Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het met je eens, Maka, dan FWB een behoorlijke tegenwerkende factor kunnen zijn. Heb het van beide kanten mee gemaakt. Toen ik zelf nog een fwb had, werd ik ook een beetje lui als het ware. Ik wilde eigenlijk wel een echte relatie, maar had in onze vriendschap zo'n beetje driekwart van wat ik echt zocht (we waren voor fwb nogal close), dus ging nauwelijks op dates en ik ben er ook nooit een tegen gekomen die ik leuker vond op dat moment. Zoenen en dergelijke was ook een beetje een ding, want hoewel wij de afspraak 'wat niet weet wat niet deert' hadden, merkte ik dat ik me toch al snel een beetje schuldig voelde als ik wel met een ander had gezoend of meer zelfs.

Aan de andere kant heb ik ook mee gemaakt dat een jongen na een date mij de volgende dag vertelde dat hij eigenlijk al een tijd een fwb had en hij door het daten toch had bedacht dat ze misschien moesten uitzoeken of dat niet meer potentie had. Dus daar heb ik eigenlijk nooit echt een kans gehad.

Ik denk knappe jongen(/meid) als je het hebben van een fwb helemaal gescheiden kunt houden van de rest van je date-gebeuren.
manamana...tutuutududu
Monogaam in de zin van: zodra er gesext wordt met n ander is dat einde verhaal. Maar idd ik geef het niet zomaar op. Dus date moet heul leuk zijn. Maar why should I settle for less? Vind het dus wel prima! Geen sex op de eerste date. Of de tweede. Zoentje moet kunnen. Dan merk ik snel genoeg of ik meer wil.

En the real thing wil daar best op wachten!
@Imo: nooit settlen voor less, dat ben ik 100% met je eens. Maar mijn ex-fwb liep bijvoorbeeld twee maanden nadat wij over gegaan zijn naar gewone vriendschap zijn nieuwe vriendin tegen het lijf. Helemaal hoteldebotel, wat hij op mij niet was. Toch ben ik ervan overtuigd dat hij haar niet had ontmoet als wij nog samen waren geweest. Dit omdat hij zich alle gemakken van onze afspraak ook liet aanleunen en verder daten energie vond kosten. Ik denk dat hij nu echt happier is en zeker niet heeft gesettled for less, door verder te daten en haar tegen te komen. (Niet dat ik niet fantastisch ben natuurlijk ;))

Wil overigens niet belerend overkomen en ik heb al eerder gezegd dat een ieder moet doen waar hij of zij happy van wordt. Maar als je aan het fwb-en bent met latter denk ik dat dat wel is wat je voornamelijk aan het doen bent. In mijn beleving is er van echt verder daten dan geen sprake. Maar nogmaals, dat is ook prima.
manamana...tutuutududu
Het forum heeft weer eens kuren...

Winkje: Ga je nu wel met hem op date of niet? Ik zou ook wel benieuwd zijn! En je had ook nog twee andere dates staan toch? Veel plezier!

Beesie: Maakt toch niet uit dat jij wel happy bent!? Gelukkig maar juist, lekker van genieten!

Lady_dana: De zin komt nog wel ( hoop ik voor je...). Veel plezier!

Rasa: Wat een sterk en wijs besluit. Je klinkt alsof deze beslissing je rust heeft gegeven.

Amy: ik ben ook benieuwd hoelang jou pauze nog duurt.

Famke: Je hebt dus voorzichtig weer wat deurtjes / een deurtje open gezet? Ik hoop dat je je snel weer "als jezelf "voelt!

Imo: Ga je je date van vanavond afzeggen? Die van vrijdag klinkt als een date waar je meer zin in hebt... Waar las jij trouwens dat ik naar mijn foute man luisterde? Hij belde mij op om te vragen of hij dat ding wat ik was vergeten kon terug brengen. In de minuut die volgde deed hij zijn beklag over het andere meisje. Ik heb toen direct de vraag terug geworpen wat ik met dat verhaal aan moest en getroost heb ik hem zeker niet hoor. Ongelijkwaardig. Dat was het wel. Is het volgens mij ook altijd geweest.

Famke: De laatste tijd is hij echt niet heel aardig tegen mij geweest en ik denk dat hetgene wat Imo schrijft ( reservebank) wel klopt.

Ik heb hem gisteren nog gezien. Het ding paste niet door de brievenbus. Nu hij de bons had gekregen was hij een stuk vriendelijker. Dus "reservebank" zal de waarheid wel zijn.

Helaas is hij nog niet genoeg uit mijn kop. Geen zin om alweer een nieuwe start te maken qua daten.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Ben het deels met LadyDana eens. Als iemand leuk genoeg is om een Fwb te zijn dan voel je vaak wel iets. Je hebt de leuke dingen en de lekkere, dus is toch anders als je helemaal blanco ergens ingaat. Wat deze Fwb's zo lastig maakt naar mijn mening is dat het meer is dan een 'gewone' Fwb. Het is een man waar je heel veel voor voelt en waar je graag een relatie mee gehad zou hebben, ware het niet dat zij dat niet kunnen/willen/voor open staan/karakters niet passen. Wat Imo en Maka ook aangeven, iemand moet wel heel leuk zijn.... dat betekent dus dat het vergelijkingsmateriaal wordt en de nieuwe date daar tegenop moet boksen. En dat waarschijnlijk bijna altijd verliest omdat iemand die vertrouwd is en waar je al iets voor voelt altijd beter voelt dan iemand die je nog moet leren kennen (lijkt mij). De afspraak om monogaam te zijn vind ik dan ook een beetje dubbel, want je bent fwb en elkaar dus niets verschuldigd, maar dat komt dan voort uit de liefde die er wel is denk ik. Het zal toch voelen al 'vreemdgaan' als hij die afspraak schendt En 'settle for less' nooit doen idd, maar doe je dat al niet door een fwb aan te gaan met iemand waar je zoveel voor voelt? Want hij heeft nu wel jou/jullie, zonder de relatiesticker. En ja ik snap met kids/werk/etc dat het ook voor jezelf handig kan zijn, maar is het niet ook omdat echt laten gaan zo moeilijk is? Maar goed een buitenstaander heeft altijd makkelijk praten, maar ik denk dus dat Fwb wel kan, maar niet met iemand waar je zoveel voor voelt omdat je jezelf dan de kans ontneemt verliefd te worden op iemand die wel bij je past.

@Renske, bah reservebank en bah dat je het gevoel nog niet kwijt bent. Ratio kan het wel weten, gevoel moet er ook nog klaar mee zijn. Heeft gewoon tijd nodig, gun jezelf dat ook hoor. Ik bedoelde trouwens meer te zeggen dat iemand niet 100% slecht is, wat trouwens niet wil zeggen dat als iemand een plaat voor z'n harses heeft en mensen kwetst dat dat niet erg is. Maar er zal een reden zijn waarom je hem ook leuk vindt. Sterkte in ieder geval en dat daten komt wel weer.

@Sybreed, NMLK bevalt dus goed? Doe je er veel mee? En goede opsteker voor je ego inderdaad :-)

@Maka, zie hierboven maar als reactie op 'hoe eerlijk is het om een fwb te hebben naar nieuwe date'. Lastige. Ik vind dat iemand dat gewoon mag hebben, als het maar stopt als het klikt tussen ons. Het is op zich menselijk om wel seks te hebben af en toe, ook al heb je geen relatie (tenminste het gros heeft dat ergens wel een keer). Anders zou ik het vinden als dit is met iemand waar de persoon in kwestie eigenlijk een relatie mee zou willen hebben en/of teveel voor voelt. Dan is het opboksen tegen iets en daar zou ik voor bedanken. Dat is dus ook mijn punt in eerste stuk. Een echte fwb in mijn ogen is gewoon iemand die je lekker en aardig vindt, die laat je dus gaan als je verliefd wordt en die fwb zal dat ook begrijpen want het heeft altijd al een tijdelijke insteek gehad (met de nadruk op insteek ) Sorry flauw maar kon het niet laten :-)

@Winkje, ga je daten met de topsporter? grrrrrrrrr-enzen verkennen haha

@Amy, Tinder er alweer op?

Ik begin uit mijn persoonlijke dal te klimmen en zit weer deels op mijn ZEN-berg :-). Heb contact met Tinderman, overdag niet en 's avonds begint hij en hele gesprekken. Maar onderbuik zegt nog steeds dat ik het niet helemaal vertrouw en het enthousiasme is niet overtuigend. Ik wacht gewoon af, heb het aangegeven en als hij het leuk vindt dan gaat die date door, zo niet dan niet. ZEN :-)

Daarnaast een andere, aantrekkelijke man, die wil daten. Op zich leuk, alleen lastig dat ik nog niet weet of Tinder1 doorkomt. Deze is wat degelijker lijkt me, dus misschien wel beter. Vanavond kijken hoe ik dat oplos.

Verder nog wat losse contacten, maar nog niet interessant genoeg en kan m'n aandacht ook niet verdelen. 2 is genoeg voor nu.

O en wel leuk. een oude bekende waar ik lang mee gechat heb een paar jaar geleden kwam mij tegen en zocht contact. Gaan vriendschappelijk wat drinken om hilarische verhalen op te halen. Leuk, maar geen 'relatie insteek'. Maar wel echt heel grappig hem weer te treffen en kan erg met hem lachen want ook een enorme ouwehoer.
Mijn hemel, waar halen jullie ze steeds allemaal vandaan....

Waarschijnlijk ben ik gewoon te vermoeid aan het worden. Ik haat dat stompzinnig gechat. Epistels op de mail wil ik 😆 ik ga weer even verder dromen, baaj!
Maar iemand die lekker genoeg is voor sex en ook nog aardig.. daar zou ik altijd verliefd op kunnen worden, vrees ik. Ook als ie niet aan mijn eisen voldoet.

Probleem is dat mijn fwb (zal m zo maar gaan noemen) voldoet aan mijn harde eisen. Maarrrr.. ik heb m wel altijd gezien als iets tijdelijks. Zie me niet oud worden met m.

Verliefd betekent bij mij niet per definitie relatiemateriaal. Alleen gaat verliefdheid/aantrekking/spanning misschien niet zo snel over als je elkaar niet zo heel vaak ziet..

Klopt wel wat je zegt met dat vertrouwde, dat vind ik nu wel fijn..

Maar ik weet niet of ik niet verliefd kan worden op een ander hoor. Denk niet dat t dan voelt als vreemdgaan. Omdat ik zijn grillen ook wel goed voor ogen heb.

Maar ja, speculeren. Zie wel.. ;)
@Amy, tinder al weer geïnstalleerd?

@lady_dana, leuk jij morgen alvast veel plezier toegewenst! Waarom heb je er geen zin in?

@imogen, Als het niet goed voelt, moet je het niet doen met die eerdere date.

Vervelend dat die latter nog door je hoofd spookt, dat heeft gewoon even tijd nodig. Als je een poosje met iemand bent ga je je gewoon hechten. Was hij nou diegene die je zo had laten zitten, of haal ik nu wat verhalen van mensen door elkaar?

Veel plezier vrijdag in ieder geval.

@Maka, Steeds als ik jouw verhalen over foute man lees krijg ik zo'n een slecht voorgevoel. Wel goed dat je je minder op hem focust. Wie weet zit er een leuke vent tussen je nieuwe matches.

Over fwb en met andere daten: tja, ik heb daar niet echt een mening over. Vind beide zijdes van de medaille oké. Kan me voorstellen dat je het niet helemaal netjes vindt, maar ergens snap ik ook dat als je geen relatie hebt, je hem of haar niets kwalijk kan nemen.

Ik weet dat ik zelf gevoel ga krijgen na verloop van tijd en dan heb ik mijn ogen niet meer open voor anderen. Ga ik vergelijken etc. Maar echt fout vind ik het ook weer niet. Zolang je geen relatie hebt, mag je in principe doen en laten wat je wilt. Zolang je het veilig doet, je er zelf happy mee bent en de ander niet onnodig kwets.

Ik heb wel eens van een fwb geprobeerd om er meer van te maken, maar toen wilde ik ergens iets van maken wat het niet was. Inderdaad eens met jullie: nooit settlen voor less.

@Renske, wat een naar idee van de reserve bank en naar dat je nog slecht voelt. Het kost gewoon even tijd. Daten kan altijd nog.

@famke, fijn dat je je wat beter voelt! en leuk dat je weer wat contacten hebben. gewoon proberen. Ik heb vaak dat wanneer ik er juist niets van verwacht, dat het dan juist de leukste dates zijn.

Ik heb tegen de sporter gezegd dat ik volgende week wel tijd heb. Verder laat ik het initiatief bij hem. Eerst met andere mannen daten deze week.
@all; Nee, nog niet terug op Tinder! Ik heb een baaldag. Kutdag op werk, gezeik met oude FWB waar ik eerder over geschreven heb, en er over het algemeen even helemaal klaar mee. Dus misschien vanavond als ik zin heb ik validatie

@Winkje; ik zeg doen. Ik denk inderdaad dat hij een keiharde kont heeft

@Famke; fijn dat je uit je dal bent!

@Renske; klote dat je reservebank waarheid blijkt.

@Imo; ga je nog op date vanavond? Kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt, eigenlijk. Vergeet trouwens niet de 'slechte' dagen met je latter. Nu het goed gaat is alles helemaal super (wat ik snap) maar je hebt je ook knap beroerd gevoeld.

Wat betreft de FWB vraag ten opzichte van een nieuwe potentiele relatie; ik zeg het eigenlijk nooit. Als mij gevraagd wordt naar relaties, schaar ik mijn FWB's daaronder. Anders moet ik zeggen dat ik al m'n leven lang single ben ongeveer. Ik heb FWB gehad die best langdurig waren, en voor mij voelde dat ook als een relatie. Meestal komt er toch wel wat gevoel bij kijken.
@ Rasa: mooi omschreven. Wie weet wat er allemaal op je pad gaat komen. Wel hier blijven buurten hè!

Hoewel ik wel begrijp dat er mannen en vrouwen zijn die fwb's hebben, zou ik het niet kunnen. Ik moet echt wat voelen voordat ik intiem wordt met een man. En dat is bij fwb's niet de bedoeling natuurlijk. Dus daar begin ik al niet aan.

@Famkej: fijn dat je uit je dalende begint te klimmen.

@ sk: veel plezier met je dat vanavond!

Ik ben geloof ik een magneet geworden... er is een 4e bijgekomen
Carpe Diem!
@ Rasa: mooi omschreven. Wie weet wat er allemaal op je pad gaat komen. Wel hier blijven buurten hè!

Hoewel ik wel begrijp dat er mannen en vrouwen zijn die fwb's hebben, zou ik het niet kunnen. Ik moet echt wat voelen voordat ik intiem wordt met een man. En dat is bij fwb's niet de bedoeling natuurlijk. Dus daar begin ik al niet aan.

@Famkej: fijn dat je uit je dalende begint te klimmen.

@ sk: veel plezier met je dat vanavond!

Ik ben geloof ik een magneet geworden... er is een 4e bijgekomen ... al blijft die ene, toch wel de leukste. Hij weet waar ik werk inmiddels. Ik weet alleen niet of ik daar blij mee ben lol. Maar het, hij is leuk. Terwijl ik dit typ heb ik me toch een grijns!:D Al doe ik wel stapje voor stapje. Alles rustig aan. Wie weet
Carpe Diem!
Vandaag op date geweest met een tinderman. En het was leuk! En nu ben ik in de war. Ik kan veel beter dealen met dates die niet geweldig zijn en die ook duidelijk eenmalig zijn. Maar ben er natuurlijk vooral ook blij mee. We willen allebei een tweede date. Maar nu lopen we tegen de praktische kant aan, allebei een kind en 70 km uit elkaar wonen. Dus ik ben erg benieuwd hoever we gaan om dit voor elkaar te krijgen.

Maar jeetje, wat was hij leuk. En grappig en lief en enorm geinteresseerd in mij. En hij rook lekker. We hebben niet gezoend, dus dat hangt nog lekker in de lucht. Is ook weleens leuk;-)
quote:efelide schreef op 02 februari 2015 @ 21:04:

Vandaag op date geweest met een tinderman. En het was leuk! En nu ben ik in de war. Ik kan veel beter dealen met dates die niet geweldig zijn en die ook duidelijk eenmalig zijn. Maar ben er natuurlijk vooral ook blij mee. We willen allebei een tweede date. Maar nu lopen we tegen de praktische kant aan, allebei een kind en 70 km uit elkaar wonen. Dus ik ben erg benieuwd hoever we gaan om dit voor elkaar te krijgen.

Maar jeetje, wat was hij leuk. En grappig en lief en enorm geinteresseerd in mij. En hij rook lekker. We hebben niet gezoend, dus dat hangt nog lekker in de lucht. Is ook weleens leuk;-)

ooh , altijd leuk om te lezen zoiets ^^

Komt vast goed!
Spannend efelide!

En toch denk ik dat het wel kan.. Verliefd worden, terwijl ik foute man als fwb heb.

Ik heb hem ook ontmoet, toen ik nog volop in de ellende van de breuk met mijn ex zat. Was heel erg verdrietig (veel janken) en voelde me ook weer een beetje 'verliefd' op mijn ex (ondanks dat ik wist dat t door de afwijzing kwam; hij had een ander).

Ging in eerste instantie voor de afleiding wat rondkijken op een site. Vond niemand echt interessant of leuk genoeg, maar gewoon een beetje chatten voor de afleiding en aandacht.. Toen zag ik het profiel van fwb en hij was toen echt de enige die ik zelf een berichtje stuurde. Ondanks dat t een vage foto was (en ook best oud bleek later), had ik meteen iets van ja, dit is de enige waar ik nu meer zou willen daten. En bij de eerste ontmoeting, wist ik ook meteen: Yep, lekker ding. Heb vanaf het begin af aan kriebels gehad.

Maar ook nu weer weet ik dat ik me nog vooral aangetrokken voel door fwb omdat hij niet volledig voor me gaat. Zo geweldig is hij echt niet, ook qua uiterlijk niet, zie voldoende minpunten.. ;)

Maar goed, destijds was mijn ex ook echt geen optie meer. Nu is fwb natuurlijk wel nog een soort optie.

Nou ja, ik zit weer teveel te filosoferen. Haha.
He he het forum doet het weer......

@Maka, voor mijn gevoel sta jij er iets nuchterder in. Maar jouw voorgeschiedenis met foute man is korter dan bijv. Imo met Latter en daarom misschien minder in je systeem doorgedrongen waardoor ratio je meestal met beide benen op de grond kan houden. Hoe dan ook, het dient ook een doel zo'n fwb. Alleen je hart in de gaten houden (en ik zou persoonlijk door daten).

Maar ff van fwb onderwerp af: hoe was het dit weekend? Weer heerlijk genoten? En verder nog actief of ligt dat stil?

@Winkje, het is niet een mening als in goed/fout hoor. Ik oordeel/veroordeel eigenlijk zelden tot nooit (afwijking volgens vriendinnen) en iedereen moet doen waar hij of zij gelukkig van word. Ik snap ook heel goed dat het heel lekker is om een vast iemand te hebben, ook al is dat dan geen relatiemateriaal. Alleen mijn zorgzame ik is bang dat Maka en Imo gekwetst worden in the end en daarom af en toe even een vraag of spiegel. Been there done that - with enough tears.

Leuk en spannend van sporter. Al weer iets van hem gehoord? Lijkt me echt grappig iemand ontmoeten die je 'kent' maar niet kent.

@Efelide, wat leuk dat het zo'n leuke date was. Zei toch al 'zul je net zien'. Tja afstand en kinderen, breek me de bek niet open. Maar als je elkaar leuk vindt en jij wil toch niet samenwonen dan moet dat wel kunnen toch? Of wijken de regelingen erg af c.q. zijn ze niet passend te maken? Voor nu gewoon genieten en kijken wanneer je de volgende date kunt plannen. Ik gun het je in ieder geval van harte!!

@MissP, you go girl haha. Ik herken het wel een beetje hoor, er is er ook altijd 1 (of 2) leuker. Met wie heb je nu definitief een date staan of reageert die nr1 nog steeds niet?

@Amy, ik zou ook niet snel zeggen dat ik een fwb heb (als ik die zou hebben haha). Mag een man voor mij verzwijgen ook, zijn pakkie aan en maakt alleen maar onzeker. Heb je Tinder er nu op gezet :-). Je hebt nog ff tot het weekend

@Coolpack, op dit moment haal ik ze van Tinder. Ook contacten van Paiq en e-matching maar niet interessant voor dates tot nu toe. Overigens laatste 2 nu niet actief.

@Imo, hoe was je date??? of heb je afgezegd??

Hier wat vreemde ontwikkelingen (vind ik zelf). Tinder1 lijkt toch wel door te komen. Stuurt uit zichzelf dingen en heeft aangegeven welke avond het waarschijnlijk wordt. HIj moet er iets voor afzeggen, dus moet dat omplannen. Zijn woorden en dacht dat het een smoes was, maar begin het te geloven. Wil graag hapje eten en klinkt alsof hij er zin in heeft en nu al wat zenuwachtig is haha. Hoor morgen definitief of het lukt, hope so. Wat ik wel irritant vind is dat hij nog vaak op Tinder kijkt, wat ik zelf ook doe, dus pot verwijt de ketel en hele foute opmerking en fout gevoel haha.

Tinder2 had ik een dag voorgesteld, maar had me vergist. Dus ik gestuurd dat het anders was. Beide berichten uit mezelf toen hij al offline was. Kreeg ik bericht terug vrij kort en voor m'n gevoel argwanend m.b.t. mijn reden. Eh pardon? Ik heb het (teveel) uitgelegd daarna, alsof ik me moet verdedigen, en ik ga niets meer sturen. Het ligt nu bij hem. Misschien vat ik het verkeerd op, maar als het wel zo bedoeld is is het voor mij klaar. Hoe aardig hij ook klonk en hoe leuk hij er ook uitziet. Vriendin vond het ook belachelijk dus het ligt niet helemaal aan mij.
@ Famke, ik las het ook helmaal niet als een oordeel hoor. Maar ik wilde aangeven dat ik beide zijdes van het verhaal zou snappen. Het risico van zo’n constructie is inderdaad dat je gekwetst wordt.

Over iets wat ik eerder las: Een soort afspraak als een exclusieve fwb is niet iets waar ik het mee eens zou kunnen zijn. Dat komt op mij over als: je bent niet leuk genoeg voor een relatie, dus ik wil vrijblijven met je omgaan, maar ik wil eigenlijk toch niet dat je verder kijkt naar anderen die jou wel leuk genoeg zouden kunnen vinden voor een relatie. (misschien ietwat kort door de bocht, maar zo vind ik dat wel een beetje overkomen)

Wat leuk van tinder1! En inderdaad: om te kunnen zien dat hij zo vaak op tinder kijkt, moet jij ook wel regelmatig kijken ;)

@Efelide, Leuk om zoiets te lezen! En ik herken het enorm, dat het veel makkelijker is als je iemand niet meteen zo leuk vindt. Niet vergeten te genieten!
@Winkje, ja wel de lusten en niet de lasten maar wel soort van bezet. Lastig dilemma is dat toch met fwb's. Dat is voor mij de reden dat ik die leuke date van december nog niet terug gezien heb. Hij kan zo goed kussen en voelde zo goed aan, ondanks dat het niet helemaal mijn type was, dat ik direct voor de bijl ga denk ik haha. Als al die dates niets opleveren, dan ga ik hem misschien nog wel terug zien maar eigenlijk is fwb niets voor mij want ik ga dan iets voelen en word dan dus gekwetst.

Tinder1, ja leuk als het echt waar is wat hij zegt want dan is het een goede man, maar blijf voorzichtig, vooral door zijn uiterlijk en uitstraling. Misschien valt hij uiterlijk-technisch wel heel erg tegen haha. Maar wil het gewoon zien en meemaken. Of zoals boer Geert zegt: proeven! hahahaha vreselijk trouwens die kerel en dat hij zichzelf Geertje noemt - mag ik een kotsbakje

Maar terug naar het topic, Ik heb het tijdstip op app uitstaan om exact dezelfde reden. Werd er gek van en dit is heerlijk rustig. Helaas zie je het op Tinder dus wel. Stom dat ik me daar toch een klein beetje aan stoor he?

Jij al nieuws van sportman? Of nog andere dingen in de pijplijn?
Dubbel!
Carpe Diem!
Dubbeldubbel!
Carpe Diem!
@Famkej: Zal ze hier even op een rijtje zetten (1 is meest favoriete, 4 is mwah)

1: De in de buurt wonende man van 30.

2: De Utrechtse Afrikaanse man van 29

3: De Haagse man van 35 (die totaal niets meer zegt, vandaar dat hij van nummer 1 naar nummer 3 gezakt is).

4. De laatste match. Ook hij woont bij me in de buurt. Gelukkgi niet in dezelfde stad als nummer 1. Nadeel aan deze man: hij "kletst" me te veel. Wordt er een beetje suf van... Maar hij ziet er wel goed uit.

De 4 heren hebben 1 gemeenschappelijk iets... Alle 4 hebben een donkere huidskleur. Ik heb nog nooit met een donkere man gedate, hoewel een tintje mij wel altijd meer trekt. Hoe vreemd dit ook klinkt. Ik ben vreemd...

@ Famkej: ik ken dat wel. Balen als hij online is en niets tegen jou zegt. Dat houdt in dat hij wss met een ander aan het chatten is. Wat ik overigens ook irritant vind, nummer 1 is erg stil vandaag. Ook bijna niet online. Als hij online is, zegt hij wel wat. In dat geval ga ik denken (weet dat hij de rest van de week vrij is, dat heeft hij me gisteren nog gestuurd), is hij wat leuks aan het doen. Zo ja, met wie? Zo kom ik wss over als een jaloers vreemd kreng, en dat wil ik niet. Maar ben gewoon nieuwsgierig. Ook omdat hij degene is waarvan ik hoop dat hij vraagt om wat af te spreken. En dat dus nog niet heeft gedaan. En ik ben nou eenmaal zo een ouderwets geval dat vind dat die eerste stap door de man gezet moet worden. En dan nog het leuke ervan: als hij me nu zou vragen, kan ik niet eens afspreken. Volgend weekend ga ik een paar dagen weg. Dus voor die tijd kan ik niet meer daten vrees ik :p.

Ik ben echt een vreemd persoon. Als ik het zo terug lees. *zucht*
Carpe Diem!
Ja ben op date geweeest: aardige kerel maar totaaaaaal niet mijn typ. Ben benieuwd of as vrijdag nog doorgaat. Niet zoveel contact.. Wel leuke mailwisseling met vent uit SF: je weet wel waarmee ik in bora bora heb afgesproken in 2100. Ook helemaal mijn typ. Maar waarom nou ad andere kant van de wereld???

Fwb met latter: zeker niet exclusief. Alleen hebben we afgesproken te stoppen als er gesext wordt. Ik date gewoon door. Maar ik ben wel kritisch. Maar het geeft mij vooral rust: heb toch een arm en sex om op terug te vallen dus ik hoef niet zo nodig. Kan dus rustig rond kijken. En wie weet verandert hij nog als zijn andere verantwoordelijkheden verzachten. Maar dat zie ik dan wel. Wacht ik niet op.

Efelide: klinkt leuk!!
@Imo: waarom dan pas 2100? Waarom niet 2015? :p
Carpe Diem!
Zo hehe het forum doet het weer. Ik word niet zo goed van mezelf. Gebeurt altijd als ik een leuke man ontmoet heb, dan word ik onzeker en ga ik zoeken naar redenen waarom het toch niet gaat werken. Moeilijk om er dan van te blijven genieten. Het is erg moeilijk een datum te vinden voor een tweede date. Ik heb nu meerdere voorstellen gedaan en vind eigenlijk dat hij nu wel even iets mag voorstellen. Onze date was pas gisteren, dus waarom ben ik nu zo ongeduldig? Ik heb erg slecht geslapen, dat speelt ook wel mee. Net maar weer op tinder aantal mannen zitten liken om mijn aandacht niet zo op deze leuke tinderman te richten. Ik neig een beetje naar het obsessieve dan en dat is nooit goed. Getsie, wat is dat daten toch lastig soms.
Is er een dag niets gepost of is mijn forum stuk?

Winkje, hoe staat het met afspreken met de sporter? ;)

Famke, Tinder 1 klinkt toch wel goed hoor. Is er al een afspraak eigenlijk? Dat heb ik even gemist. Of was hij degene die iets moest verzetten?

Re_ske, hoe is het met jou nu?

Systeemkast: Hoe was je date maandag?????

Ik ben gisteren op date geweest en dat was erg gezellig. Merkte dat ik er weinig verwachtingen van had, ook omdat ik mezelf voorgenomen heb om ook meer voor de leuk te daten en misschien mede daardoor was het erg ongedwongen. Nu hadden we ook een leuke omgeving om te daten, maar dat kan ik helaas ivm herkenbaarheid niet hier neerzetten. Ik geloof dat er nog wel een date gaat volgen, maar of dat perse is omdat we de nieuwe grote liefde in elkaar zien of omdat we ons samen schijnbaar prima kunnen vermaken weet ik niet. Er is overigens niet gekust.

Ik heb nu via OKC contact met een man die wel heel erg in de buurt komt van mijn perfecte plaatje (voor zover ik dat heb) zowel uiterlijk als innerlijk. Met één maar: ons bio-ritme verschilt enorm. Ik leef 's avonds op, maar hoef hem dan niet te appen, want dan slaapt hij al en hij stuurt mij 's ochtends weer berichten op tijdstippen dat ik echt nog niet aanspreekbaar ben. En het 'ergste' is, dat wij allebei ook echt grote fan zijn van ons eigen ritme. Dus niet dat we door werktijden of iets verplicht zo leven. Iemand dat wel eens mee gemaakt in een relatie? Dat daar enorm verschil tussen was? En geeft dat wrijving? Overigens wil ik niet zeggen dat ik het daar nu op af zou ketsen, hoor. Daar is hij echt te interessant voor.
manamana...tutuutududu
@Efelide, herkenbaar dat onzekere.. Maar is het ergens op gebaseerd denk je in dit geval?

@Misspatrice, niet raar hoor. Ik val ook op mannen met een tintje. Zowel ex als fwb . Maar dan heb ik ze wel liefst wit van binnen..

Ik vind ook dat als iemand geinteresseerd is, dat overduidelijk moet zijn.. anders ga ik ook twijfelen. En vaak is dat wel terecht.. Al zijn niet alle mannen van het vele appen, het ligt er ook aan hoe ze irl zijn/doen.

@Imo, ja dat is ook wel een goede afspraak, stoppen als er gesext wordt.

@Famke, huh hoe bedoel je dat dat de reden is dat je die van december nog niet terug gezien hebt? Wilde hij ook fwb zijn?

Haha, pot verwijt de ketel ja, mbt checken. Herkenbaar hoor.

Weekend was op zich fijn ;). Maar hij zei weer tegenstrijdige dingen, die me dan toch weer een soort van valse hoop geven, terwijl ik weet dat t niet kan. En daar heb ik een beetje verkeerd op gereageerd gisteren.. oeps :/ Dus we hebben alweer wat strubbelingen.. Maar is geloof ik alweer min of meer opgelost (voor zolang dat nog goed gaat).

Ja, ik ben zeker actief, maar nog geen perfecte match gevonden. Of te ver weg of niet hoog genoeg geschoold of niet mijn type of...tja. Ik heb natuurlijk ook maar 1 dag per week de mogelijkheid om iets zonder kind te doen, dus als ik fwb wil zien, kan ik daarnaast niet ook nog daten. Of fwb thuis uitnodigen, maar ik wil hem voorlopig nog even gescheiden houden van mijn kind.

@Lady_dana, hmm ja, ik denk dat t best wel veel voorkomt dat de ene meer een vroege vogel is en de ander een avondmens. Tja, ligt eraan hoeveel waarde je eraan hecht om die tijd samen te zijn of lekker je eigen ding te kunnen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven