Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Nee écht... werkt het forum nog stééds niet naar behoren? Wie had dát nou kunnen bedenken...????

*Kuch*
Traagheid alom. Duurt eeuwen om te posten of van topic te switchen.
quote:GateKeeper schreef op 03 februari 2015 @ 16:05: Het lijkt wel of het forum steeds slechter gaat werken. Voor een forum wat dagelijks meer dan een miljoen bezoekers trekt is dit wel heel amateuristisch werk hoor.

Volgens de community manager (ergens aan het eind van het vorige bugtopic met 2500+ Posts) zijn de bezoekersaantallen niet teruggelopen door het nieuwe forum...

zou ze weten dat de tandenfee niet bestaat?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dames,ff uitloggen, cookies wissen ( die functie staa bij het inlogscherm) en opnieuw inloggen.

Dat lost een deel vd foutmeldingen op
Je bent zelf een theepot
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 februari 2015 @ 14:01:

Beste forummers,

Zaols jullie zien, zijn we weer online. Het loopt allemaal nog niet zo soepel, maar het systeem heeft even tijd nodig om weer volledig te functioneren. Ook is de TD nog bezig met aanpassingen.

met vriendelijke groet,

JuniorHoe lang is 'even' ongeveer?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mods,

Het wissen van cookies haalt wat foutmeldingen weg. Maar ik ben nu een minuut of 20 online en zie de performance ( snelheid) afnemen.

Laden duurt langer, posten duurt heel veel langer.
Je bent zelf een theepot
De performance neemt nu heel hard af!
Je bent zelf een theepot
Het gaat zelfs nu zo traag dat ik foutmeldingen krijg (kan server niet vinden)
Je bent zelf een theepot
Ik kan geen smileys plaatsen.

Pagina's laden duurt eeuwen.

Over reacties plaatsen zal ik maar zwijgen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Het wordt alleen maar slechter. Trager, ava's zijn verdwenen, op de startpagina van het forum doet de knop 'pijlers' niks.

Wanneer wordt er weer eens wat gefikst? De lijst met bugs wordt alleen maar langer ipv korter...
Ik zou het forum maar weer offline halen totdat het echt werkt. De guru maakt overuren. En server wil niet gevonden worden.

Kijken of dit geplaatst wordt....
jongens het forum werkt voor geen meter, ik haak af, toedelidoki
Hopeloos. Er is gewoon helemaal niets veranderd.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
krijgen die lui die dat onderhoud plegen een écht salaris en zo?

Hebben ze geen kerstpakket gehad dit jaar en is dit pure wraak?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind het ook ongelooflijk. Zo'n groot forum, en dan zulk amateuristisch gedoe. Dat er aanvankelijk bugs in zitten, dat kan natuurlijk. Maar dat het na 3 maanden (!) nog geen spat verbeterd is, dat vind ik echt kwalijk. Bijzonder slechte reclame, dit.
quote:SuzanneSuus schreef op 03 februari 2015 @ 18:58:

Het gaat zelfs nu zo traag dat ik foutmeldingen krijg (kan server niet vinden)

En de guru is er weer.

Nogmaals, het begon goed om 18:00 ( vlotte performance) maar binnen 20 minuten zag ik het afnemen.

Maar goed, dit is nu wel duidelijk.

Sterkte mods en td, chin up en hup weer verder denk ik
Je bent zelf een theepot
Mobiel werkt alles wel lijkt het. Maar traaaaaaaaaaaaaag.
En Bhagwan de guru is het mediteren nog steeds niet moe...
quote:theemok schreef op 03 februari 2015 @ 19:22:

Ik vind het ook ongelooflijk. Zo'n groot forum, en dan zulk amateuristisch gedoe. Dat er aanvankelijk bugs in zitten, dat kan natuurlijk. Maar dat het na 3 maanden (!) nog geen spat verbeterd is, dat vind ik echt kwalijk. Bijzonder slechte reclame, dit.

Het vorige forum was er een jaar en toen zat het ook nog vol met fouten.

Vervolgens hebben ze een heel nieuw forum geplaatst waar nog meer ellende in zit.

Maar maak je geen orgen, over een maand of 9 komt er vast weer een nieuw forum :D
Niet geschoten is altijd mis
Ik haak ook af.

Catch you on the flipside.
Aan degene die NU, OP DIT MOMENT met zijn fikken aan de server ( of whatever ) zit; afblijven!!!!!!!!!!!!!!! Ook jij kan er niks van!!!!!
Aan degene die NU, OP DIT MOMENT met zijn fikken aan de server ( of whatever ) zit; afblijven!!!!!!!!!!!!!!! Ook jij kan er niks van!!!!!
quote:Bitje93 schreef op 03 februari 2015 @ 19:33:

[...]

Het vorige forum was er een jaar en toen zat het ook nog vol met fouten.

Vervolgens hebben ze een heel nieuw forum geplaatst waar nog meer ellende in zit.

Maar maak je geen orgen, over een maand of 9 komt er vast weer een nieuw forum :DWaar nog meer ellende in zit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kunnen jullie geen stage gaan lopen bij Fok!
Werkt voor geen meter. Had gehoopt dat na het "onderhoud" een hoop problemen opgelost zouden zijn, maar nee dus.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven