Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
quote:Pil0u schreef op 02 februari 2015 @ 21:22:

Haat aan kantoortuinen.

De werkplek waar ik nu af en toe zit, zitten we met zijn 6e aan een blok. Zitten ze te bellen, jezus, hoor mijzelf niet eens denken. Ik kan niet ook gaan bellen dan hoor, concentratie volledig weg.

Dat heb ik dus ook als ik zit te mailen. Om mij heen zit nog 30 vrouw en een verdwaalde homo te bellen.

Gestoord word ik er van.
quote:Pil0u schreef op 02 februari 2015 @ 19:54:

Opbokken met sneuneuzen!

Ik ben heul collegiaal, haal ook koffie. Bij wie moet ik zijn om me erin te likken?

Koffie moet hier wel op de pauze knop gehaald worden. Gaat af van de hele 7% die je hebt per dag..

Wil je vast niet meer hé.
Alle reacties Link kopieren
Nee, laat maar zitten. Ik wil wel werken waar Dee werkt. Kan je thuis werken als de trein niet rijdt of eerder weg als je geen zin meer hebt
In een ver grijs verleden eens bij de Belastingdienst gewerkt. In 1 hele grote ruimte met een man of 50.... elk met 4 aan een blok. Geen doen. Tuinen gaan we geloof ik niet krijgen. En over flexwerken hebben we al eens een ochtendje zitten praten. Gaat echt niet werken. Als ik alleen al kijk naar een paar v an mijn collega's, die gaan dit zo niet leuk vinden.
quote:Pil0u schreef op 02 februari 2015 @ 21:37:

Nee, laat maar zitten. Ik wil wel werken waar Dee werkt. Kan je thuis werken als de trein niet rijdt of eerder weg als je geen zin meer hebt Ja dat wil ook wel. Dee?
Mag ik ook meedoen?

En dan maken we een prachtige flex-kantoortuin voor alle sneuneuzen in onze omgeving. Met een groot hek eromheen. Op slot.
quote:Splinter_ schreef op 02 februari 2015 @ 21:43:

Mag ik ook meedoen?

En dan maken we een prachtige flex-kantoortuin voor alle sneuneuzen in onze omgeving. Met een groot hek eromheen. Op slot.Pleuren we Haan en eh... even een naam voor mijn sneuneusmanager bedenken, erbij
Mijn naar frituurvet meurende schreeuwcollega.. bouwen we daar een geluiddicht hok met rozengeur voor?
Hoi hoi,

hier ook rillingen bij de gedachte aan kantoortuinen en flexplekken. Brrr...

Sorry voor het niet reageren op andere troubles, krijg het niet bijgelezen nu. Kind is in drie dagen tijd met een rotgang de puberteit in geracet en de hormonen druipen van het behang hier. Achter dat behang zit diezelfde puber geplakt inmiddels. Puber kopen iemand? Krijgen? Geld toe?

Verder begon ik met solliciteren en toen kwamen de wegtrekkers/absences weer in volle hevigheid opzetten. Morgen neuroloog bellen maar weer, ik krijg 2 posts op een forum en drie steekwoorden in een zoekmachine op papier en dan is het weer op voor de rest van de dag. Gaat niet goed dus.

En ik mis Loesje. De zigeuner mist Loesje (imiteert haar gedrag, wordt wel minder al, en jammert), Xinix mist Loesje (eet maar de helft, treurt ook als de zon schijnt, bromt en droomt zo hard dat je er bang van wordt).

Nja, bleh dus hier. Maar wilde toch even m'n neus laten zien en een achter laten.
quote:Pil0u schreef op 02 februari 2015 @ 21:37:

Nee, laat maar zitten. Ik wil wel werken waar Dee werkt. Kan je thuis werken als de trein niet rijdt of eerder weg als je geen zin meer hebt En de koffie is gratis en de hele dag te halen.
quote:Bieb2.0 schreef op 02 februari 2015 @ 21:41:

[...]

Ja dat wil ook wel. Dee?Jij kan naar Z! Zit ook een kantoor. Zo handig he, mijn werkgever.
Pleuren we puber even in dat flexhok met frituurmeurendeschreeuwcollega van Bieb. Istie zo weer tam.

Dikke Bij. Heeft het solliciteren (en puber) met spanning/stress te maken waardoor je nu weer wegtrekkers krijgt?
Bij.

Wat een k#tzooi. Hoop dat alle zorgen en rotgevoel en lichamelijke ongemakken heel rap de deur uit gaan.
Ah boeh, dat is niet leuk Bij. Ging het eindelijk zo goed en dan nu dit weer. Het is ook allemaal wel veel wat je te verwerken hebt de laatste tijd.
quote:Pil0u schreef op 02 februari 2015 @ 21:53:

Pleuren we puber even in dat flexhok met frituurmeurendeschreeuwcollega van Bieb. Istie zo weer tam.

Dikke Bij.

+1 !

Jammer dat je nu weer wegtrekkers krijgt! Ongeacht waar het door komt, je was net weer lekker in de actie-modus en dan zit je hier niet op te wachten. Geef jezelf de tijd hè, het is heel spannend en daarnaast zijn er dingen die helemaal niet leuk zijn.

quote:Deedot schreef op 02 februari 2015 @ 21:50:

[...]

En de koffie is gratis en de hele dag te halen. Is het wel Nespresso? Want dat moet wel heur.
Puber in flexhok lijkt me een strak plan. Kiep ik wel z'n huiswerk er achteraan. Het jong is namelijk verliefd, het is niet wederzijds (lees: hij is keihard gefriendzoned) en daarom heeft hij zó veel aan z'n hoofd (insert amechtige zucht, voorzien tragisch rollende traan op wang) dat hij echt niet aan z'n huiswerk toe komt. En dat snappen wij niet want wij snappen niks en begrijpen doen we het óók al niet. Dus.

Absences door al het gedoe, zou heel wel zo kunnen wezen. Ben ik bang voor. Hopelijk is het met hogere dosering medicijnen onder controle te krijgen anders kan ik werken wel vergeten.

Oh ja, bedankt nog voor de tip van Felix! Net even aangevraagd, benieuwd wat de zigeuner er van vindt!
Nee, nou, hij heeft helemaal gelijk natuurlijk. Nu hij gelijk heeft gekregen, kan hij gewoon huiswerk maken... toch?

Nah, vervelend en frustrerend.

Misschien dat snoepjes voor de Zigeuner helpen. En dat Xinix dan ook weer bijtrekt. En als zij weer normaal gaan doen, dat jij ook weer wat bijtrekt. En Puber doet vast na een paar dagen weer normaal.

En dan komt alles goed dankzij de tip van Bieb
quote:Splinter_ schreef op 02 februari 2015 @ 22:04:

[...]

Is het wel Nespresso? Want dat moet wel heur.
quote:Pil0u schreef op 02 februari 2015 @ 22:12:

En dan komt alles goed dankzij de tip van Bieb

Bieb, zit je zelf ook in het ziekenfonds? Of moet ik me daarvoor aanvullend verzekeren?
Euh, sorry. Geen Nespresso. Heule goedkope koffie. Niet te zuipen vind ik. Ik heb mijn eigen koffie....

Goed, mijn dieren vinden het bedtijd voor me. Sjuul zit al klaar voor d'r happie en Tara leunt tegen me aan. Truste.
Truste Dee, slaap lekker.
Zo, even teruggelezen.

Succes morgenochtend, Plousje. Ik hoop op niet zo veel pijn en wel snel effect.

Mijn weekend was wel lekker. Zaterdag verzopen in films en zondag helemaal niks. En vandaag hard gewerkt thuis. Gelukkig maar, want het was behoorlijk sneeuwig vanochtend en om dan helemaal naar BoZ te gaan..... Alleen begon ik pas tegen 12u echt te werken, dus ben ik tot een uurtje terug bezig geweest. Maar nu klaar.
Geen Nespresso? Nah, da's niks.

Die aankoop van dat Nespresso apparaat heeft er echt voor gezorgd dat de arbeidsomstandigheden met sprongen vooruit zijn gegaan

Slaap lekker Dee!
Waren de films naar je verwachting Splinter? Ieder jaar als ik jou zie posten over IFR dan bedenk ik me dat ik daar ook wel eens heen wil, je post er zo enthousiast over.

Lekker dat je op een dag als vandaag thuis kan werken. Denk ik Of valt het in de praktijk tegen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven