Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 februari 2015 @ 00:34:

[...]

Belachelijke reactie.

Want? Mensen die nog nooit iets geplaatst hebben en nu ineens privé berichten hebben gelezen moet je geloven?

Terwijl forummers die hier al tijden komen zeggen dat ze foutmelding krijgen.

Dat is imo gewoon een trol, die even wil stoken door dat te roepen.
quote:Amaqanda schreef op 06 februari 2015 @ 00:38:

[...]

Want? Mensen die nog nooit iets geplaatst hebben en nu ineens privé berichten hebben gelezen moet je geloven?

Terwijl forummers die hier al tijden komen zeggen dat ze foutmelding krijgen.

Dat is imo gewoon een trol, die even wil stoken door dat te roepen.

Nogmaals, jij schuift zo'n opmerking weg onder het feit dat die persoon een trol is.

Ik heb opmerkingen van andere forummers, die géén trol zijn, gelezen waardoor ik geloof dat er wel degelijk pb's zijn gelezen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik had het over deze specifieke forummer.
Zouden er veel roddels via PB verspreidt worden?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2015 @ 00:38:

[...]

Met amper drie posts denk ik ook dat ze meer post om olie op het vuur te gooien.

Stond er zoveel prive informatie in je inbox?

Niet over mij, maar wel van anderen.

En daarom vind ik het schokkend dat Viva hiervoor verantwoordelijk is.
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2015 @ 00:48:

Zouden er veel roddels via PB verspreidt worden?Ik denk het wel, alhoewel ik niet zou weten welke roddels. Want je kent iemand alleen via het forum, dus wat valt er te roddelen? Mss als je iemand niet graag hebt ofzo, maar of dat zo interessant is?
Life is short. Eat dessert first.
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2015 @ 00:48:

Zouden er veel roddels via PB verspreidt worden?Ja
Of naja roddels..

Er wordt natuurlijk genoeg over andere forummers 'gepraat' achter de schermen. Blijft een hok vol vrouwen hier.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 februari 2015 @ 00:48:

[...]

Niet over mij, maar wel van anderen.

En daarom vind ik het schokkend dat Viva hiervoor verantwoordelijk is.Ik snap je frustraties. En denk dat jij dit nieuws ook nog maar net gelezen hebt, dus ook nog de eerste boosheid voelt. Maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat er veel forummers in die inbox hebben zitten snuffelen. Heb er zelf ook geen seconde aan gedacht om daar een kijkje te gaan nemen. Interesseert me namelijk helemaal niets wat iemand anders in privéberichten schrijft. Ik denk dat de meesten wel hetzelfde denken.
quote:Amaqanda schreef op 06 februari 2015 @ 00:50:

Of naja roddels..

Er wordt natuurlijk genoeg over andere forummers 'gepraat' achter de schermen. Blijft een hok vol vrouwen hier.

Dat zou je verwachten.

Maar ik kan je verzekeren dat er ook veel over privélevens wordt gesproken. Dingen en details die je voor de schermen niet over jezelf wil prijsgeven. Juist daarvoor worden pb's heel veel gebruikt. Althans, dat is mijn ervaring.
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2015 @ 00:52:

[...]

Ik snap je frustraties. En denk dat jij dit nieuws ook nog maar net gelezen hebt, dus ook nog de eerste boosheid voelt. Maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat er veel forummers in die inbox hebben zitten snuffelen. Heb er zelf ook geen seconde aan gedacht om daar een kijkje te gaan nemen. Interesseert me namelijk helemaal niets wat iemand anders in privéberichten schrijft. Ik denk dat de meesten wel hetzelfde denken.Maar zoals ik al zei, ik geloof wel dat iemand daadwerkelijk pb's heeft gelezen.
Ik ben even helemaal klaar met dit forum.

En dat heeft niets te maken met de forummers, maar alles met wat er hier technisch mis is de laatste tijd.
quote:Amaqanda schreef op 06 februari 2015 @ 00:50:

Of naja roddels..

(Eerste keer dat ik dit eens kan zeggen ) Dan verwijs ik iedereen naar mijn motto

(En roddels over mij zijn nooit waarheid. Ik ben gewoon te leuk/lief/mooi/... en zij zijn enkel jaloers... )
quote:Amaqanda schreef op 06 februari 2015 @ 00:24:

[...]

Dat vertelde stein ook al. Die geloof ik wel.Ik ook.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 februari 2015 @ 00:55:

[...]

Maar zoals ik al zei, ik geloof wel dat iemand daadwerkelijk pb's heeft gelezen.Vind het rot voor je dat je dat denkt. Moet geen leuk gevoel zijn.
Ik kan mobiel geen motto's lezen
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 februari 2015 @ 00:52:

[...]

Maar ik kan je verzekeren dat er ook veel over privélevens wordt gesproken. Dingen en details die je voor de schermen niet over jezelf wil prijsgeven. Juist daarvoor worden pb's heel veel gebruikt. Althans, dat is mijn ervaring.

Dat is idd zo, maar dat vind ik niet roddelen. Dat is een conversatie tussen twee personen.

Maar idd, als zoiets gelezen wordt door derden, lijkt me dat niet fijn.
quote:Eleonora schreef op 06 februari 2015 @ 00:57:

[...]

Ik ook.Ik durfde dat niet eens te testen. Heb meteen een email naar de Mods gestuurd.
quote:Amaqanda schreef op 06 februari 2015 @ 00:57:

Ik kan mobiel geen motto's lezen I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:doornroosje9 schreef op 06 februari 2015 @ 00:49:

[...]

Ik denk het wel, alhoewel ik niet zou weten welke roddels. Want je kent iemand alleen via het forum, dus wat valt er te roddelen? Mss als je iemand niet graag hebt ofzo, maar of dat zo interessant is?

Bij mij ook nul roddels in mijn privéberichten.

Lullig dat mensen soms hun echte naam prijsgeven in een privebericht maar dat is dan alleen de voornaam trouwens.
Maar met een voornaam ben je ook niet veel, niet? Tenzij je Diamond heet of zo, dan ben je natuurlijk wel herkenbaarder.
Maar wat ga je met die gegevens doen dan? Als je iemands naam weet?
Je kunt die van het minnaar-topic dan wel gaan chanteren natuurlijk.

Sorry, flauw mopje.
Nah ja, feitelijk zou je die vraag helemaal niet moeten hoeven stellen, wat iemand kan of doet met info uit priveberichten.

Het is gewoon ronduit achterlijk en IT technisch prehistorisch dat accounts door elkaar gehusseld worden.

Erg amateuristisch.
Inderdaad. Ik kom nooit op die topics, dus daar had ik niet aan gedacht. Maar als ik in zo'n topics zou meeschrijven, zou ik er echt wel voor zorgen dat mijn inbox leeg is of dat er geen persoonlijke gegevens instaan.

Het blijft een openbaar forum natuurlijk. Je weet nooit wie dat kan lezen. Ook al zeggen de mods dat het niet kan, ik zou in zo'n geval geen risico nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven