Tettertopic versie 32!
maandag 2 februari 2015 om 23:06
Ja, thuis werken is lekker. Zeker als ik incalculeer dat ik eerst een hele ochtend WOG vertoon en weet dat het daarna goed gaat.
De films waren prima. Op de eerste twee na...... maar de overige 9 waren echt goed. Zaterdagavond hebben we echt een bizarre onzin-film gezien. Heerlijk. Ik heb de muziek nu als ringtone in gebruik. linkje met trailer
Gewoon een keertje doen, Bij! Je kunt ook gewoon 1 film uitkiezen natuurlijk.
De films waren prima. Op de eerste twee na...... maar de overige 9 waren echt goed. Zaterdagavond hebben we echt een bizarre onzin-film gezien. Heerlijk. Ik heb de muziek nu als ringtone in gebruik. linkje met trailer
Gewoon een keertje doen, Bij! Je kunt ook gewoon 1 film uitkiezen natuurlijk.
dinsdag 3 februari 2015 om 20:15
Whoeiii! De guru is me goedgezind!
Splinter, ik ga volgend jaar idd gewoon naar een film. Desnoods in m'n eentje
Neuroloog gebeld en de medicatie wordt opgehoogd. Neuro is vol vertrouwen dat het daarmee onder controle te krijgen is. Mooi zo.
Heb me zo verveeld zonder forum dat ik me ben gaan verdiepen in het Dudeisme Ben nu zelfs officieel priester van The Church of the Latter-day Dude
Splinter, ik ga volgend jaar idd gewoon naar een film. Desnoods in m'n eentje
Neuroloog gebeld en de medicatie wordt opgehoogd. Neuro is vol vertrouwen dat het daarmee onder controle te krijgen is. Mooi zo.
Heb me zo verveeld zonder forum dat ik me ben gaan verdiepen in het Dudeisme Ben nu zelfs officieel priester van The Church of the Latter-day Dude
dinsdag 3 februari 2015 om 22:23
Goh zeg, doet het forum het nu al weer?
Bij, fijn dat neuro positief is, dan gaan we daar gewoon in mee!
Ik was vandaag ook bij de neuroloog, voor een EMG van mijn onderarmen. De tintelingen, dove gevoel en de gewrichtspijn komt iig niet van een zenuwbeknelling. Dat is fijn maar waar het dus wel door komt is niet echt duidelijk. Kan met de fibro te maken hebben en dat ik tegen het hypermobiele aan zit waardoor alles gewoon gevoelig is. Nou ja, weten we dat ook weer. Wat een k**-onderzoek is zo'n EMG zeg, stel je voor dat je sterk schrikdraad moet vasthouden. Ik vond de schokken best behoorlijk, niet echt pijnlijk maar wel heel vervelend. Mijn vingers wiebelden alle kanten op Nu spierpijn in mijn onderarmen en lam gevoel. Nou volgende week nog naar de reumaverpleegkundige en dan heb ik het zkh voorlopig wel weer vaak genoeg gezien.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 4 februari 2015 om 19:40
quote:Bij_Zonder schreef op 04 februari 2015 @ 19:32:
[...]
Well, that's like, your opinion
Da's bijna net zo'n mooie discussie-dooddoener als 'dat mag jij vinden'.
Leer je dat op dudeisme?
Olijfje, niet fijn zeg.
Heb je het in beide armen, of kan het nog te maken hebben met je elleboog van een paar jaar terug?
[...]
Well, that's like, your opinion
Da's bijna net zo'n mooie discussie-dooddoener als 'dat mag jij vinden'.
Leer je dat op dudeisme?
Olijfje, niet fijn zeg.
Heb je het in beide armen, of kan het nog te maken hebben met je elleboog van een paar jaar terug?
woensdag 4 februari 2015 om 19:59
Kousen heb ik al, die helpen niet.
Waar het wel voor zou kunnen helpen is met hardlopen, tegendruk. Dus dat ga ik eens proberen als werkgezeik een beetje achter de rug is.
Ze zei dat ik waarschijnlijk naast lipoedeem ook een lymfeoedeem ontwikkel. Lipoedeem is stabiel en lymfeoedeem laat mijn benen zwellen door vocht. Door vocht komt er druk op de lipoedeem en dat maakt dat het zo een pijn doet steeds. Lipoedeem is de enige oedeemvorm met pijn.
Zij verwacht dat als ik voorlopig elke week kom, het dan afgebouwd kan worden naar 1x pm ofzo. Dat zou fijn zijn
De behandeling deed geen pijn want het is heel zachtjes allemaal. Had wel hoofdpijn daarna en vervelende druk op mijn benen maar dat ging weer weg en mijn benen voelen minder zwaar aan nu.
Waar het wel voor zou kunnen helpen is met hardlopen, tegendruk. Dus dat ga ik eens proberen als werkgezeik een beetje achter de rug is.
Ze zei dat ik waarschijnlijk naast lipoedeem ook een lymfeoedeem ontwikkel. Lipoedeem is stabiel en lymfeoedeem laat mijn benen zwellen door vocht. Door vocht komt er druk op de lipoedeem en dat maakt dat het zo een pijn doet steeds. Lipoedeem is de enige oedeemvorm met pijn.
Zij verwacht dat als ik voorlopig elke week kom, het dan afgebouwd kan worden naar 1x pm ofzo. Dat zou fijn zijn
De behandeling deed geen pijn want het is heel zachtjes allemaal. Had wel hoofdpijn daarna en vervelende druk op mijn benen maar dat ging weer weg en mijn benen voelen minder zwaar aan nu.
woensdag 4 februari 2015 om 20:04
Goed vooruitzicht met afbouwen en minder pijn. En dan kom je ook aardig goed uit met je behandelingen. 18 toch?
Goed drinken nu om je afvalstoffen te laten verhuizen.
Ik heb trouwens ook dat het enorm pijn doet als Dimitris over me heen loopt. Vooral als hij even blijft staan, al dat gewicht op die pootjes. Dan kan ik wel door de grond zo zeer.
Alleen op mijn bovenbenen overigens. Maar mijn doorbloeding is daar ook ruk.
Goed drinken nu om je afvalstoffen te laten verhuizen.
Ik heb trouwens ook dat het enorm pijn doet als Dimitris over me heen loopt. Vooral als hij even blijft staan, al dat gewicht op die pootjes. Dan kan ik wel door de grond zo zeer.
Alleen op mijn bovenbenen overigens. Maar mijn doorbloeding is daar ook ruk.
donderdag 5 februari 2015 om 07:29
Daar mag je idd blij om zijn Splinter, ik kwam het forum gisteravond niet meer op.
Fijn dat de behandeling geholpen heeft Pilou. Blij dat de pijn meevalt.
Ik ben maar weer thuis aan het werk, hier ligt sneeuw en de treinen rijden weer zeer onregelmatig. Dochter zat al vast in Schiedam. Dan heeft het voor mij ook geen zin om te gaan. Nu maar weer een mail sturen dat ik thuis werk vandaag. Om moedeloos van te worden. Gelukkig gaat het winterse weer binnenkort weer weg.
Fijn dat de behandeling geholpen heeft Pilou. Blij dat de pijn meevalt.
Ik ben maar weer thuis aan het werk, hier ligt sneeuw en de treinen rijden weer zeer onregelmatig. Dochter zat al vast in Schiedam. Dan heeft het voor mij ook geen zin om te gaan. Nu maar weer een mail sturen dat ik thuis werk vandaag. Om moedeloos van te worden. Gelukkig gaat het winterse weer binnenkort weer weg.
donderdag 5 februari 2015 om 11:01
Dank je wel, vroege vogels
Hier verder geen feestelijkheden, hoor. Weer een jaar erbij en, verdorie, niemand van jullie haalt me in, waar blijven jullie nou .
Mijn ouders en zusje komen vanmiddag koffie/borrel halen, ff gezellig bijkletsen en ik krijg van mijn mam altijd een paar tassen voorjaarsbloemen/knollen op mijn verjaardag, hyacinthenbollen, anemomen enzo. Vind ik altijd erg leuk om te krijgen, vooral nu er vannacht weer een pak poeder is gevallen! En ze staan ook altijd zo leuk bij de Kerstboom
Hier verder geen feestelijkheden, hoor. Weer een jaar erbij en, verdorie, niemand van jullie haalt me in, waar blijven jullie nou .
Mijn ouders en zusje komen vanmiddag koffie/borrel halen, ff gezellig bijkletsen en ik krijg van mijn mam altijd een paar tassen voorjaarsbloemen/knollen op mijn verjaardag, hyacinthenbollen, anemomen enzo. Vind ik altijd erg leuk om te krijgen, vooral nu er vannacht weer een pak poeder is gevallen! En ze staan ook altijd zo leuk bij de Kerstboom