Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 2 februari 2015 om 21:00
Ik moet nog een gesprek en wil ik dan ook nog gaven ze aan me graag te willen hebben... ben zo zat thuis zitten maar ben ook niet toe aan een baan voor meer dan een aantal uur in de week, eerst dit proberen. En ligt zo in mijn straatje, krijg trainingen op het schuldhulpvlak en begeleiding. En met goedkeuring van het UWV natuurlijk. ben zo BLIJ!
maandag 2 februari 2015 om 21:06
quote:Feeksje1977 schreef op 02 februari 2015 @ 21:00:
Ik moet nog een gesprek en wil ik dan ook nog gaven ze aan me graag te willen hebben... ben zo zat thuis zitten maar ben ook niet toe aan een baan voor meer dan een aantal uur in de week, eerst dit proberen. En ligt zo in mijn straatje, krijg trainingen op het schuldhulpvlak en begeleiding. En met goedkeuring van het UWV natuurlijk. ben zo BLIJ!
Dan kun je hier ook wel aan de slag.
Leuk voor je!
Dan kun je hier ook wel aan de slag.
Leuk voor je!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 2 februari 2015 om 21:09
maandag 2 februari 2015 om 21:20
quote:Feeksje1977 schreef op 02 februari 2015 @ 21:00:
Ik moet nog een gesprek en wil ik dan ook nog gaven ze aan me graag te willen hebben... ben zo zat thuis zitten maar ben ook niet toe aan een baan voor meer dan een aantal uur in de week, eerst dit proberen. En ligt zo in mijn straatje, krijg trainingen op het schuldhulpvlak en begeleiding. En met goedkeuring van het UWV natuurlijk. ben zo BLIJ!Wat fijn!
Ik moet nog een gesprek en wil ik dan ook nog gaven ze aan me graag te willen hebben... ben zo zat thuis zitten maar ben ook niet toe aan een baan voor meer dan een aantal uur in de week, eerst dit proberen. En ligt zo in mijn straatje, krijg trainingen op het schuldhulpvlak en begeleiding. En met goedkeuring van het UWV natuurlijk. ben zo BLIJ!Wat fijn!
Je bent zelf een theepot
maandag 2 februari 2015 om 21:20
quote:SuzanneSuus schreef op 02 februari 2015 @ 21:15:
[...]
Dat is volgens mij nou net weer anders, maar goed, de bokaal heb je
Nee hoor, die stonden in hetzelfde rijtje als nachecken. Bekritiseren (beoordelen-kritiseren) uitprinten (uitdraaien-printen) verzenden (versturen-zenden) uittesten (uitproberen-testen) nachecken (nagaan-checken)
Oorspronkelijk bestonden al deze woorden niet.
[...]
Dat is volgens mij nou net weer anders, maar goed, de bokaal heb je
Nee hoor, die stonden in hetzelfde rijtje als nachecken. Bekritiseren (beoordelen-kritiseren) uitprinten (uitdraaien-printen) verzenden (versturen-zenden) uittesten (uitproberen-testen) nachecken (nagaan-checken)
Oorspronkelijk bestonden al deze woorden niet.
maandag 2 februari 2015 om 21:22
quote:Amaqanda schreef op 02 februari 2015 @ 21:20:
[...]
Oorspronkelijk bestonden al deze woorden niet.Je hebt gelijk.
[...]
Oorspronkelijk bestonden al deze woorden niet.Je hebt gelijk.
Je bent zelf een theepot