Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 3 februari 2015 om 14:01
dinsdag 3 februari 2015 om 14:16
dinsdag 3 februari 2015 om 14:32
En weer is het forum uren offline geweest en vervolgens werkt het weer niet goed. Het is nog trager dan anders en de foutmeldingen zijn er nog steeds. Hoe krijgen jullie het voor elkaar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 3 februari 2015 om 15:44
Wat een focking drama. Bijna driekwart dag offline en het is nog veel beroerder dan daarvoor. Hulde hoor, wist niet dat het nog slechter kon. Maar jullie hebben het toch voor elkaar.
De Guru is hier alweer 20 keer langsgeweest.
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 426042898
Varnish cache server
De Guru is hier alweer 20 keer langsgeweest.
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 426042898
Varnish cache server
dinsdag 3 februari 2015 om 16:05
Jongens wanneer gaan jullie dit nou eens goed oplossen? Nu bij iedere klik die ik doe krijg ik die mediterende guru. Het lijkt wel of het forum steeds slechter gaat werken. Voor een forum wat dagelijks meer dan een miljoen bezoekers trekt is dit wel heel amateuristisch werk hoor.
*natuurlijk ik klik op "plaats je reactie" en weer die #$*&$*#& guru........*
en nog een keer die guru.
en nog een keer die guru
*natuurlijk ik klik op "plaats je reactie" en weer die #$*&$*#& guru........*
en nog een keer die guru.
en nog een keer die guru
dinsdag 3 februari 2015 om 17:44
Ik zie ook geen avatars.
Tevens krijg ik al een paar keer deze melding:
De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: topic::new_message::input_missing
Je ziet, ze denken zelfs daar met jullie mee.
Edit, deze melding krijg ik dus als ik een smiley wil plaatsen. Lijkt mij een melding dat ze vergeten zijn de smileys terug te zetten.
Tevens krijg ik al een paar keer deze melding:
De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: topic::new_message::input_missing
Je ziet, ze denken zelfs daar met jullie mee.
Edit, deze melding krijg ik dus als ik een smiley wil plaatsen. Lijkt mij een melding dat ze vergeten zijn de smileys terug te zetten.