Frustratie

05-02-2015 20:02 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,

Ik moet even mijn frustratie kwijt. Mijn mannetje en ik zijn nu een dik half jaar bezig om zwanger te worden. Mijn cyclus was al die tijd tussen 28 en 29 dagen (1x van 31)

Ik had (uitgaande van een cyclus van 28 dagen) afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, maar tot zover nog niets te bekennen (zit inmiddels op de 33e dag van de "cyclus")

Maandag een test gedaan, maar de uitslag was negatief en ik heb ook geen (zwangerschaps)klachten.

Wel ben ik sinds 5 januari bezig met een koolhydraatarm dieet en daarmee tot nu toe 3 kilo afgevallen. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

Iemand met tips?
Waarom inmiddels niet nog een test?

Maandag is al weer 3 dagen geleden.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik denk omdat ik geen teleurstelling wil en ik me ook helemaal niet zwanger voel en er altijd van overtuigd ben geweest dat als het ooit zover zou komen ik vast wel "iets" zou voelen (klachten).
Dat is onzin hoor, ik heb de eerste 12 weken niets gevoeld. Test maar gewoon, je kan de eventuele teleurstelling ook zien als een kans om nog eens te proberen.
Dat is waar. Morgen toch eerst maar weer een test halen en mocht het niet zo zijn dan maar wachten totdat de menstruatie komt...
De twee keer dat ik zwanger was voelde ik niets. Andere keren was ik misselijk, duizelig of humeurig. Dus gevoel zegt niets.

Probeer de frustratie los te laten, 80-90% wordt binnen het jaar zwanger. Dus 6 maanden is nog niet zo lang. (Al begrijp ik je wel hoor!)
Ik heb een stuk of 5 negatieve testen gehad, pas een dag of 10 na nod postief getest! Hoop het voor je
Hoop is soms het uitstellen van een teleurstelling. Gewoon testen, dan weet je het en kan je weer door.
Het gebrek aan koolhydraten kan je cyclus in de war schoppen zoek maar eens op Internet !
Mannetje
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dat is nog erger dan meneer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nah... Mocht er morgen nog niets zijn dan waag ik inderdaad nog maar een test...
Zowel mijn zusje als ik werden juist allebei na een maand koolhydraatarm én suikervrij zwanger... Just sayin'

Geintje (nou ja, het is wel waar natuurlijk maar daar hangt het natuurlijk niet vanaf gok ik)

Maar ik heb me de eerste week ook absoluut niet zwanger gevoeld terwijl ik wel positief testte, en iedere zwangerschap is anders. Gewoon nog eens testen en gewoon afwachten. Een lichaam is een gek ding en doet waar 'ie zin heeft, je kan best eens zonder reden een menstruatie overslaan...
Whaaaaaa! Ik sta te shaken! Net een test gedaan en die zegt ZWANGER (2-3)

Kan er zo nog maar een tegenaan want kan het niet geloven!
Van harte
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik zei toch

Gefeliciteerd!
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
gefeliciteerd! wees blij dat je nog geen klachten hebt. voor dat je weet zit je 3 keer per nacht op het toilet of zo. eerste 6 weken heb ik ook nauwelijks kwaaltjes gehad.
Dan staat mij inderdaad nog wat te wachten nijn82, maar zal het er dan voor over (moeten) hebben.
@meta86 je bent sterker dan je denkt. Met de kwaaltjes leer je wel om gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven