Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 08 februari 2015 @ 16:35:

[...]

Maar goed om je leed te verzachten (gedeelde smart....): tegen schrikdraad plassen is ook niet aanbevelenswaardig.Ach gossie! Dank ik voel me meteen minder zielig.
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 16:36:

[...]

Dus de vaste posters hebben blijkbaar daar wel uitgebreid op gereageerd? Wat is het nou?

Voor de verklaring van de mods kwam over wat er wel en niet gelezen kon worden, ja.

Toen bleek dat niemand details had kunnen lezen uit MissI d'r PB's kwamen er geen vragen wover haar geuitte beschuldigingen dat er iemand loslippig zou zijn geweest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 16:38:

[...]

Hoezo 'zat ik er naast'? Je verdraait de boel weer.

Ik had een vermoeden en zorg omdat het ging over privézaken van een ander en na onderzoek bleek dat mijn zorg gelukkig onterecht was.Als je vermoedens op het forum gaat plempen en gaat staven met ". Ik zie toch dat iemand details post " dan gaat dat net even verder als " ikq vraag me toch iets af.... " .
Nou BGB, ik hoop dat ik al je vragen met jouw welnemen heb kunnen beantwoorden weer.

Misschien wil je het nu dan weer laten rusten?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:39:

[...]

Als je vermoedens op het forum gaat plempen en gaat staven met ". Ik zie toch dat iemand details post " dan gaat dat net even verder als " ikq vraag me toch iets af.... " .Misschien begrijp ik je verkeerd nu, maar ik had dus écht details gelezen die duidelijk over privézaken van een andere forummer gingen. Maar dat had ik volgens jou niet mogen zeggen, omdat....?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 16:40:

Nou BGB, ik hoop dat ik al je vragen met jouw welnemen heb kunnen beantwoorden weer.

Misschien wil je het nu dan weer laten rusten?Wat een zuigpost.
quote:Steinbeck2 schreef op 08 februari 2015 @ 16:34:

[...]

Oh, ben je dan stout geweest en heb je niet naar mama geluisterd? Want jij had toch echt wel een bo pas.

Ik had er ook één, maar ik had nooit boven de koude grond gehangen. Hoe zou dat nou komen?

Ja, in de tienerjaren moest ik al die drank er toch echt uitplassen en dat gebeurde wel eens boven de koude grond.

Toen had ik schijt aan moeders adviezen.
BGB, je geeft aan dat anderen de sfeer verzieken, maar hoe noem je jouw posts dan? Onschuldige interesse en nieuwsgierigheid? Je eigen motto lijkt nu misplaatst (tenminste zoals ik je posts lees).

Oh, en ik weet dat mijn posts ook niet het voorbeeld van lief, behulpzaam, aardig en weet ik wat zijn (voordat iemand zich geroepen voelt om dat aan te geven).
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 16:41:

[...]

Misschien begrijp ik je verkeerd nu, maar ik had dus écht details gelezen die duidelijk over privézaken van een andere forummer gingen. Maar dat had ik volgens jou niet mogen zeggen, omdat....?Ook gek, twee tellen hiervoor vraag je me om het te laten rusten. Verzin even een half uurtje over wat je nou ECHT wilt. Lees ik het zo wel.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:38:

[...]

Voor de verklaring van de mods kwam over wat er wel en niet gelezen kon worden, ja.

Toen bleek dat niemand details had kunnen lezen uit MissI d'r PB's kwamen er geen vragen wover haar geuitte beschuldigingen dat er iemand loslippig zou zijn geweest.

En dat zijn die onbekende vaste posters blijkbaar verplicht aan jou?

Anders zitten ze in missi's huilie rescue gedoetje?

Sorry maar waar dit allemaal over? Laat de 'vaste posters' lekker buiten je fittie. Bah.

En nee dit is niet beleefd bedoeld dus geen zonnetje.
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 16:41:

[...]

Ja, in de tienerjaren moest ik al die drank er toch echt uitplassen en dat gebeurde wel eens boven de koude grond.

Toen had ik schijt aan moeders adviezen.Oh echt, dat is mij nou nooooooit overkomen
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 16:41:

BGB, je geeft aan dat anderen de sfeer verzieken, maar hoe noem je jouw posts dan? Onschuldige interesse en nieuwsgierigheid? Je eigen motto lijkt nu misplaatst (tenminste zoals ik je posts lees).

Oh, en ik weet dat mijn posts ook niet het voorbeeld van lief, behulpzaam, aardig en weet ik wat zijn (voordat iemand zich geroepen voelt om dat aan te geven).Ik wilde het net zeggen.
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 16:37:

[...]

Jouw Blinde vlek dsn denk ik. Hebben we allemaal. Ik ook.

Verder zit me niks dwarrs hoor. Al heb ik al een paar dagen niet gepoept. (Hence de ava hahahahha)Blinde vlek? Denk nog even verder. Er zijn zoveel meer mogelijkheden, meer een beetje logica, inzicht en wijsheid kun je vast dichter bij de waarheid komen. In jouw geval hou ik het maar op een gevalletje 'poging tot provocatie' en, ja daar is ie weer, projectie.
O jee, nu moeten we de BRS optrommelen maar we hebben nog niet zo goed geoefend!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Oh, en ik weet dat mijn posts ook niet het voorbeeld van lief, behulpzaam, aardig en weet ik wat zijn (voordat iemand zich geroepen voelt om dat aan te geven).Haha Fang, je bent een schat hoor.

BGB, je geeft aan dat anderen de sfeer verzieken, .O,ja? In welke post deed ik dat? Lijd ik nu ook al aan forumdementie?
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 16:41:

[...]

Toen had ik schijt aan moeders adviezen.Ow ook schijten? Hoe veeg je dan de billen af? Met blaadjes?
quote:ThunderassMan schreef op 08 februari 2015 @ 16:35:

[...]

Maar goed om je leed te verzachten (gedeelde smart....): tegen schrikdraad plassen is ook niet aanbevelenswaardig.Heeft mijn hond ook eens gedaan. Zo sneu. Ik wil me niet eens voorstellen hoe het voelt, auwch en zo
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:38:

[...]

Toen bleek dat niemand details had kunnen lezen uit MissI d'r PB's kwamen er geen vragen wover haar geuitte beschuldigingen dat er iemand loslippig zou zijn geweest.Dat klopt. Maar waarom zou je dat ook doen? In mijn geval: ik 'wist' dat het lezen van pb's niet mogelijk was, ik wist dat ik er verder niks mee te maken had. Ik heb gezegd dat ik niet geloof dat het daadwerkelijk gebeurd was. Dan voel ik me niet geroepen om naderhand iemand nogmaals op het matje te roepen en uitleg te krijgen, behalve als de beschuldiging naar mij toe geweest was.
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 16:45:

[...]

Ow ook schijten? Hoe veeg je dan de billen af? Met blaadjes?

Bananenbladeren toch?

Die zijn zo multifuntioneel.
don't worry BGB
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 16:45:

[...]

Ow ook schijten? Hoe veeg je dan de billen af? Met blaadjes?Een goede voorbereiding is alles! Papieren zakdoekjes in je neppe gucci handtas natuurlijk!
dont worry bgb
Mijn motto geldt net zo goed voor mezelf als voor een ander : als ik zuig mag men mij daarover aanspreken ( of desgewenst terugzuigen ), maar het houdt voor mij ook in dat ik naar gedrag van een ander aanpak. Ik heb interpreteer mijn motto anders dan Ghandi dat zou doen.
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 16:48:

[...]

Een goede voorbereiding is alles! Papieren zakdoekjes in je neppe gucci handtas natuurlijk!Ja en dan de papiertjes weggooien in het bos. Lekker aso

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven