Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER

01-02-2015 02:43 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ook lekker Moos.

Door, witlof wordt vaak niet gegeten omdat men het bitter vindt. Om ze lekker zoet te maken, even koken en dan voorzichtig aan beide zeiden lichtjes bakken. Dan wordt het laagje wat er omheen zit en het bitter maakt gekarameliseerd. Dan in de oven met ham en kaas. Heerlijk. (Wel even het binnenste eruit snijden van te voren).
Fok! is leuk Door, ben er ook vaak. Meestal om te lezen. En nooit problemen om in te loggen of andere bugs. Dus het kan wel.
Prada, ik blijf lachen om jouw Gordon blue of is dat Belgisch?

Benieuwd of de smiley het doet nu ik het gewoon getypt heb ipv aangeklikt.

Geen idee wat te eten, gaat om de dag goed en minder goed. Vandaag dus minder. Wel diverse dingen in huis, maar allemaal net totaal geen zin in. Down-dag hier vandaag. Nou ja, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ben nog nooit op Fok geweest volgens mij.

Ik schuif graag aan bij de gebakken aardappeltjes van Prada en de snijboontjes van Mocy.
quote:thee schreef op 03 februari 2015 @ 19:15:

Prada, ik blijf lachen om jouw Gordon blue of is dat Belgisch?

Benieuwd of de smiley het doet nu ik het gewoon getypt heb ipv aangeklikt.

Geen idee wat te eten, gaat om de dag goed en minder goed. Vandaag dus minder. Wel diverse dingen in huis, maar allemaal net totaal geen zin in. Down-dag hier vandaag. Nou ja, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.

(Duurde 5 hele minuten om dit citaat te laden, hoe lang zal het wel niet duren eer de post geplaatst is?). Het is eigenlijk Cordon Blue. Het komt uit Zwitserland of Oostenrijk.

En het is LEKKER! (Wij eten dat veel te veel )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Nee hoor, volgens mij bleu ipv blue maar hoe dan ook, wel lekker. Al maak ik 'm het liefst met (noten)roomkaas en rauwe ham of coburger of zo en een laagje mosterd onder de vulling. Die ham doe ik ook om de witlof ipv gekookte ham, maar dan met gewone jong belegen kaas. Maar ik ben niet zo'n kaasfan als velen hier.
quote:thee schreef op 03 februari 2015 @ 19:26:

Nee hoor, volgens mij bleu ipv de blue van blue band, maar hoe dan ook, wel lekker. Al maak ik 'm het liefst met (noten)roomkaas en rauwe ham of coburger of zo en een laagje mosterd onder de vulling. Die ham doe ik ook om de witlof ipv gekookte ham, maar dan met gewone jong belegen kaas. Maar ik ben niet zo'n kaasfan als velen hier.
steeds weer die klote 503 error melding, wat hebben ze in hemelsnaam uitgespookt afgelopen nacht/dag?
Dat lukt dus ook niet. Je hebt gelijk Thee, van bleu ipv blue. Geen idee waarom ik het opeens anders schreef.

Ik eet graag kaas, maar alleen van die straffe en oude kazen. Jonge gouda of zo vind ik niet zo lekker.
ik geef het op om te lezen/posten
Even op de doos gekeken en het is dus " Cordon bleu".

Ik haal ze altijd bij de Aldi uit de diepvries. Kip Cordon bleu, 3 in een doos voor 2.79 geloof ik. En het zijn best flinke stukken en heel erg lekker. Goed gevuld en snel klaar. Jongste komt er speciaal voor langs haha.

MV, dan eet je inderdaad wel gevarieerd.
Praadje, ja ik vind fritatta lekker om restjes op te maken. Van groente. Lekker uitje erdoor. Lekker met ham maar had van de week wat kipfilet. Geraspte kaas, kruiden en verder van tomaat, groente, vis, tomaat, champignons en alles wat er lekker bij smaakt. Voor 1 persoon koken heb je vaak wat groente over en op sla na kan heel veel lekker zijn. Nou ja, het een is lekkerder dan het andere maar ik krijg vaak van die wokgroente waar o.a. broccoli in zit, ook lekker met de ham en geraspte kaas. Nee het is bijna nooit hetzelfde hier hoor.

Na mijn laatste posting kon ik niet meer op het forum komen. 3 uur lang kwam ik er niet op.

Fok vind ik ruk
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ola!

Wat een verbetering, dat forum!

Steeds als ik een heel opstel geschreven heb, gaat die Guru er met zijn dikke kont bovenop zitten. Opstel weg..

Afijn, katermeneer zijn blaasontsteking is weer terug, dus de hele nacht weer in de weer geweest. Baas wilde me geen vrij geven, dus meneer zit nu thuis in de keuken met de kattenbak, eten en drinken. Vanavond maar weer naar de dierenarts
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Jeuh na 6 minuten kon ik al inloggen. Denk als ik het in dit topic niet zo gezellig vond, dat ik een ander forum zou zoeken. Wat een ergenis zeg.

Bah Crazy wat naar voor katermeneer.

En een
Kijk wil je een smiley plaatsen, plempt ie gewoon je bericht in het topic.

Wilde dus een zwaai voor alle dames want weet niet wanneer ik weer iets kan plaatsen. Wens jullie alvast een fijn weekend (je weet het niet).
Ik kon vanochtend even op het forum maar mijn bericht wilde hij niet plaatsen.

Nou weet niet meer wat ik had geschreven. Balen dat het nog niet lukt met het forum maar het zal wel snel verholpen worden. Denk dat de TD ook verschrikkelijk baalt.

Onverwachts kan ik vanmiddag nog terecht bij de tandartsenlabratorium, die hadden gister afgezegd wegens ziekte.

En erna moet ik nog snel naar een andere stad waar ik een tv kan ophalen, zou lekker zijn als het iets is, anders zit ik met 2 kapotte tv`s hahahah.

Nou hopelijk blijft het forum nu goed draaien, dan spreek ik jullie later weer.
Wat gek, dat met die smileys doet ie bij mij gelukkig niet. Ben wel ongeveer 3 uur bezig geweest vanochtend en gisteravond om een berichtje te plaatsen. Gisteravond heb ik het uiteindelijk maar opgegeven.

En inderdaad, voor je het weet duurt het 3 dagen voor we je zien zwaaien Lime!

Maar
Dat zou wat zijn MV. Geen forum en geen tv.

Haha (ipv lachende smiley) Crazy.

Voor nu geef ik de moed even op, maar ik blijf proberen te zwaaien!

Zo de gehaktballen liggen te pruttelen. Ga ik nu maar een boek lezen ofzo. Heb tijd over dankzij viva.
Thee, ik verbaas mij over iets. Je schrijft hier meestal maar 1 posting op een dag, weinig energie en nog herstellende. Maar ik zie je wel continu je ongenoegen posten op het CM. Zou je die energie niet in jezelf en/of leuke dingen steken?

Denk je niet dat de TD, de CM en de mods niet hard ermee bezig zijn om het forum in orde te krijgen? Dat ze er ook niet van balen dat het nog niet in orde is. Dat het halve forum al heeft gereageerd op het CM en waarschijnlijk de email. Begrijp dat niet zo goed van iedereen. Denk dat we allemaal vreselijk balen maar dat alles eraan gedaan wordt om het te verhelpen.

Het helpt echt niet als iedereen om de paar minuten daar laten weten hoe ruk het nu is. Maar goed, ik zal wel de enige hier zijn die zo denkt. En ja, ik baalde ook gisteravond zonder tv en zonder forum maar goed, ook dat komt weer goed.

Zo even mijn frustratie geuit
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 februari 2015 @ 14:32:

Thee, ik verbaas mij over iets. Je schrijft hier meestal maar 1 posting op een dag, weinig energie en nog herstellende. Maar ik zie je wel continu je ongenoegen posten op het CM. Zou je die energie niet in jezelf en/of leuke dingen steken?

Denk je niet dat de TD, de CM en de mods niet hard ermee bezig zijn om het forum in orde te krijgen? Dat ze er ook niet van balen dat het nog niet in orde is. Dat het halve forum al heeft gereageerd op het CM en waarschijnlijk de email. Begrijp dat niet zo goed van iedereen. Denk dat we allemaal vreselijk balen maar dat alles eraan gedaan wordt om het te verhelpen.

Het helpt echt niet als iedereen om de paar minuten daar laten weten hoe ruk het nu is. Maar goed, ik zal wel de enige hier zijn die zo denkt. En ja, ik baalde ook gisteravond zonder tv en zonder forum maar goed, ook dat komt weer goed.

Zo even mijn frustratie geuit

Eens

Al vermaak ik me wel kostelijk met het lezen van iedereen zijn guru / meditatie / zen grapjes in de klaagtopics. Maar als TD en CM zou ik er niet veel gelukkiger van worden om het elke 5 minuten te horen. Op een gegeven moment weet je het wel.

Ik werk ook bij een webshop klantenservice en als hier iets het niet doet en mensen gaan om de 5 minuten bellen/mailen/zeuren, dan zou ik ook gillend gek worden.
Jeee, het werkt weer hier! Ben ik ook een keer ziek thuis, doet het forum het gewoon twee dagen niet. Heb wel teruggelezen maar door mijn wattenhoofd weinig onthouden. Wat eten betreft, ik lust alles wat jullie postten.
Crazycatlady schreef op 04 februari 2015 @ 14:38
Lezen en posten nog steeds bijna niet te doen.
De lui die het moeten fiksen/fixen?

Nou nee, dat had niet eens nodig moeten zijn, niet op deze schaal.En ja ik vind het ook gepruts van de bovenste plank en snap de sneren volledig. Het zal je product maar zijn..... incl. die superbelachelijke melding van 'overbelast'. En als ze nou een keer zeggen wat er is ipv off topics verwijderen maar nee, de kopinhetzandhouding lekker volhouden (tot adverteerders afhaken).

Ik kijk vanavond of zo wel weer even.
Succes bij het tandlab Myv, even doorbijten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven