Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ik heb net bericht van de TD gehad, ze hebben het opgelost en gaan nu kijken hoe dit kon gebeuren.

met vriendelijke groet,

Junior
Inbox Disclaimer: it wasn't me, okay, it wasn't me!
Alweer een uur of twee foutmelding na onderhoudsmelding na drukte op het forum. Drukte?! Er kan geen hond op het forum komen en als het nog even zo doorgaat wil er ook geen hond meer komen. Jammer van al die gemiste reclame-inkomsten.
Door de inlogproblemen van eerder vanavond kan ik me wel voorstellen dat het forum offline moest.

Dat vond ik wel een reden om snel te kunnen oplossen zodat ik nu weer Bella ben.
Huts!
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 februari 2015 @ 16:32:

Ik heb net bericht van de TD gehad, ze hebben het opgelost en gaan nu kijken hoe dit kon gebeuren.

met vriendelijke groet,

JuniorEn wat gaat de TD nou eindelijk eens doen aan het feit dat het forum ook vandaag weer zo'n beetje de hele dag plat lag?
Het forum is bijna de godganse dag offline geweest. En als het dan weer online is is er blijkbaar een dermate grote blunder gemaakt dat de halve forumbevolking fijn in elkaars prive kon snuffelen.
quote:Lughnasadh schreef op 05 februari 2015 @ 19:32:

Het forum is bijna de godganse dag offline geweest. En als het dan weer online is is er blijkbaar een dermate grote blunder gemaakt dat de halve forumbevolking fijn in elkaars prive kon snuffelen.

Die blunder had nooit mogen gebeuren.

Maar ik heb bijna de hele dag fijn en snel kunnen forummen.
VIVA verdient een award voor de meeste verschillende soorten foutmeldingen als het aan mij ligt. (Guru, onderhoud van Sanoma, VIVA-foutmelding, kan geen verbinding maken, HTML-weergave,...)
Wow.

Das wel de ergste blunder ooit. Op een ander zijn account en pb's kunnen lezen
Bestaat er niet ergens een Award voor de slechtste website ?

Dan wil ik de VIVA-website hierbij heel graag nomineren.
Niet geschoten is altijd mis
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2015 @ 19:58:

Wow.

Das wel de ergste blunder ooit. Op een ander zijn account en pb's kunnen lezen

Zeg dat wel,man man man wat zit die TD daar toch in godsnaam te doen.!

Echt schandalig dit.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 februari 2015 @ 16:32:

met vriendelijke groet,

JuniorHet is niet opgelost, ik was een half uurtje geleden nog ingelogd onder het account van iemand anders!
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Francelle, echt?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Shame on you Sanoma. Adverteerders kunnen fluiten naar hun inkomsten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Francelle schreef op 05 februari 2015 @ 21:10:

[...]

Het is niet opgelost, ik was een half uurtje geleden nog ingelogd onder het account van iemand anders!En wat een oorverdovende stilte hier op dit topic.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:yasmijn schreef op 05 februari 2015 @ 19:58:

Wow.

Das wel de ergste blunder ooit. Op een ander zijn account en pb's kunnen lezen ik heb je inbox even leeggegooid!
Verder is er helemaal niks opgelost. Zodra je een post hebt gedaan word je eraf gegooid, dus knutsel nog even verder en laat ons morgen inloggen als moderator, dat is weer eens wat anders
Hier gaat het nu weer een beetje beter. Al 1 uur geen foutmeldingen meer, maar gaat nog steeds traag.
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2015 @ 00:42:

Hier gaat het nu weer een beetje beter. Al 1 uur geen foutmeldingen meer, maar gaat nog steeds traag.jij zit in een andere tijdszone denk ik, ik heb de eerste fails alweer gehad.
Hij gaat hier als een tiet.

Geen foutmeldingen, gewoon normaal pagina's laden...
Zolang ik maar weer lekker mezelf kan blijven, ben ik blij.
Laden gaat hier weer wat langzamer.
en weer vier foutmeldingen verder
hier nog steeds geen foutmelding te bekennen hoor.

Volgens mij ligt het aan jou meds.
ik zal de antenne even bijdraaien, misschien heb ik gewoon slechte ontvangst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven