Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Doet het forum het weer?
Ja, nu even wel!
Hij is nog wel ontzettend traag en ik krijg constant de guru te zien.

Ook kreeg ik zonet de melding: er is een fout opgetreden. Als je denkt dat er problemen zijn met het forum, neem dan contant met ons op. Nou, dat denk ik niet alleen, dat is ook zo.
Sinds mijn vorige post, de guru al weer zeven keer gezien!
quote:MissJodiF schreef op 04 februari 2015 @ 08:20:

Hij is nog wel ontzettend traag en ik krijg constant de guru te zien.

Ook kreeg ik zonet de melding: er is een fout opgetreden. Als je denkt dat er problemen zijn met het forum, neem dan contant met ons op. Nou, dat denk ik niet alleen, dat is ook zo.Hier hetzelfde, begrijp niet helemaal waar ze mee bezig zijn.
Weinig bij te lezen, ga denk ik maar even hard poetsen in huis. Als het dan vanmiddag hier wat beter gaat heb ik er tijd voor.
quote:Honeymoonquiz schreef op 04 februari 2015 @ 08:22:

[...]

Hier hetzelfde, begrijp niet helemaal waar ze mee bezig zijn.Zij waarschijnlijk ook niet.
Goh, drie dagen bijna niet hier geweest, heb ik nog niets bij te lezen

Als Viva dit niet snel fatsoenlijk oplost, zou het zo maar kunnen zijn dat de adverteerders vertrekken.
quote:MissJodiF schreef op 04 februari 2015 @ 08:25:

[...]

Zij waarschijnlijk ook niet.Net als die man van de NS die gisteren in het journaal vertelde hoe de computerstoring van maandag was ontstaan. Wat hij probeerde uit te leggen is Sandtmans dagelijks werk. Het verhaal klonk aardig voor leken, maar Sandtman had grote vraagtekens bij de voorbereiding.
Hebben ze IT'ers uit groep 6 in dienst bij Viva? Wat een drama.
quote:Star schreef op 04 februari 2015 @ 08:45:

Hebben ze IT'ers uit groep 6 in dienst bij Viva? Wat een drama.Tja, mijn ict-er uit groep 8, mocht geen vrij deze week. Cito lvs deze week, en die zijn dit jaar belangrijker dan de cito eindtoets. En omdat ik hem nog een beetje op een goede middelbare school wil krijgen, moest Viva het even zonder hem doen!
Nou school wordt bedankt

Ik ga een nieuwe F5-knop declareren.
quote:MissJodiF schreef op 04 februari 2015 @ 08:13:

Doet het forum het weer?Tot mijn grote verbazing nu even wel.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bijna slapeloze nacht achter de rug en dan zonder forum, dat is dubbel erg.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Even kijken hoe lang het duurt voordat deze post geplaatst wordt...
Libelle doet het wel zie ik

( nooit geweest, layout vergelijkbaar, ander font, andere iconen)
Je bent zelf een theepot

Dusss..we zijn er weer? even?
Omdat hier toch niets te beleven viel, ging ik eens flink de badkamer poetsen. Zo gezegd, zo gedaan en na afloop val ik van de trap, met de nog volle emmer water. Wat een bende! Vijf liter water is dan ineens heel heel veel. Zelf heb ik niks gelukkig, maar het tapijt is de eerste dagen nog niet droog denk ik!

Nadat al het water was opgeruimd, maak ik een lekkere bak thee, daar moet koek bij en dus kijk ik in de trapkast of er nog iets lekkers is. Daar droop het water dus ook van de boodschappen, bah!
Eindelijk, hij doet het weer.

Sandt, dat is balen! Gelukkig mankeer je niets!

Solo, dat is ook niet fijn!

Ik ben ziek thuis en dacht me te kunnen vermaken hier op het forum, niet dus. Hopelijk vanaf nu wel.
Dubbel
Hè balen Solo!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga maar een film kijken, het laden hier gaat zo traag. Kom straks nog wel eens een poging wagen.
Ik ben al 10 minuten niet van het forum gegooid door de Guru!

In die tijd pas twee topics kunnen openen, dat dan weer wel...
Sandt, gelukkig heb je zelf niets! Heb je vloerbedekking liggen? Een ongevraagde tip: eerst even flink deppen met handdoeken en daarna flink veel rijst erop gooien en daar weer een handdoek overheen. Dat versnelt het een beetje en dan heb je minder kans op waterkringen.
Bah, stom forum. Vind er niets aan zo.

Constant guru / foutmelding / supertraag.

Sandt, pech joh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven