Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Thordis2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 19:31:

[...]

Ik pm je de hele tijd foto's van mijn pielemuis!Oh, ik dacht ik speel het spelletje mee, ik wist niet dat iedereen dat mocht weten.
quote:Frizz schreef op 02 februari 2015 @ 19:32:

[...]

Betrof een in de war zijnde mevrouw die 's nachts allerlei gegevens van zichzelf online zette én bekend was bij de GGZ. Geen mod te vinden om het weg te gummen en ik vond haar wel een erg makkelijk doelwit zo. Toen ik uiteindelijk het juiste bureau aan de lijn had zijn ze een kijkje gaan nemen. Haar adres stond op het forum.Goed gedaan!
Waar is Pielemuis eigenlijk?
quote:Bieb2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 19:33:

[...]

Goed gedaan!Haha, ik vond het wel een beetje spannend.
Poeh mijn jongste heeft nu 39,8 en koorts stuipjes terwijl ze slaapt. net maar een zetpil gegeven en een waterijsje... ben kapot
quote:Frizz schreef op 02 februari 2015 @ 19:33:

[...]

Oh, ik dacht ik speel het spelletje mee, ik wist niet dat iedereen dat mocht weten.Ik wil trouwens wel foto's van jouw borsthaar terug!
Oh en goed gedaan Frizz! Zo zie je maar dat mannen een stuk doortastender zijn....
Dat vind ik een begrijpelijke actie frizz!

Feeks beterschap voor je dochter! Zo sneu als ze ziek zijn!
quote:Thordis2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 19:33:

Waar is Pielemuis eigenlijk?Die heeft een perma.
Oh wat naar hoog Feeksje. Beterschap voor het frummel.quote:Thordis2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 19:34:

[...]

Ik wil trouwens wel foto's van jouw borsthaar terug!Frizz heeft borsthaar?
quote:Feeksje1977 schreef op 02 februari 2015 @ 19:34:

Poeh mijn jongste heeft nu 39,8 en koorts stuipjes terwijl ze slaapt. net maar een zetpil gegeven en een waterijsje... ben kapot Ow bah, dat is inderdaad slopend.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Amaqanda schreef op 02 februari 2015 @ 19:31:

[...]

Keylogger topic op digiOh die mafkees. Het Noorwegengehalte ligt er wel erg dik bovenop he
quote:Solomio schreef op 02 februari 2015 @ 19:37:

[...]

Ow bah, dat is inderdaad slopend.

Dank, zelf ook nog ziek, heb het even gehad, hopelijk is het na vannacht wat beter met d'r anders maar de HA bellen ook.

Hoest hier? ik heb wel dat Noorwegen topic meegekregen, nog wat te lezen wat interessant is?
quote:Feeksje1977 schreef op 02 februari 2015 @ 19:34:

Poeh mijn jongste heeft nu 39,8 en koorts stuipjes terwijl ze slaapt. net maar een zetpil gegeven en een waterijsje... ben kapot Oh bah dat is waardeloos. Zo machteloos als je je dan voelt, echt kudt. Hopelijk knapt ze snel weer op.
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 februari 2015 @ 19:40:

[...]

Oh die mafkees. Het Noorwegengehalte ligt er wel erg dik bovenop he Nou idd. En bitje die er nog een schepje bovenop doet met een 112 melding wegens dreiging tot gijzeling
quote:Amaqanda schreef op 02 februari 2015 @ 19:43:

[...]

Nou idd. En bitje die er nog een schepje bovenop doet met een 112 melding wegens dreiging tot gijzeling Ow ik moet bijlezen dus!
quote:Thordis2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 19:35:

Oh en goed gedaan Frizz! Zo zie je maar dat mannen een stuk doortastender zijn....

Wil je dan helemaal ontbloot of alleen zo wat haartjes die boven mijn overhemd uitpiepen?
Feeksje wat lijkt me dat naar, je kind zo ziek. Sterkte!
Wat is het forum weer traag zeg!

quote:Thordis2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 19:33:

Waar is Pielemuis eigenlijk?

perma.

Nien is nog niet terug hè?
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 februari 2015 @ 19:42:

[...]

Oh bah dat is waardeloos. Zo machteloos als je je dan voelt, echt kudt. Hopelijk knapt ze snel weer op.Inderdaad, geen idee wat ik verder nog kan doen. Gelukkig slaapt ze nu naast me, kan ik even vrij bewegen
quote:vivapimpelmees schreef op 02 februari 2015 @ 19:52:

[...]

perma.

Nien is nog niet terug hè?Die ligt ziek in bed. Te veel stokbrood met smeersels gegeten, uit verveling.
quote:Bieb2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 19:50:

Wat is het forum weer traag zeg!

[afbeelding]Nou en heb de guru ook al 2x gezien in het laatste kwartier, wel maar even maar toch irritant.
quote:Feeksje1977 schreef op 02 februari 2015 @ 19:55:

[...]

Inderdaad, geen idee wat ik verder nog kan doen. Gelukkig slaapt ze nu naast me, kan ik even vrij bewegen Heel herkenbaar. En slapen is goed he, daar knappen ze vaak van op.
Ik heb nog geen goeroe gezien op mijn nieuwe laptop. Zou het een complot zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven