volwassen bedplasser.

08-02-2015 17:50 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lotgenoten.

Ik ben een gehuwde man van 53 jaar en plas sinds 3 jaar weer s'nachts in mijn bed.

Ben opzoek naar lotgenoten omdat ik het idee heb dat ik de enigste ben op de hele wereld die dit overkomen is.

Zie uit op enige reacties.
Volwassen Bedplasser
Vind je het vervelend of is het een soort fetish geworden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ga hier alsjeblieft mee naar je huisarts!

Hij of zij kan je helpen.
Komt voor bij ongeveer 1% van de volwassenen, vaker bij mannen dan bij vrouwen, dus je bent zeker niet de enige. Ben je er al mee naar de huisarts geweest?
Daar bestaan pilletjes voor.
Maakt het uit of je gehuwd bent of niet?
Ik denk, vanwege je profielfoto en naam, dat je niet serieus bent, maar aangezien het me (als het wel serieus is) heel naar lijkt, reageer ik toch serieus: ga naar de huisarts. Mogelijk heb je een probleem met blaas, prostaat, bekkenbodemspieren of je darmen. Sterkte.
Ik vraag me af of je serieus bent, maar ga naar je huisarts.
quote:lionlily schreef op 08 februari 2015 @ 17:55:

Ik denk, vanwege je profielfoto en naam, dat je niet serieus bent, maar aangezien het me (als het wel serieus is) heel naar lijkt, reageer ik toch serieus: ga naar de huisarts. Mogelijk heb je een probleem met blaas, prostaat, bekkenbodemspieren of je darmen. Sterkte.Zie jij plaatjes bij de naam?
quote:StoraHuntur schreef op 08 februari 2015 @ 17:55:

[afbeelding]

Ik zeg bullshit!
Ik zie een plaatje ja...
En dit vraag je op een vrouwenforum?
Je bent zelf een theepot
Er zijn wel meer mensen met deze fetisj, maar de kans dat je ze hier treft is klein.
Is dat nou lastig? Rukken tijdens het bedplassen?
ga je toch in bad liggen ,blijft je bed droog .
het staat onder contact, ik denk niet dat to een probleem ermee heeft.
En of ik serieus ben.

Een jaar lang verborgen weten te houden voor mijn vrouw tot op een nacht mijn luier letterlijk overliep en ik toch uitleg "moest" geven.

En ja..ook zij zegt dat ik er mee naar de huisarts moet gaan.

Mijn vraag aan haar was.."zou jij gaan?"

Antwoord was NEE.

Heb inmiddels een paar pakken luiers thuis liggen en gebruik ze s'nachts dus ook...en mijn vrouw weet er van en maakt er geen probleem van.

Dit is mijn SERIEUZE reactie.
Volwassen Bedplasser
https://www.youtube.com/watch?v=gvYfRiJQIX8

Edit: als je écht serieus bent, zou ik je aanraden de volgende keer een andere username en avatar gebruiken. Nu vráág je er gewoon om om niet serieus genomen te worden.

Ik twijfel nog steeds.
quote:LoiseauCoureur schreef op 08 februari 2015 @ 18:12:

https://www.youtube.com/watch?v=gvYfRiJQIX8

Edit: als je écht serieus bent, zou ik je aanraden de volgende keer een andere username en avatar gebruiken. Nu vráág je er gewoon om om niet serieus genomen te worden.

Ik twijfel nog steeds.Ik twijfel nog steeds niet.
Ik zou wel naar de huisarts gaan. Het kan een probleem zijn met het prostaat.

Daarnaast geloof ik niet dat jouw vrouw niet door heeft dat je met een luier in bed ligt en dat pas merkt wanneer je overstroomt...daar geloof ik niets van.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:luierdrager schreef op 08 februari 2015 @ 18:12:

En of ik serieus ben.

Een jaar lang verborgen weten te houden voor mijn vrouw tot op een nacht mijn luier letterlijk overliep en ik toch uitleg "moest" geven.

En ja..ook zij zegt dat ik er mee naar de huisarts moet gaan.

Mijn vraag aan haar was.."zou jij gaan?"

Antwoord was NEE.

Heb inmiddels een paar pakken luiers thuis liggen en gebruik ze s'nachts dus ook...en mijn vrouw weet er van en maakt er geen probleem van.

Dit is mijn SERIEUZE reactie.Hoe kon je dit een jaar lang verborgen houden, terwijl je 's nachts een luier droeg? Merkte je vrouw niet dat je een luier aan had in bed?
Of jij zo leuk bent dat jij de enigste bent, weet ik niet. En je zal vast niet de enige zijn.
Oh mijn moeder zou ook niet merken als mijn vader een luier (inco klinkt een stuk respectvoller) zou dragen. Ze gaan op verschillende tijden naar/uit bed en raken elkaar al jaren niet meer aan. Sommige mensen leven nu eenmaal zo.

Maar gezien je avatar en nickname geloof ik er ook geen zak van.

Die koekoeksklok: geweldig! Haha
Als ik jou was ging ik zo snel mogelijk naar de dokter, dit klinkt ernstig.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven