Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Nog in de tijd van het vorige forum is mij plechtig beloofd dat notificaties bij priveberichten helemaal bovenaan de ToDo-list stond.

Ondertussen zijn we een forum verder, 2 verbetersesssies verder, ik begin mij nu toch oprecht af te vragen wanneer de TO zijn allereerste puntje van de ToDo-list af gaat handelen.
Niet geschoten is altijd mis
quote:JuniorModeratorViva schreef op 02 februari 2015 @ 17:09:

Voor degenen die zeggen dat de zoekfunctie niet werkt: wat werkt er precies niet, om welke browser gaat het en wat voor apparaat gebruik je?

iPad met safari

Laptop met Chrome

Smartphone afwisselend Chrome en IE.

Tablet Android met Chrome en IE.
quote:Bitje93 schreef op 02 februari 2015 @ 17:26:

Nog in de tijd van het vorige forum is mij plechtig beloofd dat notificaties bij priveberichten helemaal bovenaan de ToDo-list stond.

Ondertussen zijn we een forum verder, 2 verbetersesssies verder, ik begin mij nu toch oprecht af te vragen wanneer de TO zijn allereerste puntje van de ToDo-list af gaat handelen.

Beste Bitje93,

De CM heeft een tijdje geleden al aangegeven dat het oplossen van dat probleem dusdanig veel tijd kost dat er is besloten om dat naar de volgende periode die de TD voor Viva krijgt door te schuiven.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:yasmijn schreef op 02 februari 2015 @ 17:31:

[...]

iPad met safari

Laptop met Chrome

Smartphone afwisselend Chrome en IE.

Tablet Android met Chrome en IE.Dank je wel Yasmijn en wat werkt er precies niet?
Op mijn ipad met safari werkt het wel en ik heb icoontjes ook nog

Over de resultaten kun je van mening verschillen maar de functie doet het wel.
Je bent zelf een theepot
Op de iPad doet ie het nu wel. Heb alleen mezelf gezocht.

De andere apparaten moet ik nog proberen, maar daar heb ik nu even geen tijd voor.
quote:yasmijn schreef op 02 februari 2015 @ 17:47:

Op de iPad doet ie het nu wel. Heb alleen mezelf gezocht.

De andere apparaten moet ik nog proberen, maar daar heb ik nu even geen tijd voor.Fijn dat het op de iPad nu iig wel werkt.
Op mijn iPad werkt de zoekfunctie niet in safari, wel in Chrome. Ik zal straks mijn cookies op de laptop verwijderen, kijken of het dan beter gaat.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik zie helemaal geen avatars.

Jullie?
geen avatars hier en emoticons plakken in een bericht gaat ook telkens fout
Ik zit mobiel en zie wel avatars.
quote:StoraHuntur schreef op 02 februari 2015 @ 16:59:

Als je een plaatje wilt plakken en op het icoontje klikt wordt prompt je bericht geplaatstklopt hier ook
Op de iPad inderdaad ook avatars.

PC niet.
soms wel avatars, soms niet
laptop met IE hier
Nu ik de cookies heb verwijderd werkt de zoekfunctie goed in Chrome.

Alleen jammer dat hij niet werkt in safari op de ipad.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Op laptop met FF doet de zoekfunctie het nu. En wat een mooie! Nog wel even uitproberen of het naar wens werkt natuurlijk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zoekfunctie werkt niet. Als test typte ik 'aanrechtrand' in, omdat daar net een topic over is geopend, maar er waren geen resultaten.
quote:Alixane schreef op 02 februari 2015 @ 20:27:

Nu ik de cookies heb verwijderd werkt de zoekfunctie goed in Chrome.

Alleen jammer dat hij niet werkt in safari op de ipad.

Dat zei Yasmijn ook, werkte uiteindelijk wel.

Hier geen probleem met iPad en safari
Je bent zelf een theepot
quote:vivapimpelmees schreef op 02 februari 2015 @ 20:38:

Zoekfunctie werkt niet. Als test typte ik 'aanrechtrand' in, omdat daar net een topic over is geopend, maar er waren geen resultaten.

Hij werkt wel maar niet optimaal.

Ontdekte ik eerder al, postte ik ook.

Het lijkt alsof nieuwe topics (x dag oud) nog niet worden meegenomen
Je bent zelf een theepot
quote:vivapimpelmees schreef op 02 februari 2015 @ 20:38:

Beste Vivapimpelmees,

Het duurt even voordat een topic in de database staat waaruit de zoekfunctie werkt, dat is tevens ook de reden dat er een verschil kan zitten tussen het aantal postings in de actieve en de nieuwe lijst. Als het goed is, zou je het topic met een minuut of 10 wel moeten kunnen vinden.

met vriendelijke groet,

Junior
Ik krijg nu op bepaalde topics wel de guru en bij andere niet. Ik heb net gepost in het spuugpaleis daar kan ik nu niet meer op. Maar op napraat kan ik wel. Hoe komt dit?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 02 februari 2015 @ 20:46:

[...]

Beste Vivapimpelmees,

Het duurt even voordat een topic in de database staat waaruit de zoekfunctie werkt, dat is tevens ook de reden dat er een verschil kan zitten tussen het aantal postings in de actieve en de nieuwe lijst. Als het goed is, zou je het topic met een minuut of 10 wel moeten kunnen vinden.

met vriendelijke groet,

Junior

Maar oude topics zouden dus wel moeten verschijnen? Want dat gebeurt nu namelijk ook niet.

Als ik zoek op 'expeditie poolcirkel' vind ik alleen het meest recente topic (totaal maar 1 resultaat!) , maar er was er nog een uit 2012 en nog wel een aantal topics waarin het programma genoemd wordt.
quote:Maackii schreef op 02 februari 2015 @ 20:51:

Ik krijg nu op bepaalde topics wel de guru en bij andere niet. Ik heb net gepost in het spuugpaleis daar kan ik nu niet meer op. Maar op napraat kan ik wel. Hoe komt dit?

Beste Maackii,

Ik heb geen idee, de guru is soms heel tijdelijk.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:LoiseauCoureur schreef op 02 februari 2015 @ 21:08:

[...]

Maar oude topics zouden dus wel moeten verschijnen? Want dat gebeurt nu namelijk ook niet.

Als ik zoek op 'expeditie poolcirkel' vind ik alleen het meest recente topic (totaal maar 1 resultaat!) , maar er was er nog een uit 2012 en nog wel een aantal topics waarin het programma genoemd wordt.

Als het goed is, zouden oudere topics wel moeten verschijnen, maar tot wanneer de zoekfunctie teruggaat, weet ik eerlijk gezegd niet.

Ik wacht even de werkzaamheden van vannacht af om te kijken wat daar uit komt en anders leg ik het neer bij de TD.

met vriendelijke groet,

Junior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven