen, maar ik kon ze wegslikken .

Weet je wat ik zo zwaar vind aan alles? Hij krijgt op het kdv echt nog liefde van de juffen, en op school is dat naar mijn idee allemaal over. Dan moet hij het de hele dag zonder liefde en zorg doen, en hij is nog zo klein!

Schorrie maar eens aankleden zo. We hebben een druk program. Eendjes voeren, taart bakken (want morgen ook laatste dag bij oma en opa), naar de kapper en opa komt ook nog even koffie drinken.
Druk maar gezellig dagje voor de boeg Morrie!

Net naar de dokter geweest, ik kan zo een kuurtje halen, denk ik.
Hopen dat het snel aanslaat Nathje!
Och lieve Morrie, kleuterjuffen zijn geen ijsheksen hoor . Mini is dol op haar juf en knuffelt haar helemaal plat. Als enige in de klas, de rest vindt het niet bepaald hip. Maar ze trekt zich er niets van aan en kruipt regelmatig even bij juf op schoot. Juf vindt het héérliljk, zo'n vrijkousje.

Maar ik snap je gevoel. Eerste ochtend wennen zat ik zwaar in tranen in de auto. Mijn kleine frummel, ineens helemaal alleen tussen al die kinderen. Maar het ging super. Bij ons gaan ze al vanaf groep 1 op kamp (1 nachtje), dat is pas echt loslaten
Ely, ik heb ook geen aandelen maar Hof van Saksen vond ik echt geweldig. Alleen al omdat het gewoon een mooi park is, ik werd er helemaal blij van (hou wel van een beetje design). En wat Nathje al zei, ook voor de ouders genoeg ontspanning. Een wellnesscentre bijvoorbeeld en goede restaurants. En het zwembad is prachtig (en schoon! zo schoon!).
Die kleuterjuf die Schorrie krijgt, leek me nou niet echt uitblinken in liefde geven, maar misschien valt dat mee hoor. Ik hoop het maar. Zag haar natuurlijk ook in de allerlaatste schoolweek en dan kan ik me ook voorstellen dat het de laatste loodjes zijn voor zo'n juf. Ik zal echt blij zijn als de maandag voorbij is en hij geweest is.

Op kamp in groep 1? Wat een hel .

Waarom is dat eigenlijk, hebben ze daar ook echt wat aan?
Dat Hof van Saksen vond ik er wel mooi uitzien, maar zo kaal. Ik zag helemaal geen bos ofzo, het lijkt zo open. Of zie je dat gewoon niet zo goed op de site? Ik wil altijd graag als ik op vakantie ben in de natuur zitten en dat mis ik daar geloof ik een beetje.
Tis niet zo bossig daar nee. Wij zaten daar met kerst, toen was het wel bossig want bij ieder huisje hadden ze een kerstboom met lichtjes neergezet. Zo leuk.

Kamp hebben ze wat aan ja. Tenminste, ik vind van wel. De klas is meteen een groep, de juf leert ze veel sneller kennen. Als je denkt dat je kind het niet trekt om te blijven slapen (of je trekt het zelf echt niet) dan kun je hem/haar gewoon halen 's avonds. Ze zitten hier op een half uurtje vandaan, als er iets is, ben je er zo. Ze zijn de 2e dag ook al om 11 uur weer terug, helemaal afgebrand

Mini heeft het vorig jaar in ieder geval ontzettend naar haar zin gehad, zij was de één na jongste. Als je de foto's ziet dan spat het plezier er ook vanaf, bij alle kinderen. Maar goed, je moet je er even overheen zetten.
Nee, dat is waar Morrie. HvS moet echt nog een beetje groeien met groen rond de huisjes. Hoewel je voldoende privacy hebt want er staan rond het huis en terras beukenhaagjes. En rond het park is het wel er voldoende groen, dus lekker fietsen in de bossen is geen probleem. Ik vond het er heerlijk!
En het meer bij de hoofdgebouwen met een strandje erbij, ook lekker voor vakantiegevoel. Als het goed zou vriezen,lijkt me dat ook leuk. Iedereen lekker schaatsen. (Was dat toevallig bij jullie zo Pammie?)
Update blaas: toch ontsteking en dus een kuurtje. Nu suf en moe. En zin in slechte dingen zoals chocolade.
Nee, want het was niet zo koud. Maar over het park lopen met al die lichtjes was ook erg sfeervol. Verder hebben we vooral onze tijd doorgebracht in het zwembad en de binnenspeeltuin. Wat ik vooral heel erg prettig vond was de gastvrijheid en de klantvriendelijk, echt een verademing. En ze hebben best wat moeite moeten doen voor ons (waren wat dingen misgelopen). De manager kwam ons zelfs zoeken in de binnenspeeltuin of alles naar wens was opgelost. Super.
Beterschap Nathje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven