Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 3 februari 2015 om 18:14
dinsdag 3 februari 2015 om 18:49
Net al mijn afspraken voor de komende dagen afgezegd. Ik zie dingen die er niet zijn (binnen proporties hoor), teken dat ik gas terug moet nemen.
Nu alleen nog even op bezoek in het zkhs bij de blinde zieke buuv, daarna een paar dagen niks.
Nu alleen nog even op bezoek in het zkhs bij de blinde zieke buuv, daarna een paar dagen niks.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 3 februari 2015 om 19:08
quote:Solomio schreef op 03 februari 2015 @ 18:49:
Net al mijn afspraken voor de komende dagen afgezegd. Ik zie dingen die er niet zijn (binnen proporties hoor), teken dat ik gas terug moet nemen.
Nu alleen nog even op bezoek in het zkhs bij de blinde zieke buuv, daarna een paar dagen niks.Solo, zorg goed voor jezelf, hopelijk gaat het snel beter.
Nu alleen nog even op bezoek in het zkhs bij de blinde zieke buuv, daarna een paar dagen niks.Solo, zorg goed voor jezelf, hopelijk gaat het snel beter.
dinsdag 3 februari 2015 om 19:31
dinsdag 3 februari 2015 om 19:41
quote:Bieb2.0 schreef op 03 februari 2015 @ 19:31:
http://travelbird.nl/42307/cabin-hotel-ijsland/
Stora wanneer kunnen we komen??
Ik ga mee!
*gaat gelijk beginnen met het inkopen van de Nederlandse producten die Stora zo mist
http://travelbird.nl/42307/cabin-hotel-ijsland/
Stora wanneer kunnen we komen??
Ik ga mee!
*gaat gelijk beginnen met het inkopen van de Nederlandse producten die Stora zo mist
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu