Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 2 februari 2015 om 22:07
quote:Star schreef op 02 februari 2015 @ 22:03:
[...]
Maakt me niks uit, meneren met zulke spieren moeten gewoon opzitten en mooi wezen, that's all ik hou wel van dat keiharde werken van die kerels. Vandaag nog n fijn uitzicht in de gym, mijn trainer ging ff los met ijzer.
[...]
Maakt me niks uit, meneren met zulke spieren moeten gewoon opzitten en mooi wezen, that's all ik hou wel van dat keiharde werken van die kerels. Vandaag nog n fijn uitzicht in de gym, mijn trainer ging ff los met ijzer.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 2 februari 2015 om 23:47
quote:Amaqanda schreef op 02 februari 2015 @ 23:45:
Welterusten.
Ik heb besloten dat ik iemand die stellig beweerd dat psychiatrische stoornissen met een biologische reden veel beter te behandelen zijn eigenlijk ook gewoon niet serieus moet nemen
Ben weer helemaal zen.Heb haar even geloept en nee, niet al te serieus nemen. Hoewel ik wel denk dat ze problemen heeft.
Welterusten.
Ik heb besloten dat ik iemand die stellig beweerd dat psychiatrische stoornissen met een biologische reden veel beter te behandelen zijn eigenlijk ook gewoon niet serieus moet nemen
Ben weer helemaal zen.Heb haar even geloept en nee, niet al te serieus nemen. Hoewel ik wel denk dat ze problemen heeft.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar