Napraattopic 23

01-02-2015 17:47 2961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En die roept dat anderen zuigen! Dolkomisch!
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2015 @ 16:59:

Fang, ik heb per ongeluk in jouw tuin gepoept. Ik herhaal: er ligt stront in je tuin!Is niet erg hoor! Ik heb het opgeruimd. Fijn dat je de papiertjes er een beetje in gedrukt had, anders waren ze vast de vijver in gewaaid. Ik heb het zakje voor je deur gelegd! (Eentje met extra camouflerende parfum!!!)
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2015 @ 17:03:

[...]

Ja geef nou maar toe Yas daar had je niet van terug Ik zit te bibberen in mijn tuigje
Uh, Yas, het is je misschien ontgaan, maar ja, persoonlijk ben ik van mening dat er ook anderen zijn die dit hier doen.
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:08:

Uh, Yas, het is je misschien ontgaan, maar ja, persoonlijk ben ik van mening dat er ook anderen zijn die dit hier doen.Mij ontgaat altijd heel veel.
Fang ik heb het weer gedaan, ik hield het niet meer.
quote:feow schreef op 08 februari 2015 @ 15:34:

[...]

mannendiemoetenpoepenplaatjesverbod .

Geweldig woord!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
mdmppv.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lieffie, niet erg hoor. Ik heb het weer netjes opgeruimd. Maar ik ben wel bijna door de zakjes heen. Wil je er de volgende keer even aan denken als je boodschappen gaat doen? Ik heb het zakje weer teruggelegd en prikkertjes met vlaggen erbij gedaan, deze was wel een beetje verstopt en het is nog geen pasen zeg maar
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:14:

Lieffie, niet erg hoor. Ik heb het weer netjes opgeruimd. Maar ik ben wel bijna door de zakjes heen. Wil je er de volgende keer even aan denken als je boodschappen gaat doen? Ik heb het zakje weer teruggelegd en prikkertjes met vlaggen erbij gedaan, deze was wel een beetje verstopt en het is nog geen pasen zeg maar

Hoog tijd dat de pb-melding wordt gefixt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik heb te veel gemaakt, lekker pompoen curry..

Neem wat te eten kippen dames, jullie hebben echt honger begrijp ik?

Wie kan me even helpen? Ik zoek het recept op VIva waarin kipfilet stukjes die met ei, parmezaanse kaas en paneermeel gedipt moeten worden. Het heeft een naam.

MV lees je mee?
Ziet er lekker uit Feeksje

Hier vandaag biefstuk met friet. Snel en makkelijk. Maar als je genoeg hebt, dan schuif ik wel bij jou aan, nog makkelijker
Dank je Feeks maar dochter kookt
Je bent zelf een theepot
quote:Feeksje1977 schreef op 08 februari 2015 @ 17:18:

[afbeelding]Zo, dat ziet er lekker uit................... We komen eraan hoor.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar

[afbeelding]God ik dacht echt even wat is dit nu? Ik dacht serieus even dat dit het recept al was.....

[afbeelding]

Ziet er lekker uit, is het heel pittig of valt het mee?
Heeft MV dat recept geplaatst? En recent? Helpt het zoeken wat makkelijker te maken.
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:21:

Heeft MV dat recept geplaatst? En recent? Helpt het zoeken wat makkelijker te maken.

Het is een op Viva alom bekend recept en ik ken het ook van hier.... ik kan toch niet op de naam komen....

Ligt niet aan de leeftijd - ik herhaal- het ligt niet aan de leeftijd....
quote:SuzanneSuus schreef op 08 februari 2015 @ 16:55:

[...]

Plaatjes plakken gaat je beter af dan linkjes en replyen incl quote, hats Eerst dacht ik nog 'he wat grappig'. Maar dan is jphet toch weer even een sneer en beschuldiging dat expres post heb gewist. Chapeau.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Enn, via google kwam ik hier uit. Bedoel je deze?
Je leest dingen die er niet staan Hats.
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:25:

Enn, via google kwam ik hier uit. Bedoel je deze?

The Next Google Wonder
quote:Fangtasia schreef op 08 februari 2015 @ 17:25:

Enn, via google kwam ik hier uit. Bedoel je deze?Ja! Dank!
quote:Enn schreef op 08 februari 2015 @ 17:22:

[...]

Het is een op Viva alom bekend recept en ik ken het ook van hier.... ik kan toch niet op de naam komen....

Ligt niet aan de leeftijd - ik herhaal- het ligt niet aan de leeftijd.... Zoeken op de etenpijler?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven