Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 6 augustus 2008 om 13:25
*heeft het nu gelezen*
Het klinkt als een heel sfeervol fantastisch, maar iets te klein huis
Denk dat je vader wel gelijk heeft, dat het goed is om het eerste hysterische enthousiasme even iets te laten bezinken.
Ik zou niet direct uitgaan van samenwoon-ongeschiktheid, maar het is wél belangrijk te bedenken dat je een huis niet koopt om er een jaartje te wonen... dat moet wel iets langer...
Moeilijk hoor SD
Ik zit binnen, want irritante buurvrouw scharrelt buiten rond en wil steeds nietszeggende praatjes maken
Het klinkt als een heel sfeervol fantastisch, maar iets te klein huis
Denk dat je vader wel gelijk heeft, dat het goed is om het eerste hysterische enthousiasme even iets te laten bezinken.
Ik zou niet direct uitgaan van samenwoon-ongeschiktheid, maar het is wél belangrijk te bedenken dat je een huis niet koopt om er een jaartje te wonen... dat moet wel iets langer...
Moeilijk hoor SD
Ik zit binnen, want irritante buurvrouw scharrelt buiten rond en wil steeds nietszeggende praatjes maken
Peas on earth!
woensdag 6 augustus 2008 om 13:25
Geleerd het lijkt mij verstandig dat ik wanneer ik op mijn werk aanwezig ben mij op 1 topic concentreer.
Heb zojuist je vraag gelezen op het andere topic.
En ik geef daar geen reactie op , dat iets wat mijn partner zelf maar uit zoekt in bed wat ik fijn vind en wat niet.
Ga hem niet alles voorkauwen en zeker niet mede forummers, deze informatie blijft dus prive !
Heb zojuist je vraag gelezen op het andere topic.
En ik geef daar geen reactie op , dat iets wat mijn partner zelf maar uit zoekt in bed wat ik fijn vind en wat niet.
Ga hem niet alles voorkauwen en zeker niet mede forummers, deze informatie blijft dus prive !
woensdag 6 augustus 2008 om 13:26
quote:Vleermuis28 schreef op 06 augustus 2008 @ 13:22:
Prinses Jaloers ?
Ontzetttttttend
*wenst Vleer en Geleerd alle goeds toe voor de toekomst en hoopt op een gezellige vakantie samen *
Hebben jullie al een deet afgesproken? En hebben jullie elkaar al gezien (foto?)? En is er een klik?
Prinses Jaloers ?
Ontzetttttttend
*wenst Vleer en Geleerd alle goeds toe voor de toekomst en hoopt op een gezellige vakantie samen *
Hebben jullie al een deet afgesproken? En hebben jullie elkaar al gezien (foto?)? En is er een klik?
Peas on earth!
woensdag 6 augustus 2008 om 13:30
SD ,, het huis waar ik nu in woon (sinds 2 weken) vond ik eerst maar 10x niks en was ook boos op mijn vader dat hij er een bod had opgedaan !!! (waar ik overigens niets van wist)En dat na t 2e bod het ook al gekocht was. En toen ik dus thuis kwam smiddags mijn vader zei : Gefeliciteerd je hebt een huis.
Ik wilde daar helemaal niet wonen , stomme buurt vond ik het , ik wilde in die andere app. complex gaan wonen , daar waar mijn beste vriendin ook woont.. of in dat andere flatje waar ik uitzicht had op het water (wel met een drukke weg )
NU BEN IK ZOOOOOOO blij dat ik t wel heb gedaan , ik heb veel ruimer balkon als dinnetje , veel grotere keuken als dinnetje.. Niet dat het belangrijk is dat ik MEER (ruimte) heb als haar , maar ik vind het fijn om een wat ruimere keuken en balkon te hebben. Een apart hok voor mijn wasmachine en oko nog een 2e slaapkamer voor mijn kledingkast en andere spulletjes. En leuk uitzicht op speeltuintjes , altijd wat te beleven bij mij in de straat , altijd kinderen , mensen die hun hond uit laten in het park , jaja woon naast leuk park en woon aan de dijk waar het kanaal loopt etc etc
Je moet wel echt door dingen heen kijken , wat vind jij belangrijk ? grotere woonkamer of grotere keuken ? Grotere bardkamer of inloopkast voor je flessen alcohol etc etc
Mag je er laminaat inleggen ? aangezien ik lees dat er snel geluidsoverlast is ??
Ik wilde daar helemaal niet wonen , stomme buurt vond ik het , ik wilde in die andere app. complex gaan wonen , daar waar mijn beste vriendin ook woont.. of in dat andere flatje waar ik uitzicht had op het water (wel met een drukke weg )
NU BEN IK ZOOOOOOO blij dat ik t wel heb gedaan , ik heb veel ruimer balkon als dinnetje , veel grotere keuken als dinnetje.. Niet dat het belangrijk is dat ik MEER (ruimte) heb als haar , maar ik vind het fijn om een wat ruimere keuken en balkon te hebben. Een apart hok voor mijn wasmachine en oko nog een 2e slaapkamer voor mijn kledingkast en andere spulletjes. En leuk uitzicht op speeltuintjes , altijd wat te beleven bij mij in de straat , altijd kinderen , mensen die hun hond uit laten in het park , jaja woon naast leuk park en woon aan de dijk waar het kanaal loopt etc etc
Je moet wel echt door dingen heen kijken , wat vind jij belangrijk ? grotere woonkamer of grotere keuken ? Grotere bardkamer of inloopkast voor je flessen alcohol etc etc
Mag je er laminaat inleggen ? aangezien ik lees dat er snel geluidsoverlast is ??
woensdag 6 augustus 2008 om 13:31
Nemo, ik had jou nog niet een warm welkom terug gegeven! Wat stom! Wat een schattige foto van de poes op je laptop! Ik smelt er echt bij weg!
Je hebt gelijk over wat het communiceren met VL betreft. Daar heb ik zelf ook heel veel over nagedacht. Ik vind het erg moeilijk om mezelf bloot te geven, ook in relaties. Ik kan heel goed communiceren over andere dingen (werkgerelateerd en zo, is erg belangrijk in mijn vak), maar als het op privé aankomt, ben ik heel erg gesloten.
Vleer, wel een beetje een afknapper als Geleerd je emailadres heeft en vervolgens via het forum je beter probeert te leren kennen door zo te vragen of je geïnteresseerd bent in rimmen? Ik vraag me af of Geleerd werkelijk geïnteresseerd is in je. Een echte man zou namelijk wel moeite doen en via de email dit soort dingen 'regelen'.
Hoe gaat het nu met je oor Vleer?
Je hebt gelijk over wat het communiceren met VL betreft. Daar heb ik zelf ook heel veel over nagedacht. Ik vind het erg moeilijk om mezelf bloot te geven, ook in relaties. Ik kan heel goed communiceren over andere dingen (werkgerelateerd en zo, is erg belangrijk in mijn vak), maar als het op privé aankomt, ben ik heel erg gesloten.
Vleer, wel een beetje een afknapper als Geleerd je emailadres heeft en vervolgens via het forum je beter probeert te leren kennen door zo te vragen of je geïnteresseerd bent in rimmen? Ik vraag me af of Geleerd werkelijk geïnteresseerd is in je. Een echte man zou namelijk wel moeite doen en via de email dit soort dingen 'regelen'.
Hoe gaat het nu met je oor Vleer?
woensdag 6 augustus 2008 om 13:34
Hysterisch enthousiast
DAS PRECIES ZOALS IK STA TE DOEN!!!!
Maar jullie hebben ook allen gelijk, ik laat het even bezinken
Vrijdag eerst bruiloft van zus en daarna wellicht nog een keer kijken om te zijn of het ECHT zo leuk is.
Nemo, je moet wel even HEEL duidelijk vertellen dat je geen single meer bent hoor, anders snapt Geleerd het niet meer en gaat hij zijn hengel naar je uitwerpen (want hey, je blijft een visje)
En Geleerd houdt niet van blauwtjes lopen heb ik het idee.
Vleertje meiske, wat ontzettend lullig dat je nog geen mailtje hebt ontvangen, zit je zo in spanning nog....
Prinses....
WHIEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE....
Vakantie, tentjes opzetten, roseetjes drinken, lekker ver weg van lichtgevende afstandsbedieningen
Kom later terug.....duty calls
DAS PRECIES ZOALS IK STA TE DOEN!!!!
Maar jullie hebben ook allen gelijk, ik laat het even bezinken
Vrijdag eerst bruiloft van zus en daarna wellicht nog een keer kijken om te zijn of het ECHT zo leuk is.
Nemo, je moet wel even HEEL duidelijk vertellen dat je geen single meer bent hoor, anders snapt Geleerd het niet meer en gaat hij zijn hengel naar je uitwerpen (want hey, je blijft een visje)
En Geleerd houdt niet van blauwtjes lopen heb ik het idee.
Vleertje meiske, wat ontzettend lullig dat je nog geen mailtje hebt ontvangen, zit je zo in spanning nog....
Prinses....
WHIEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE....
Vakantie, tentjes opzetten, roseetjes drinken, lekker ver weg van lichtgevende afstandsbedieningen
Kom later terug.....duty calls
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 6 augustus 2008 om 13:35
Sun .. met mijn oren gaat het goed.
En helemaal mee eens wat je schrijft over Geleerd.
Probeer via mail een beter contact met hem te krijgen , maar hij reageert niet eens op mijn laatste mail van gisteravond.
Erg jammer , een man die daadwerkelijk geinteresseerd is doet volgens mij wel meer moeite.
Ik ga een bespreking in , vanmiddag op bezoek bij een client die in het ziekenhuis ligt . Misschien ook nog maar even bij mijn lieve Opa langs.
En helemaal mee eens wat je schrijft over Geleerd.
Probeer via mail een beter contact met hem te krijgen , maar hij reageert niet eens op mijn laatste mail van gisteravond.
Erg jammer , een man die daadwerkelijk geinteresseerd is doet volgens mij wel meer moeite.
Ik ga een bespreking in , vanmiddag op bezoek bij een client die in het ziekenhuis ligt . Misschien ook nog maar even bij mijn lieve Opa langs.
woensdag 6 augustus 2008 om 13:41
Prinses, wat fijn dat je vakantie hebt!!!! Ik moet nog tot vrijdag (en ga zo echt weer aan de slag).
Heb maandag voor het laatst iets van VL gehoord, maar volgens mij had ik dat hier toen gepost. Dit weekend gaan we elkaar nog eventjes zien, en dan ga ik op vakantie!!!
Ik moet nu echt weer aan de slag!
Heb maandag voor het laatst iets van VL gehoord, maar volgens mij had ik dat hier toen gepost. Dit weekend gaan we elkaar nog eventjes zien, en dan ga ik op vakantie!!!
Ik moet nu echt weer aan de slag!
woensdag 6 augustus 2008 om 13:43
Fijn dat het met je oren goed gaat Vleertje
En, ondanks mijn plagerige opmerkingen, ook maar een omdat hij je niet terugmailt, terwijl je dacht dat hij oprecht geinteresseerd was:
En jaaaaaaaaaaaaaa vakantie! Helemaal afgezonderd van electriciteit zullen we niet zijn... er gaan diverse snoertjes en kabeltjes mee op vakantie.
Om Xan gerust te stellen meld ik nu even dat ik:
- de auto al leeggehaald heb.
- de badkamer ga schoonmaken
- het huis ga opruimen
- de was ga doen
- spullen van het VakantieLijstje bij elkaar ga zoeken
- undsoweiter
En jaaa Nemo... wel expliciet melden dat je geen Single bent, anders creëer je Valse Verwachtingen
En, ondanks mijn plagerige opmerkingen, ook maar een omdat hij je niet terugmailt, terwijl je dacht dat hij oprecht geinteresseerd was:
En jaaaaaaaaaaaaaa vakantie! Helemaal afgezonderd van electriciteit zullen we niet zijn... er gaan diverse snoertjes en kabeltjes mee op vakantie.
Om Xan gerust te stellen meld ik nu even dat ik:
- de auto al leeggehaald heb.
- de badkamer ga schoonmaken
- het huis ga opruimen
- de was ga doen
- spullen van het VakantieLijstje bij elkaar ga zoeken
- undsoweiter
En jaaa Nemo... wel expliciet melden dat je geen Single bent, anders creëer je Valse Verwachtingen
Peas on earth!
woensdag 6 augustus 2008 om 13:44
Ohja, nog es wat...
Ik las in Geleerd's topic dat hij liever niet heeft dat men in zijn afwezigheid veel post. Hij houdt liever de regie een beetje.
Ik vind dat Geleerd een punt heeft. Ik heb ook liever niet dat jullie in mijn (onze) afwezigheid posten, want dan kan ik jullie niet controleren danwel in de gaten houden danwel regisseren danwel whatever....
Ik las in Geleerd's topic dat hij liever niet heeft dat men in zijn afwezigheid veel post. Hij houdt liever de regie een beetje.
Ik vind dat Geleerd een punt heeft. Ik heb ook liever niet dat jullie in mijn (onze) afwezigheid posten, want dan kan ik jullie niet controleren danwel in de gaten houden danwel regisseren danwel whatever....
Peas on earth!
woensdag 6 augustus 2008 om 14:01
Sun, wat spannend dat je hem nog even gaat zien dit weekend!
IS je buikpijn helemaal weg?
Prinses, ik vind dat u heul goed bezig is met de vakantie voorbereiding heur!
Xan hoeft zich net nergens meer zorgen om te maken
*zin in een merrugpijpie Xannie???*
SD dacht ook wel dat er iets moois aan het groeien was tussen Geleerd en Vleer maar misschien zit ik er toch naast!
En inderdaad Vleer hoe is het met je oor?
Oe denk toch dat als paps een bod doet op een huis zonder dat ik het weet dat er een kleine familiare oorlog uitbreekt hier.
Wat betreft het postzegeltje
SD heeft net nog even de fotootjes bekeken en ziet zich er nog steeds helemaal in wonen
Op een schaal van 1 tot 10 krijgt dit huis zeker een hysterische 12!!!
Nemo, die geluidsoverlast zit me als enige ook niet echt lekker, maar vandaar dat ik in het weekend bij de buren ff navraag ga doen
*vond ik ook weer heel slim bedacht van mezelf*
Verder zijn zowel de slaapkamer ALS de woonkamer groter dan wat ik nu heb.
Mis alleen dat extra kamertje (wel weer die heule grote kast, dat dan weer wel)
Kortom....moeilijk maar kom er wel uit, eens komt dat inzicht (hoop ik)
Hier ook weer even aan de slag, meld me later weer
Tjuuuussssss (zie je wel jongens echt die gekke ringel S niet nodig hoor)
IS je buikpijn helemaal weg?
Prinses, ik vind dat u heul goed bezig is met de vakantie voorbereiding heur!
Xan hoeft zich net nergens meer zorgen om te maken
*zin in een merrugpijpie Xannie???*
SD dacht ook wel dat er iets moois aan het groeien was tussen Geleerd en Vleer maar misschien zit ik er toch naast!
En inderdaad Vleer hoe is het met je oor?
Oe denk toch dat als paps een bod doet op een huis zonder dat ik het weet dat er een kleine familiare oorlog uitbreekt hier.
Wat betreft het postzegeltje
SD heeft net nog even de fotootjes bekeken en ziet zich er nog steeds helemaal in wonen
Op een schaal van 1 tot 10 krijgt dit huis zeker een hysterische 12!!!
Nemo, die geluidsoverlast zit me als enige ook niet echt lekker, maar vandaar dat ik in het weekend bij de buren ff navraag ga doen
*vond ik ook weer heel slim bedacht van mezelf*
Verder zijn zowel de slaapkamer ALS de woonkamer groter dan wat ik nu heb.
Mis alleen dat extra kamertje (wel weer die heule grote kast, dat dan weer wel)
Kortom....moeilijk maar kom er wel uit, eens komt dat inzicht (hoop ik)
Hier ook weer even aan de slag, meld me later weer
Tjuuuussssss (zie je wel jongens echt die gekke ringel S niet nodig hoor)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 6 augustus 2008 om 14:21
Heej maar Geleerd, wat spreekt je nu eigenlijk precies zo aan in Vleer? Als ik eerlijk ben, lijkt het erop dat je vist naar de enige vis die aardig tegen je doet. Vis je omdat ze aardig tegen je doet, of vis je omdat je haar aardig vindt (dus niet omdat zij aardig tegen jou doet). En wat vind je precies aardig aan haar en waarom?
Peas on earth!
woensdag 6 augustus 2008 om 14:34