Napraattopic 23
zondag 1 februari 2015 om 17:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 8 februari 2015 om 16:51
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:45:
[...]
O,ja? In welke post deed ik dat? Lijd ik nu ook al aan forumdementie?
Eh, met je Zaanse verhoormethode naar mij toe?
Maar ik vind het prima hoor, ik heb niets te verbergen en blijkbaar ben ik onduidelijk geweest en dan geef ik graag uitleg.
Ook aan jou. Jammer alleen dat jouw motieven niet zo zuiver zijn, maar dat het je niet lukt om me nog meer in een kwaad daglicht te stellen.
Je wil me uiteraard ook niet vertellen dat ik dingen niet mag zeggen, want dat zou nogal arrogant zijn he, anderen verbieden dingen te zeggen omdat het jou niet aanstaat.
[...]
O,ja? In welke post deed ik dat? Lijd ik nu ook al aan forumdementie?
Maar ik vind het prima hoor, ik heb niets te verbergen en blijkbaar ben ik onduidelijk geweest en dan geef ik graag uitleg.
Ook aan jou. Jammer alleen dat jouw motieven niet zo zuiver zijn, maar dat het je niet lukt om me nog meer in een kwaad daglicht te stellen.
Je wil me uiteraard ook niet vertellen dat ik dingen niet mag zeggen, want dat zou nogal arrogant zijn he, anderen verbieden dingen te zeggen omdat het jou niet aanstaat.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 8 februari 2015 om 16:52
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 16:51:
[...]
Je wil me uiteraard ook niet vertellen dat ik dingen niet mag zeggen, want dat zou nogal arrogant zijn he, anderen verbieden dingen te zeggen omdat het jou niet aanstaat.Mijn motieven niet zuiver? Hahahaha, ouwe grapjurk.
[...]
Je wil me uiteraard ook niet vertellen dat ik dingen niet mag zeggen, want dat zou nogal arrogant zijn he, anderen verbieden dingen te zeggen omdat het jou niet aanstaat.Mijn motieven niet zuiver? Hahahaha, ouwe grapjurk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 8 februari 2015 om 16:53
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:43:
[...]
Ook gek, twee tellen hiervoor vraag je me om het te laten rusten. Verzin even een half uurtje over wat je nou ECHT wilt. Lees ik het zo wel.
Ik had al zo'n idee dat je daar een ontwijkend antwoord op zou geven.
Dat is dan zeg maar 'jouw dingetje'.
[...]
Ook gek, twee tellen hiervoor vraag je me om het te laten rusten. Verzin even een half uurtje over wat je nou ECHT wilt. Lees ik het zo wel.
Ik had al zo'n idee dat je daar een ontwijkend antwoord op zou geven.
Dat is dan zeg maar 'jouw dingetje'.
zondag 8 februari 2015 om 16:53
zondag 8 februari 2015 om 16:55
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 16:53:
[...]
Ah, we komen nu op het moment van de puberale reacties.
Zo voorspelbaar.Net zo voorspelbaar als jij die tegen iedereen die het niet met je eens is roept " dat jij ook wat van hen vindt " ? In dat geval heel voorspelbaar dan.
[...]
Ah, we komen nu op het moment van de puberale reacties.
Zo voorspelbaar.Net zo voorspelbaar als jij die tegen iedereen die het niet met je eens is roept " dat jij ook wat van hen vindt " ? In dat geval heel voorspelbaar dan.
zondag 8 februari 2015 om 16:55
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2015 @ 16:48:
don't worry BGBPlaatjes plakken gaat je beter af dan linkjes en replyen incl quote, hats
don't worry BGBPlaatjes plakken gaat je beter af dan linkjes en replyen incl quote, hats
Je bent zelf een theepot
zondag 8 februari 2015 om 16:56
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:54:
Je was lekker snel door je half uur bedenktijd heen, missI.
Zal ik er dan in de overige tijd nog een lekker flauwe onderbroekenlollerige puberale mop achteraan doen?
We hebben tenslotte tijd over.
Je was lekker snel door je half uur bedenktijd heen, missI.
Zal ik er dan in de overige tijd nog een lekker flauwe onderbroekenlollerige puberale mop achteraan doen?
zondag 8 februari 2015 om 16:58
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 16:56:
[...]
Doe maar joh. Ik vraag me af of je jezelf nog belachelijker kunt maken, maar je mag het altijd proberen. Ga ik even een half uurtje wat anders doen, maar ik beloof dat ik je poging straks wel even kom bekijken.
Succes, meid.
[...]
Doe maar joh. Ik vraag me af of je jezelf nog belachelijker kunt maken, maar je mag het altijd proberen. Ga ik even een half uurtje wat anders doen, maar ik beloof dat ik je poging straks wel even kom bekijken.
Succes, meid.
zondag 8 februari 2015 om 16:58
quote:Miss.Innuendo schreef op 08 februari 2015 @ 16:55:
Goh, Yasmijn is trouwens ook afgehaakt nadat ik haar wees op haar eigen topic over haar abdicatie.
Was me nog niet eens opgevallen tot nu toe.Wer-ke-lijk-waar en dan nog vragen waar je zuigt. Jij weet van geen ophouden hè. Zeker weten geen familie van de blauwe bloem?
Goh, Yasmijn is trouwens ook afgehaakt nadat ik haar wees op haar eigen topic over haar abdicatie.
Was me nog niet eens opgevallen tot nu toe.Wer-ke-lijk-waar en dan nog vragen waar je zuigt. Jij weet van geen ophouden hè. Zeker weten geen familie van de blauwe bloem?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 8 februari 2015 om 16:59
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2015 @ 16:58:
[...]
Succes, meid.God wat laat jij jezelf in je kaarten kijken
[...]
Succes, meid.God wat laat jij jezelf in je kaarten kijken